Cronica Parricide - Patogen

Cronica Parricide - Patogen
Unii dintre noi au avut ocazia sa vada trupa poloneza de brutal death metal Cronica Cronica Parricide - Patogen - Patogen, pe 7 octombrie, anul trecut, intr-un concert sustinut cu Sinister si alte nume din death metal. Patogen este ultimul album la trupei, al patrulea la numar, lansat pe 4 noiembrie 2005. Este o bine venita revenire, dupa doi ani de la split-ul alaturi de Patologicum si Deformed (o alta trupa poloneza) - Cut Your Head Before They Do. Patogen este un album foarte bine inchegat, compus din 16 piese, dintre care un intro - Deep Village si un outro - Polish Beautiful Village.

Materialul aduce si un cover al trupei Benediction, Subconscious Terror. Bineinteles, un cover foarte reusit, in care trupa

Cronica Cronica Parricide - Patogen - Patogen

Cronica Cronica Parricide - Patogen - Patogen isi pune intr-un mod evident apmrenta, atat la partea instrumentala, cat si la cea vocala. Toate cele 16 piese de pe album sunt foarte ritmate si foarte catchy, foarte bine lucrate.

Tobele rapide si mai ales alternantele de sound - trecerea brusca de la sunete joase la sunete inalte scoate albumul din monotonia in care multe trupe de genul Cronica Cronica Parricide - Patogen - Patogen cad. Si ma refer in special la piesa Symbols?, unde se observa foarte clar acest lucru. Inca o chestie pe care e imposibil sa nu o sesizezi de la prima ascultare a materialului - partea vocala. Cei doi vocali te surprind inca de la inceput intr-un mod placut.

Ca un amanunt pe langa cele spuse inainte si care nu intereseaza pe prea multa lume, eu admir foarte mult trupa Cronica Cronica Parricide - Patogen - Patogen din acest punct de vedere. Un exemplu ar fi piesa Politics, de unde reiese si faptul ca Cronica Cronica Parricide - Patogen - Patogen este o trupa deosebita, care abordeaza serios munca pe care o face.

Piesele albumului se leaga una de celalta si, treptat in jurul temelor cu care ne-au obisnuit cei de la Cronica Cronica Parricide - Patogen - Patogen se creeaza circularitatea albumului. Putem spune ca Patogen are o constructie complexa si un rol bine prestabilit in grind/brutal death metal. Este un album foarte bun, cu o putere nuantata de generalizare a mesajului.

Andreea
Nota: 10/10

1. Deep Village (Intro)