Cronica 3 pe 4 de Urban Blast

Cronica 3 pe 4 de Urban Blast

Daca stam sa analizam la rece, conceptul care a stat la baza acestui mini-festival de muzica urbana nu era unul rau. In fond, expunerea in 2 zile a unor trupe de rock si proiecte electro sub egida Urban Blast nu face decat sa uneasca ascultatorii celor 2 genuri si are ca scop initial deschiderea mintii publicului catre alte muzici pe care in mod normal nu le-ar fi ascultat. In prima seara erau programate prestatiile a 4 trupe de rock, in a doua 4 proiecte electro.

VooDoo la Urban Blast

Metalhead se mandreste cu faptul ca spune lucrurilor pe nume iar daca un concert a fost infect nu ne ferim sa o spunem. Si prima seara a Urban Blast-ului n-a fost deloc grozava. Ascult cu placere alternative, indie si grunge, deci o seara cu Tep Zepi si Luna Amara arata bine pe hartie. Greseala majora a organizatorilor a fost aceea ca au inceput show-ul mult prea tarziu.

Voodoo au inceput sa cante la 10 juma- 11 fara ceva si au cantat o ora. Deja la 11 jumate ma intrebam ce naiba mai caut acolo in conditiile in care a doua zi trebuia sa ma trezesc la 7 ca sa ajung la serviciu da, unii tre' sa mai ajunga si la serviciu sau la facultate dimineata si sunt cert convins ca nu eram singurul in aceasta situatie. N-am mare lucru de spus despre Voodoo, e o trupa destul de energica, mi-a placut bateristul lor si intensitatea cu care batea. Voodoo canta un gen care in Romania nu va fi ascultat niciodata de multi oameni iar in State a murit prin anii 90.

Oliver la Urban Blast

In jurul meu oamenii cascau, mai toti venisera pentru Luna Amara. Le simteam durerea, au inceput Oliver, agonie si agonie. Poate ca in alte conditii mi-as fi deschis urechile si le-as fi dat o sansa insa, pentru numele lui Dumnezeu, era ora 12 noaptea intr-o miercuri si ei cantau despre simtaminte profunde, frunze si alte d-alea. Ca punct tare al prestatiei Oliver trebuie consemnat ca au strans destul de multi oameni in fata scenei, chiar daca destul de pasivi. Dupa prestatia Oliver, Suburbia s-a cam golit, probabil foarte multi au constientizat cat e ora si s-au gandit ca nu mai merita sa mai astepte trupa de Main Event.

Tep Zepi la Urban Blast

Mi-am strans ultimul strop de energie pe la ora 1 si am reusit sa ascult vreo 3 piese de la Tep Zepi insa a trebuit sa ma recunosc invins. Despre Tep Zepi n-am nimic rau de spus, in alte conditii i-as fi ascultat cu interes insa nu si in seara in care trupele care ar fi trebuit sa ma faca sa vreau sa ascult si formatia urmatoare ma faceau sa vreau sa-mi bag un glont in cap. 3 piese si m-am lasat pagubas cu regretul de a nu-i fi vazut si pe Luna Amara, trupa pentru are venisem la acest eveniment.

L-am lasat in urma pe un Fane deprimat care probabil a avut sansa sa vada trupa principala si poate are ceva bun de spus despre ei. Eu m-am plictisit groaznic si fara glumele sarcastice ale unor prieteni care se plictiseau la fel de tare ca si mine nu cred ca as fi rezistat la acest eveniment mai mult de juma' de ora. Am plecat din Suburbia pe la 1 si ceva fara a fi vazut nimic memorabil sau distractiv, inca ma intreb ce-am cautat pe-acolo si, cum era de asteptat, dimineata am fost umilit in batalia cu perna si desteptatorul.

Asa ca cititi va rog si: Luna Amara la Urban Blast

Filmari de la eveniment gasiti aici: Underlondon 4 si Urban Blast pe MH TV

Hitscum