Cronica Atheist - Last Live In Eastern Europe

Atunci cand canti jazz combinat cu metal, cariera ta poate lua diverse curbe, si mai rar poate merge inainte. Cu un album scos acum 17 ani, Atheist au declarat in interviul pentru METALHEADTV.com ca nu vor sa mai scoata altul, pentru ca sigur nu se va ridica la inaltimea albumelor precedente.

Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Atheist - Last Live In Eastern Europe

Si cand ajungi in Romania, la sfarsit de cariera, si canti ultimul concert live din estul europei, si vezi 100 de oameni in fata scenei, probabil iti inchipui ca ai ales bine momentul sa te retragi. Ei bine, nu a fost tocmai asa aseara in Studio Martin. Am prins in exclusivitate declaratia lui Kelly cum ca Atheist vor mai canta cel putin zece concerte in Europa de Vest, si ca show-ul de la Bucuresti e o adevarata onoare pentru ei. O trupa profesionista si care isi iubeste si respecta fanii.

Seara de 21 iunie a inceput cu Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Atheist - Last Live In Eastern Europe, inapoi in Bucuresti dupa cateva luni bune, dar cu acelasi sound pe care mi-am permis sa-l denumesc extraterestru. Acelasi progressive death metal, foarte tehnic (scuzati pleonasmul), plin de floricele instrumentale, o muzica foarte complicata nu pentru orice ureche. Cred ca a fost primul concert cand toti cei prezenti stateau in fata scenei si ascultau cu atentie avalansa de sunete Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Atheist - Last Live In Eastern Europe.

Asta mi-a demonstrat ca publicul de aseara a fost unul elitist, format doar din cunoscatori si iubitori ai genului. Piesele clasice Pshycho ca Temple Of Delight sau The King, au incalizt foarte bine atmosfera inainte de show-ul Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Atheist - Last Live In Eastern Europe.

Si ca tot am ajuns la Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Atheist - Last Live In Eastern Europe, dupa aproximativ jumatate de ora de probe de sunet si imagine bucurestenii au urcat pe scena in aplauzele publicului. A fost un show cu totul si cu totul special mai ales datorita ecranului de proiectie gigantic din spatele scenei pe care puteam urmari live franturi din concertul trupei.

Despre setlist, acelasi cu care ne-au obisnuit in ultimele concerte live. Desi piese ca Inger si Demon sau Genius Way au fost cantate, publicul nu a reactionat dupa asteptari. Poate e timpul ca Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Atheist - Last Live In Eastern Europe sa scoata piese noi si,desigur, de ce nu, un album nou.

Dupa o alta mica pauza, americanii au suit pe scena. Cu un Kelly foarte dezinvolt (cred ca era si putin tras sau pilit), inca de la primele cuvinte se observa placerea si dorinta de a canta a baietilor. Nu sunt un cunoscator al stilului, dar imi place foarte mult si il ascult cu placere, dar chiar daca nu as fi ascultat Atheist nicidoata, sunt sigur ca efectul ar fi fost similar. Ce puteau scoate oamenii aia din instrumente, mi-a fost rar dat sa vad pe meleagurile noastre.

Cronica Cronica Cronica Cronica Atheist - Last Live In Eastern Europe

Atata energie si putere; un curcubeu de note si de sentimente te izbeau inca de la primele acorduri ale fiecarei piese. O trupa foarte comunicativa cu publicul, care a fost la inaltime, si a dat din el tot ce a putut, la fel ca si cei de pe scena. Pe scena parca erau sute de instrumentisti si de voci, pentru ca sincer nu se simtea nici o diferenta intre cei prezenti in sala si cei cu instrumentele la propriu dupa gat. S-au cantat piese de pe toate albumele, si am remarcat in special Air unde parca publicul a explodat complet.

Legat de sunet, per total a fost ok, putin mai slabut ca la Dismember. La Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Atheist - Last Live In Eastern Europe putin haotic, la Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Atheist - Last Live In Eastern Europe putin prea tare si vocea cam in fatza iar la Atheist mult prea tare dat totul de se zguduia clubul. Oricum, nota 8.5 pentru sunet.

O seara placuta dar intr-un fel trista pentru ca mi-era jena de Atheist, care in ultimul lor concert din estul Europei au avut parte de un public atat de redus... Oricum, toata lumea s-a simtit foarte bine, atat pe scena cat si in fata ei, deci seara a fost una reusita.

Saptamana viitoare pe METALHEADTV.com veti putea urmari interviul cu Kelly precum si filmari cu Atheist, Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Atheist - Last Live In Eastern Europe si Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Atheist - Last Live In Eastern Europe !