Cronica Folk Frate !

Cronica Folk Frate !
Dupa cum v-am mai povestit acum ceva vreme la Barlog, in Utopia in fiecare miercuri are loc seara de folk cu un program artistic si muzical diversificat, care se pare ca de la seara la seara se bucura de tot mai multa audienta. In fiecare saptamana se canta live, cu diversi invitati mai buni si mai noi, pe scurt, omul si chitara. Au fost invitate si diferite trupe cu doi sau trei membri, trupe ce s-au bucurat uneori si de un acompaniament sonor asigurat de acele tobe mici numite bongos. In fiecare saptamana, membri trupei Za` Duff sunt prezenti in club si urca pe scena, doi dintre ei fiind implicati si in organizarea evenimentelor in sine: Mysha si Tedi.

Cronica Folk Frate !

Ei bine mai sus am incercat o prezentare generala a serii, acum urmand sa va povestesc cate ceva despre ce-am `prins` dintre artisti prin Utopia miercurea. Din cate am inteles foarte multi din cei prezenti pe scena, au fost `racolati` din cadrul galelor de folk Om Bun. Mi s-a povestit cum la astfel de gale folk (nu neparat Om Bun) ramai pur si simplu socat cum niste artisti asa buni nu s-au bucurat de nici o expunere media pana acum si nu i-am vazut live mai pe nicaieri. Aici lansez o intrebare, dupa care continui mini-cronica. Oare acest gen muzical, care se bucura de foarte multi adepti, nu merita promovat ca atare? Continuand incursiunea, am putut observa pe scena doua adevarate talente: Dragos Boeru si Alina Zaharia. Primul dintre ei prezent in aproape toate serile Folk Frate!, are niste calitati vocale de invidiat de foarte multi solisti din tara. Trebuie doar sa mergeti sa-l auziti live si o sa va convingeti.

Cronica Folk Frate !
Dragos Boeru (stanga) si Tedi (dreapta)

Cea de-a doua, Alina Zaharia, din cate am inteles, a si castigat gala de folk Om Bun. Totusi nu stiam la ce sa ma astept atunci cand a urcat pe scena. Ei bine Alina este un adevarat talent. Are o voce care poate urca de la tonuri joase la tonuri inalte foarte brusc, in acelasi timp rece si calda (da e un paradox, dar chiar asa se intampla), o voce ce te lasa pur si simplu cu gura cascata. In programul sau imbina piesele proprii cu multe coveruri care isi au farmecul lor, pentru ca sunt cantate intr-un mod absolut senzational de catre o voce de mare clasa.

Cronica Folk Frate !
Alina Zaharia

Despre ceilalti prezenti pe scena intr-un articol viitor :) Veniti miercurea la folk in Utopia. E intrarea libera si o atmosfera calda si prieteneasca !