Cronica Dansuri cu Altar, Coma si IPR

Cronica Dansuri cu Altar, Coma si IPR
Sau Record la Crowdsurfing in LMC.

Nu credeam sa vad vreodata Live Metal Club atat de aglomerat cum a fost sambata seara la Adrenaline Tour. Rockotecile aduc fara indoiala destul de multi oameni insa nimic nu se compara cu un show live. Iar daca pe afis sunt aruncati Coma, Altar si Implant, poti fi sigur ca vei avea parte de multa multa energie. Show-ul a fost un stagediving si un crowdsurfing continuu, a fost cel mai amplu display de astfel de manifestari pe care l-am vazut vreodata la un eveniment de gen, poate si datorita faptului ca intreaga cantare a durat mai bine de 4 ore.

Cronica Dansuri cu Altar, Coma si IPR

Cronica Dansuri cu Altar, Coma si IPR

PROOF au deschis show-ul pentru "cei 3 tenori". Desi cu putini oameni in fata scenei, PROOF s-au comportat exemplar. Daca va place hardcore-ul de orice gen, fie ca vorbim de old-school gen 25 ta life sau chestii mai noi cu influente metal, va recomand un show PROOF. Oamenii combina chestii NYHC old-school cu bucati moderne de Hardcore a la Hatebreed intr-o combinatie unica pentru Romania. Au bagat doar 5-6 piese insa la fiecare cantare prestatia lor devine din ce in ce mai buna si energia pe care o degaja pe scena creste exponential.

Cronica Dansuri cu Altar, Coma si IPR

Cronica Dansuri cu Altar, Coma si IPR

COMA au fost urmatorii pe scena si deja crowdsurfingul si stage divingul a inceput sa curga liber. In public am vazut extrem de multi oameni trecuti de 25 de ani care au crescut cu Somn si care s-au bucurat enorm la piesele de pe acest album. Aceeasi combinatie de piese intense cu momente "sensibile" ce fac din COMA cea mai importanta trupa de acest gen au incantat multimea. M-a surprins chiar faptul ca si metalisti old-school au apreciat momente din eveniment, lucru care ma face sa cred ca si in tara asta mai sunt oameni care inteleg ca rock-ul nu se reduce la MANOWAR si Maiden.

Cronica Dansuri cu Altar, Coma si IPR

Cronica Dansuri cu Altar, Coma si IPR

Cronica Dansuri cu Altar, Coma si IPR

ALTAR ... ce poti sa mai spui despre ei? Toata lumea stie cine sunt ALTAR, ce-au insemnat si ce inseamna pentru scena de metal romaneasca. Pentru fiecare carcotas care spune ca ALTAR nu mai sunt ceea ce erau, la concerte apar 10 oameni noi, incantati de ceea ce aud, incantati de noul sound ALTAR. Trupa a evoluat si, lasand la o parte subiectivismul, ALTAR fac o atmosfera incredibila de fiecare data cand isi baga chitara in priza. Atitudine, agresivitate si crowd surfing la fiecare piesa ... a fost si un Stage Dive destul de urat in care omul acela aproape si-a rupt gatul insa banuiesc ca stia riscul la care se expune cand incearca sa se arunce de pe un monitor intr-un pogo dezlantuit.

Cronica Dansuri cu Altar, Coma si IPR

Cronica Dansuri cu Altar, Coma si IPR

Cronica Dansuri cu Altar, Coma si IPR

La IMPLANT PENTRU REFUZ am vazut deja stage diving ca la Hellfest, oameni care sareau departe in multime, public intens care a deschis moshpitul. Windmill-uri, vreo 2-3 circle pit-uri rupte din pacate de niste borshari cam ametiti de alcool, spre final, pe piesele de pe albumele vechi IPR a fost atmosfera de concert HC. De departe cea mai buna reactie a publicului cunoscator a fost la "Camp de Lupta" iar overall la "In interior". Daca aveai casete cu "Permis port-sinucidere" sau "Culori" si le ascultai cu prietenii la casetofon prin parcuri sau pe-acasa pe canapea, in mod sigur ti-ar fi placut cantarea asta.

Cronica Dansuri cu Altar, Coma si IPR

Cronica Dansuri cu Altar, Coma si IPR

Cronica Dansuri cu Altar, Coma si IPR

In incheiere, nu pot decat sa spun ca ... mi-a placut evenimentul. Agenti de paza care desi erau acolo au lasat libertate maxima de expresie oamenilor din public, 4 trupe extrem de energice cu care Romania se poate mandri ... ce altceva doresti mai mult? Poate mai putini oameni in stare de ebrietate in fata scenei n-ar strica insa deocamdata asta e mentalitatea in tara noastra ... Rock=alcool in cantitati industriale ... n-ai ce-i face!

Heath Scumm