Cronica Folk si multa voie buna

Cronica Folk si multa voie buna
Acum ceva vreme v-am povestit despre seara de folk din Utopia. Am tot mers acolo in fiecare seara de miercuri (atunci e folk-ul) dar de data asta au inceput sa ma scarpine buricele deshtelor sa va mai scriu ce s-a mai intamplat. Ei bine aseara (14 martie) a fost o zi mare pentru folkistii bucuresteni si pentru organizatorii evenimentului (CTE Cocora si Trupa Zaduff prin neobositii Mysha si Teddy) : A fost plin, frate ! O gramada de lume. Toate concertele incep standard la 21:13 (Zadufii stiu de ce) si se termina undeva spre dimineata. Din pacate nu am putut sta atat de mult dar mi s-a spus ca toata lumea a ramas si a cantat pana spre orele 4 - 5.

Cronica Folk si multa voie buna

Din program, pe langa cei mentionati mai sus (Mysha si Teddy) au fost si cele doua `vedete` folk underground: Alina Zaharia si Dragos Boeru. De ei v-am povestit si in articolul precedent despre seara Folk, Frate ! Interesanta la aceasta zi de miercuri este combinatia reusita de cantece de munte, cu cantece de folk `clasice, cu parodii dupa foarte multe piese autohtone (cea mai tare dupa Vama Veche - Ana), cu coveruri Phoenix si multe altele. Ce mai incoace si pe dincolo, oamenii stiu ce fac si o fac bine !

Cronica Folk si multa voie buna

Ma uimeste mereu la folkisti (in special la cei care urca pe scena) simplitatea lor in gesturi, interpretare si felul lor de afi. Spun asta intr-un sens cat se poate de bun. Fara fitze, fara impresii, fara vorbe in plus : muzica de cea mai buna calitate. Dar vorba lunga saracia omului. Veniti in fiecare miercuri in Utopia si o sa vedeti si auziti cu ochii si urechile voastre. Si daca vreti, va puteti inscrie gratis si in scoala de ghizi montani (excursionisti) CTE Cocora (intrebati de Calu :)).

Folk, Frate !