Piratii din Caraibe 3 - Cronica de Film

Piratii din Caraibe 3 - Cronica de Film
Am vazut si eu in sfarsit mult prea laudata productie cinematografica, Piratii din Caraibe - At World`s End. Sincer eram putin emotionat si chiar asteptam sa apara aceasta a treia parte, sperand sa mai dreaga putin rusinea din partea a doua, care a fost atat de plictisitoare si previzibila. Cu o bere in mana si trei sandwich-uri serioase, eram pregatit sa fiu dat pe spate, asa cum tot bateau apa in piua producatorii filmului.

Piratii din Caraibe 3 - Cronica de Film - Cronica de Film - Cronica de Film

Ei bine nu a fost asa, pentru ca aceasta parte a treia este si mai trasa de par si chinuita ca a doua. Era de asteptat totusi, pentru ca mai toate filmele in trei parti sunt asa (Matrix, Shrek etc..) . In mare (si la propriu si la figurat), Jack Sparrow este salvat de unde ramasese prizonier in partea a doua, scopul final fiind salvarea tuturor piratilor pe care marina regala vroia sa-i extermine. Asa ca toate neamurile de pirati din China pana in Carabine si din India pana in Africa si-au strans puterile pentru a-si salva pieile.

Un story-line dupa cum spuneam foarte previzibil, presarat cu foarte multe glume `de santier`. Johhny Depp a primit un rol care nu i-a scos in evidenta mai deloc talentele de mare actor (care este), iar actiunea s-a axat in special pe marea dragoste (lol) dintre Will si Elizabeth. As sublinia o scena foarte penibila in care cei doi se luptau cu zeci de monstri hidosi si dupa ce omorau doi trei, se mai sarutau nitel, mai omorau cativa, Will o cere in casatorie, mai omorau o turma, un pirat ii insoara si tot asa etc..

Un film destul de slabut, trei ore plictisitoare, dar intarite totusi de efectele speciale de exceptie. A devenit o regula pentru Hollywood in ultima vreme sa satureze filmele cu efecte speciale crezand ca pot pacali spectatorii. Ca si in marketing, conteaza cum impachetezi ceea ce vinzi.