Cronica Bio, Iod si Interzis in Suburbia

Joi seara, in Suburbia, erau anuntate trei formatii: Interzis, Iod si Bio. Pe primele doua trebuie sa recunosc ca nu le ascultasem, Bio insa abia asteptam sa revad live.

Cu o intarziere care nu ar mai trebui sa mire pe nimeni, a inceput si concertul Interzis. Poate din cauza ca ma aflam intr-o stare avansata de plictiseala, poate din cauza ca publicul are nevoie de ceva timp sa se incalzeasca, sau poate din alte motive, impresia pe care mi-a lasat-o formatia asta nu a fost tocmai foarte buna.

Solistul, desi incerca sa comunice cu lumea si sa creeze atmosfera specifica unui concert reusit, nu mi s-a parut ca ar fi primit feedback. E adevarat ca nu am stat decat cateva piese, dupa un cover Green Day care nu mi-a sunat tocmai a Green Day m-am indepartat de scena. Acum, sunt convinsa ca Interzis au fanii lor, asa ca o sa dau vina pe oboseala, plictiseala si alti factori externi pentru concertul de aseara.

Pana sa se urce Iod pe scena, mi-a fost usor teama ca daca seara nu isi schimba ritmul, pana la Bio o sa ma deprim de tot. Ei bine, baietii mi-au atras atentia inca de la primele acorduri. Nu as fi crezut ca o sa ascult prea curand un cover Korn intr-un club din Bucuresti. Sau System of a Down. Sau Limp Bizkit. Si toate trei la un loc si toate trei sa sune atat de bine. Iar compozitiile proprii s-au ridicat la acelasi nivel.

Baietii au ritm, stil, si, cel mai important, atitudine. Nici la capitolul imagine nu stau rau de loc. Iod mi-a lasat impresia unei trupe unitare si inchegate, si aproape ca imi pare rau ca nu i-am descoperit mai devreme. Parerea mea e ca, daca va place genul, ar trebui sa le cautati myspace-ul sau, si mai bine, sa veniti sa ii vedeti live. Iod este o trupa care promite mult.

Dar pentru ca Sometimes I like simplicity and sometimes I like hardcore" cum zice versul, highlight-ul serii pentru mine a fost de departe, Bio. Cum am spus deja, asteptam de mult sa ii revad pe baieti. Nu am fost deloc dezamagita, desi clubul era aproape gol. Ceea ce ma duce la urmatorul aspect, nu stiti ce pierdeti ca nu veniti la concerte. La Bio.

Baietii si-au aratat oricum profesionalismul si au cantat in fata celor ramasi cu toata energia. Prima piesa a fost Slow Tune", piesa instrumentala menita sa ne pregateasca pentru ce urmeaza. Cu Flocea in spatele tobelor, lucrurile au inceput sa prinda ritm.

Freaky un pic altfel decat v-a obisnuit, la chitara si backing vocals, Horea cu bine cunoscutele-i solo-uri de chitara, Pista la bass pentru condiment si Gabi cu vocea lui impresionanta formula completa Bio. Am ascultat pentru prima oara live Hello", care mie imi place tare mult, dar si cover-uri Eurythmics, 311 sau Tears for Fears combinat cu Depeche Mode.

Publicul, putin dar galagios, a reusit sa ii aduca pe baieti pe scena pentru un bis, asa ca am ascultat si Personal Mistake" si V8". Dupa ce s-a terminat concertul, primul meu gand a fost cand o sa fie urmatorul concert Bio. Dupa care totul a devenit neclar, din cauza fumului, a berii, si a parerii de rau ca o formatie atat de interesanta are parte de o promovare atat de slaba.

Irina SK

O galerie foto a concertului poate fi gasita pe METALHEAD.RO aici.