TMNT - Cronica de Film

TMNT - Cronica de Film
Nu am fost niciodata un fan al Testoaselor Ninja, desi trebuie sa recunosc ca in copilarie am urmarit cu placere desenele animate difuzate la televizor sau filmele care au aparut apoi. Chiar daca a avut acel moment impresionant, in care a urcat pe locul 1 in tobul Box Office-ului american, detronand mult aclamatul film "300", nu am fost foarte nearabdator sa vad noul film "TMNT - Cronica de Film - Cronica de Film - Cronica de Film - Cronica de Film". Am sa va spun si de ce.

TMNT - Cronica de Film - Cronica de Film - Cronica de Film - Cronica de Film

La inceputul anilor '90, personajele din vechile benzi desenate si desenele animate cu Testoasele Ninja, au ajuns la apogeul succesului, cu trilogia "Teenage Mutant Ninja Turtles", pentru marele ecran, cu actori reali. Acum, in 2007, cu tehnologia din ziua de azi, Kevin Munroe re-aduce pe ecran iubitele personaje, intr-un film de animatie. Auzeam zvonuri inca de anul trecut despre aceasta productie, dar nu ma gandeam nici o clipa ca va fi altceva decat un film cu actori normali si cu efecte foarte bune, in nici un caz un film de animatie.

Totusi un prieten m-a convins sa il vad, asigurandu-ma ca nu voi fi dezamagit. Acum ce pot sa spun? Mi-a facut placere sa ma uit la acest film. Poveste este simpla, dar distractiva, iar intamplarile de pe parcurs par a se incadra in modelul standard pentru un film cu Testoasele Ninja. O bila alba totusi pentru acest film ar fi ca nu merge pe urmele lui "Batman Begins", ci lasa in urma trecutul, aratand prezentul si ce urmeaza sa se intample in continuare cu testoasele.

Situatia este cam dezordonata la inceput, deoarece fiecare din cele patru personaje au o viata proprie, in timp ce Leonardo a fost trimis departe, intr-o misiune de antrenament, de catre sensei-ul lor, sobolanul Splinter. In acest timp orasul New York este amenintat de Maximillian Winters care pregateste o armata de monstri antici, precum si grupul de luptatori ninja Foot Clan, pentru a distruge ordinea in lume.

Singura putere care ii mai poate opri este grupul celor patru testoase: Leonardo, Michelangelo, Raphael si Donatello. Reunindu-si fortele cu vechii lor prieteni, April O'Neil (Sarah Michelle Gellar) si Casey Jones, Testoasele Ninja revin la suprafata orasului pentru a lupta impotriva inamicului.

In concluzie, "TMNT - Cronica de Film - Cronica de Film - Cronica de Film - Cronica de Film" (2007) este un film frumos, placut daca sunteti interesati de ceva distractiv, plin de actiune, cu glume previzibile si o morala in final. In general filmul pare a urma structura unui episod din cunoscutele serii Testoasele Ninja. Totusi o mica exceptie ar fi accentul pe conturarea personalitatii unor personaje ca Raphael sau Leonardo. Sa fie oare inceputul unei noi serii TMNT - Cronica de Film - Cronica de Film - Cronica de Film - Cronica de Film?

Harry Haller