Cronica Snapjaw Puttin Teeth Out

Cronica Snapjaw Puttin Teeth Out
Cu scuzele de rigoare pentru intarzierea acestei cronici, intarziere datorata indatoririlor de serviciu de sfarsit de an si sarbautorilor foarte fericite, va ofer o schita a evenimentului ce a avut loc acum o saptamana, pe 20 decembrie in Live Metal Club, cand thrasherii bastinasi de la Snajpaw si-au lansat primul material intitulat Murder Is Only Flesh Deep.

Cronica Snapjaw Puttin Teeth Out

Din aceiasi lipsa cronica de timp, am prins doar ultimele 2 piese de la Akral Necrosis, asa ca ma voi "limita" la a va impartasi parerile proprii despre ce-au gandit, cantat si facut Snapjaw pe scena din Live Metal Club.

Inainte de toate, am ramas la propriu socat (ca de obicei) de cata lume a fost prezenta in club pe la ora 20:30 cand am poposit pe meleagurile metaliste. Adica stiu ca e vacanta si ca intrarea era doar 10 lei, dar totusi aproape 200 de persoane e ceva remarcabil pentru o trupa care canta de asa putina vreme.Ei bine, si-au tras o armata seroasa de fani baietii, lucru imbucurator, avand in vedere ca managementul si imaginea trupei e self-made sau mai bine zis home-made. N-o sa ma intind in basme despre cat de bine au cantat, despre cat de bun a fost sunetul si in detalii similare.

Cronica Snapjaw Puttin Teeth Out

Va zic doar ca uite frate ca se poate si in Romania daca ai putin mai multa vointa si esti atent la "ce merge" pe-afara la public. Evident ma refer la imagine, pentru ca, sa fim sinceri, in piata muzicala de astazi imaginea face 50% din muzica. Snapjaw au avantajul ca mai si canta al dracu de bine si fac un show de nota zece pe scena, si mai ales stiu cum sa-si atraga publicul pe baricada lor. Thrash metal de-ti tremura chilotii, bun si la mosheala dar si la head banging batranesc.

Va recomand albumul. Cumparati-l daca aveti ocazia iar pana atunci ascultati-l pe METALHEAD aici: www.METALHEAD.ro/snapjaw

Cronica Snapjaw Puttin Teeth Out

Inchei scurt si la obiect (presat iarasi de timp) urandu-le baietilor inspiratie buna in continuare, ca se pare ca pana acum au facut cum i-a taiat capul si le-a iesit intr-un mare fel !Bravo ! Nota 10 pentru curaj si pentru tot ce faceti. Asteptam LP-ul de debut.

Poze de la concert gasiti aici: Lansare Snajaw in Live Metal Club
Si nu scapati niste Filmari de la lansarea Snapjaw