Cronica Nickelback - Dark Horse

Cronica Nickelback - Dark Horse
Am tot citit si auzit despre acest ultim realease marca Nickelback asa ca, evident, am devenit foarte curios si am pus, in sfarsit, mana pe el cu ganduri marete de a observa clar daca toata lumea mananca rahat sau Dark Horse chiar este cel mai bun album al canadienilor.

Inainte de toate, da, au avut dreptate: e un album al dracu de bun, dar nu e nici pe departe o capodopera. Sa spunem ca Dark Horse e foarte bine structurat, stie sa impace si Billboard-ul dar si fanii mai vechi, are ritm, are versuri gandite si alese pe spranceana, deci are un mesaj destul de puternic, dar, mai ales pastreaza trademark-ul canadienilor care i-a facut celebri inca de pe la mijlocul anilor 90.

Albumul are doua fete foarte bine definite: una destul de hard'n'heavy daca extrapolam putin iar alta destul de romantica, numai buna pentru latura sensibila a domnisoarelor. E genul ala de album care merge ascultat in masina pe drumul catre Vama Veche, destul de heavy incat sa nu te faca sa adormi si destul de relaxant astfel incat sa nu te faca sa injuri toti idiotii de pe autostrada.

Roadrunner mereu au stiut sa-si lase artistii sa compuna si nu s-au bagat niciodata atat de mult in productie astfel incat sa-i faca niste curve de Billboard. Pot spune ca Nickelback s-a bucurat din plin de aceasta politica de label astfel incat Dark Horse isi merita pozitiile castigate din topuri, pozitii muncite printr-un post grunge hard rock de cea mai buna calitate.

Nickelback - Dark Horse pe scurt:

Stil: Post Grunge / Alternative / Hard Rock
Sounds Like: Nickelback