Disturbia - Cronica de Film

Disturbia - Cronica de Film
Filme, distractive, filme previzibile, filme pe banda rulanta. Asta ne ofera oare Hollywood-ul anul acesta? Inainte sa fiu macar putin curios sa vad acest film, am citit undeva fraza "A teen living under house arrest becomes convinced his neighbor is a serial killer". Era clar de la inceput ca nu trebuia sa ma astept la ceva deosebit. Totusi, filmul a urcat in topul box-office-ului american.

Disturbia - Cronica de Film - Cronica de Film - Cronica de Film

Shia LaBeouf, un actor despre care sincer, nu am auzit in viata mea, este un adolescent pe nume Kale, cu probleme de comportament dupa moartea tatalui sau. Dupa ce il loveste in fata pe profesorul sau de spaniola, elevul primeste o sentinta pe care nu stiu cum sa o numesc, un fel de arest la domiciliu. Plictisindu-se, incepe sa priveasca vecinii din apropiere cu binoclul, avand un interes mai special pentru o fata de varsta lui, proaspat mutata in cartier. Mai tarziu cei doi il vor spiona impreuna pe un vecin, pe care il suspecteaza a fi criminalul in serie despre care se spune la stiri.

Trebuie sa recunosc ca singurii actori pe care ii stiu din acest film sunt Carrie-Anne Moss, mama lui Kale si David Morse, vecinul. Ultimul a dat dovata intr-adevar de un talent incontestabil in interpretarea unui personaj negativ misterios si infricosator, in timp de Carrie-Anne Moss nu prea se potriveste cu rolul mamei grijulii, care este mereu alaturi de fiul ei.

"Disturbia - Cronica de Film - Cronica de Film - Cronica de Film" este un film interesant, datorita tensiunii si actiunii, dar nu ofera mai nimic nou. Ramane la stadiul de film pentru adolescenti, sau cum se mai spune, film de pop-corn. Cred ca lumea s-a plictisit de criminali si povesti de dragoste incorporate filme cu criminali. Speram macar la un final neasteptat dar nu m-a impresionat cu nimic. Totusi, daca vreti un film "distractiv", puteti sa il incercati.

Harry Haller
Nota: 6/10