Cronica Megadeth - United Abominations

Cronica Megadeth - United Abominations

Unul din cele mai asteptate albume metal ale anului este cu siguranta noul material semnat Cronica Cronica Cronica Megadeth - United Abominations - United Abominations - United Abominations. Desi recent au avut cateva schimbari in componenta trupei, Cronica Cronica Cronica Megadeth - United Abominations - United Abominations - United Abominations se pregatesc de lansarea unuia dintre cele mai puternice albume din cariera lor. In anul 2004, formatia lui Dave Mustaine a reusit sa faca un fel de comeback impresionant cu albumul "The System Has Failed". Era un album destul de bun, care ii mentinea pe acelasi drum, si cu acelasi renume, dovedind ca mai au destula energie si inspiratie pentru viitor.

Cronica Cronica Cronica Megadeth - United Abominations - United Abominations - United Abominations

"United Abominations" s-a anuntat inca de la inceput un album excelent, printr-o reclama destul de mare, sample-uri, teasere si alte lucruri care i-au facut nerabdatori pe fani. Albumul urmeaza sa fie lansat pe 15 mai, este un material solid, care combina toate elementele care aseaza Cronica Cronica Cronica Megadeth - United Abominations - United Abominations - United Abominations intre cele mai mari nume din scena heavy/thrash mondiala. Dave Mustaine dovedeste din nou un talent incontestabil la chitara, aducand cateva riff-uri puternice care amintesc de o perioada mai veche si mai glorioasa din cariera formatiei.

Versurile

sunst situate in acelasi peisaj plin de sarcasm si atacuri asupra puterilor politice.

Albumul incepe in forta cu "Sleepwalker", care vorbeste despre cei care raspandesc zvonuri pe internet, apoi urmeaza "Washington is Next", care pregateste scena pentru comentariile plotice frecvente pe album. Piesa care da titlul albumului este si una dintre celke mai bune melodii de pe album, fiind putin mai melodica, dar pastrand acea energie specifica muzicii Cronica Cronica Cronica Megadeth - United Abominations - United Abominations - United Abominations. Albumul pare sa transmita un feeling care inclina chiar spre perioada mai veche, mai exact albumul "So Far, So Good So What!"

E un material puternic din toate punctele de vedere, de aceea ma cam surprinde ca Mustaine a ales sa lanseze ca prim single de pe acest album, remake-ul "A Tout Le Monde (Set Me Free)". Melodia originala este prezenta pe albumul "Youthanasia" din 1994, iar noua versiune contine o invitata speciala la voce si anume solista vocala a trupei Lacuna Coil, Cristina Scabbia.

De multe ori se intampla, in cazul trupelor mai cunoscute, sa inregistreze un nou album, sa il mediatizeze foarte mult, dar materialul sa fie dezamagitor din punct de vedere muzical. Nu este cazul si pentru Cronica Cronica Cronica Megadeth - United Abominations - United Abominations - United Abominations se pare. Rareori se intampla ca o legenda vie a muzicii sa revina in forta cu un album care se poate ridica la nivelul celor care i-au facut celebri. Albumul "United Abominations" nu este un material care sa devina clasic instant, dar are o structura solida, si merita mai multe ascultari pentru a putea fi apreciat.

MEGADETH

Harry Haller

01. Sleepwalker