Cronica Hotel Fetish si Blister Blue la Utopia

Incep sa devin din ce in ce mai optimist cu privire la scena alternative/grunge/indie de la noi. Un show oferit de trupa Cronica Cronica Cronica Hotel Fetish si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia este mereu bine-venit pentru a intari aceste sperante. Dar inainte sa vorbim mai mult despre prestatia de duminica, 20 mai, a trupei cap de afis, trebuie sa mentionam si formatia care a cantat in deschidere.

In jurul orei 21:45 au urcat pe scena trei tineri, ocupand posturile de chitarist basist si tobosar. Formatia Cronica Cronica Cronica Cronica Hotel Fetish si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Cronica Cronica Cronica Cronica Hotel Fetish si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia la Utopia, despre care nu cred ca s-a mai auzit pana acum, au facut o impresie destul de buna. Prima piesa a caracterizat destul de clar stilul trupei, desi era un cover dupa "Nu mai sunt eu" de la Ab4.

Cronica Cronica Cronica Cronica Hotel Fetish si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Cronica Cronica Cronica Cronica Hotel Fetish si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia la Utopia

Baietii incearca ceva mai hard si mai grunge decat Ab4. De fapt de la primele piese impresia era evidenta - Nirvana. Solistul vocal chiar parea ca imita vocea lui Cobain cu tot cu stilul ragusit si notele in falsetto. La fel remarcam miscarea scenica a acestuia, care spre deosebire de colegii sai, parea pus in priza cu miscarile rapide, din nou, specifice legendarului artist, Kurt Cobain. Nu vreau sa fiu rau, formatia nu imita pe fata Nirvana, dar e o influenta clara, cel putin din muzica grunge de la inceputul anilor '90.

Publicul, nu foarte numeros, nu a fost prea activ. Cativa oameni in fata, desi privind atenti, fara prea multe miscari, la terminarea fiecarei piese pareau sa se simta bine pe muzica tinerilor de la Cronica Cronica Cronica Cronica Hotel Fetish si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Cronica Cronica Cronica Cronica Hotel Fetish si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia la Utopia. Sa revin la stilul muzical al acestora. De la piesa 3 incolo, am reusit sa observ si alte influente printre care, poate, ceva indie in acordurile soft de inceput. Mai tarziu deja indepartandu-se putin de Nirvana, se apropiau mai mult de trupele actuale, sa zicem post-grunge, mai optimiste.

La un moment dat chiar mi s-a parut ceva teribil de asemanator cu Foo Fighters. Nu numai acordurile si ritmul, dar pana si solistul vocal aduce putin a Dave Grohl. O surpriza, usor previzibila a fost un cover dupa piesa "Come As You Are" de la Nirvana. Ce pot sa spun? Mi-au placut si sunt de parere ca e nevoie si de asa ceva pe scena de la noi. Si publicul i-a placut, dovada ca au cerut un bis.

Cronica Cronica Cronica Hotel Fetish si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia

In continuare a urmat o pauza, dupa care au urcat pe scena baietii de la Cronica Cronica Cronica Hotel Fetish si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia. Mereu au avut un stil muzical inconfundabil (Rock'n'Roll, Garage, Indie, Punk), imbinat cu putin umor. Publicul s-a mai inmultit in fata scenei, iar la inceput cate unul mai misca o mana sau un picior, pe ritmul muzicii. Formatia a simtit acest lucru, imediat incepand cu piese mai cunoscute, printre care si hitul care da titlul primului lor album, "Tango".

Cronica Cronica Cronica Hotel Fetish si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia a fost mereu o trupa vesela, dinamica, fara nici un fel de retineri. Nu pot sa spun decat ca este o placere sa ii vezi live. Asteptam in viitor un nou material discografic din partea lor si cat mai multe concerte, speram si cu un public mai numeros.

Harry Haller

Cronica Cronica Cronica Hotel Fetish si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Cronica Cronica Cronica Cronica Hotel Fetish si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Cronica Cronica Cronica Cronica Hotel Fetish si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia si Blister Blue la Utopia la Utopia la Utopia