Campanie publicitara soc

de Morrison

Campanie publicitara soc
O campanie publicara dedicata revistei germane de lifestyle `Deutsh` a dat nastere la numeroase controverse despre tabu-uri. Cele doua printuri infatiseaza scene a ceea ce pare un act sexual intre o femeie si un ciobanesc german. Ad-urile au fost realizate de Agentia Jung von Matt si in mod surprinzator acestea au fost gandite si realizate de femei.



Oficialii companiei de publicitate sustin pe site-ul oficial ca scopul principal al campaniei este `sa atraga atentia cat mai mult posibil`.

Imaginile folosite in print au fost inspirate din fotografiile realizate de Helmut Newton in 1984, iar ciobanescul german a fost folosit ca simbol al culturii germane.



Campania si-a atins scopul si a dat nastere la numeroase controverse. In timp ce unii cred ca este imorala si de joasa speta, altii considera ca este numai o recunoastere a fanteziilor sexuale a multor persoane. Oricum ar fi, asemenea imagini nu te pot lasa indiferent...

Andrei Georgescu, AskMen.ro


Dacă vreți să vă înscrieți la newsletterul METALHEAD și să aflați primii ce trupe mari vin în România, dați un click aici: METALHEAD Newsletter

Intra si pe Canalul de Whatsapp METALHEAD si afla prima oara cine canta in Romania!


Ne gasesti si pe Instagram


Concerte recomandate: