Cronica Bring The Noise Volume 1

Cronica Bring The Noise Volume 1

Ieri seara, mai exact Joi 10 Mai, am trecut prin Fire sa asist la prima editie a unei serii de concerte organizate de Bring The Noise. Tocmai de aceea concertul a purtat titlul sugestiv, Bring The Noise - Volume 1. Trupele invitate au fost Cronica Bring The Noise Volume 1 (old school hardcore - Bulgaria), Cronica Bring The Noise Volume 1, Cronica Bring The Noise Volume 1 (punk rock - Bulgaria) si Pistol cu Capse. Aproximativ 30-40 de persoane au asistat aseara la un show impartit in patru stiluri muzicale total diferite, dar pe undeva conexe.

Prima trupa, Cronica Bring The Noise Volume 1, a deschis concertul, in fatza a aproximativ 10-15 fani. Socat am fost cand am ajuns la Fire si am vazut terasa plina de shepcari, lantzoshi si pantalonari. Am zis : uite frate mai vine lumea la concerte de genul asta. Spre surprinderea mea, cam 5% din toata terasa a coborat la concert, restul ramanand pana tarziu in noapte afara la vorbe, basme si beri, probabil considerand ca a plati 15 lei pentru patru trupe bune e prea mult si ca mai bine baga 3-4 beri de banii aia.

Despre Cronica Bring The Noise Volume 1 ce sa va povestesc? Nu sunt pe felia mea. Defapt nici nu stiu ce felie au ales ei sa fie. Un happy-mtv-kind-of-`punk` cu versuri vesele si optimiste, simpliste, numai bune pentru zona lor de public. Instrumentisti ok, riffuri simple, veselie, candoare, voie buna etc.etc.. M-am distrat cu compatriotul HitScum de dansurile tribale ale celor cativa fani din fatza scenei, un pogo cretinoid plin de lovituri in umeri si spinare. Las ca se fac ei mari. Un highlight al recitalului lor, ar fi piesa interpretata cu Bogdan de la Chester. Cam atat despre prima trupa.

Cronica Bring The Noise Volume 1

Cronica Bring The Noise Volume 1

Dupa o mica pauza, Cronica Bring The Noise Volume 1 din Sofia / Bulgaria au acaparat scena. Daca la Pistol cu Capse punk-ul se chinuia sa razbeasca intre doua riffuri si un vers mai periculos, ei bine, bulgarii au crapat difuzoarele in doua. Punk-rock pur de cea mai buna calitate, cantat in trei instrumente (voce, chitara, tobe), plin de energie si cu mesaj puternic.

Cronica Bring The Noise Volume 1

Cronica Bring The Noise Volume 1

Mi-au placut foarte mult mai ales pentru ca desi nu era mai nimeni in fatza scenei, baietii au facut un show incendiar, de parca ar fi cantat pe un stadion plin ochi. Instrumentisti foarte buni, cu un tobosar foarte tanar dar cu vana alaturi de un solist vocal carismatic si deschis publicului. Sincer, merita mult mai multe baietii si sper sa-i revad curand, poate la Volumul 2.

Pentru cei cinci hardcoristi din sala (salutam Jabaila, Pokemonu si HitScum) si cei trei punkisti adevarati veniti ( Curcane ai slabit ca un ogar :D Femeile astea ! ), bulgarii de la LAST (f*****g) HOPE au crapat difuzoarele in patru. Old school hardcore, ca la carte, energic, cu versuri puternic sociale, cu joc scenic la inaltime, cu riffuri cutremuratoare si break-uri traznet, exact asa cum ii sta bine unei trupe de gen ! Mare trupa !

Cronica Bring The Noise Volume 1

Ultima oara i-am vazut la Sick Of It All anul trecut, dar parca acum, mi-au ravasit timpanele si mi-au facut pielea gaina ! Cu un solist vocal (Alex ) de nota 12, bulgarii pur si simplu au dat clasa, ajutati si de Katala de la mixer. O sa-i puteti vedea in filmarile de la concert pe care le voi pune curand pe site. Cu scuzele de rigoare, mai adaug inca o data: MARE TRUPA !

Cronica Bring The Noise Volume 1

Cronica Bring The Noise Volume 1

Seara s-a incheiat memorabila cu Cronica Bring The Noise Volume 1 and The Gimme Gimmes ! De ce ii numesc asa? Pentru ca sunt niste veritabili Me First And The Gimme Gimmes ai Romaniei ! E greu de descris ce show fac oamenii astia pe scena, e greu de descris cat de carismatic este solistul vocal, Albert (canta si in Molotov Cocktail) si este si mai greu de descris cata viatza dau unor hit-uri clasice pe care le credeam moarte de mult !

Cronica Bring The Noise Volume 1

Avand in vedere ca trei sferturi din trupa fac parte din trupa E.M.I.L. (Gabi - chitara, Barbu - bass si Piti - tobe), este destul de clar ca alaturi de Albert, reteta nu poate fi decat de succes ! Tocmai de acea nu cred ca are rost sa-i mai laud pe baieti cat de buni instrumentisti sunt. Poate doar ca Piti este unul dintre cei mai buni tobosari pe care i-am vazut in Romania, iar Albert, fara doar si poate, cel mai bun solist vocal.

Cronica Bring The Noise Volume 1

Si nu exagerez deloc. Joc scenic, carisma, comunicare cu publicul, patos, tot ce trebuie, il caracterizeaza din plin. Am ras cu lacrimi la coverul dupa Cargo, ala cu ploaia, sau la cel Holograf dupa piesa Banii Vorbesc, sau la Lasa-mi toamna pomii verzi, O lume minunata, Ioane Ioane si tot asa... Exceptional !

Cronica Bring The Noise Volume 1

Am filmat trei piese, le veti vedea online curand ! Ca un highlight, coverul Bob Marley, Redemption Songs, cantat foarte foarte foarte bine de Albert ! Baietii de la Neo, prezenti la concert, le-au facut cadou chiar o lada cu bere. In rest, lume buna din presa de la Catavencu, de la City Fm si Jurnalul National (salutam Alex, Kirk etc.. ).

Cronica Bring The Noise Volume 1
Maestru Moshpitist Cronica Bring The Noise Volume 1 zis si Jabaila

O seara foarte placuta, cu sunet ok, pacat de prezenta foarte redusa a publicului !