Cronica Paradise Lost - In Requiem

Cronica Paradise Lost - In Requiem
Trupa britanica Cronica Cronica Paradise Lost - In Requiem - In Requiem lanseaza in aceasta luna cel de-al 11-lea album de studio, intitulat In Requiem. Materialul contine 11 piese in maniera originala ce a consacrat trupa. Cei mai batrani dintre fanii trupei au un motiv puternic sa se bucure. De ce? Pentru ca atmosfera acestui album este identica, sau aproape identica cu aceea din perioada Icon. Nu vreau sa spun ca Cronica Cronica Paradise Lost - In Requiem - In Requiem face o intoarcere in trecut...

Cronica Cronica Paradise Lost - In Requiem - In Requiem

Este un material foarte bun din perspectiva productiei; trebuie sa fim insa obiectivi si sa subliniam faptul ca, totusi, acest album nu aduce nimic nou in palmaresul trupei. Nici un fan al trupei nu va fi dezamagit, asa ca il recomand fara retinere.

Albumul a fost inregistrat in urmatoarea componenta: Nick Holmes - voce; Greg Mackintosh - chitari; Aaron Aedy - chitari; Steve Edmondson - bas si Jeff Singer - tobe. Inregistrarile au fost efectuate in Marea Britanie si in Canada. Trackurile au fost mixate de catre Mike Fraser (Metallica, Ac/Dc, Van Halen). In total, au fost incluse 11 piese pe acest ultim produs de studio semnat de catre parintii fondatori ai metalului gotic britanic.

Starea generala pe care o provoaca In Requiem" este una sumbra. Toate piesele sunt marcate de acelasi mood" care se stiueaza undeva intre parametrii goth-dark-metal. Piesa de rezistenta este Ash & debris". O piesa 100% Cronica Cronica Paradise Lost - In Requiem - In Requiem, originala, care poate fi luata ca B-side pentru Icon. Cred ca este cea mai reprezentativa pentru aceasta trupa din perspectiva albumului. Alte piese de referinta pentru acest produs, sunt Praise Lamented Shade", Fallen Children", Beneath Black Skies".

In Requiem" este o intoarcere, din punct de vedere muzical, spre trecutul trupei. Speram ca acest lucru sa fie apreciat de fanii trupei. Edtitia digipack (doar 25.000 de copii) mai include piesele Missing" si Silent in Heart". Va exista o editie japoneza a albumului (nu exista o data certa inca) pe care se va regasi inca o piesa bonus: Sons of Perdition".

Cu toata sinceritatea, va spun ca merita cumparata editia digipack, pentru ca cele 2 piese in plus fac toti banii. Piesa Missing" (cover dupa Everything but the Girl!) este foarte bine prelucrata, in maniera proprie. Se pare ca experienta cu Small Town Boy" i-a incurajat sa mai recurga la acest fapt. Silent in Heart" este de asemenea o piesa foarte buna, nu doar una de umplutura. Va urez auditie placuta! Goth & Roll!

PARADISE LOST

Horatiu
Nota: 10/10