Cronica Iron Maidnem in Live Metal Club

Cronica Iron Maidnem in Live Metal Club
Aseara m-am indreptat spre Live Metal Club cu inima putin stransa din cauza precedentului concert Iron Maidnem in Bucuresti de asta vara unde am avut parte de o atmosfera sordida, ploaie si vreo 50 de spectatori, cumulate cu absenta capului de afis, Iris. Pe drum am aflat ca exista si doua trupe de deschidere, Blind Spirits din Bucuresti si Dakonia din Sibiu.

Cronica Iron Maidnem in Live Metal Club
Iron Maidnem in Live Metal Club

Cronica Iron Maidnem in Live Metal Club
Iron Maidnem in Live Metal Club

Asa ca am ajuns exact cand bucurestenii cu Seba la carma erau pe la mijlocul recitalului. Ca de fiecare data mi-au placut la nebunie si se pare ca nu am fost singurul, pentru ca mai toata lumea se adunase in fata scenei sa-i incurajeze pe Blind Spirits. Show-ul lor a fost presarat cu ceva coveruri cantate cu foarte mult patos, sustinut de niste instrumentisti de senzatie.

Seba a facut spectatol ca de fiecare data iar Gabi de la tobe nu cred ca a batut un batz gresit in vreun tum sau cinel. Acesti baieti merita tot respectul pentru munca lor si sincer va recomand sa mergeti la urmatorul lor concert joia viitoare in Big Mamou pe 15 noiembrie unde vor canta alaturi de Black Jack.

Cronica Iron Maidnem in Live Metal Club
Blind Spirits in Live Metal Club

Cronica Iron Maidnem in Live Metal Club
Blind Spirits in Live Metal Club

Senzatia serii pentru mine a fost Dakonia. Inca nu ma pot pronunta daca a fost una negativa sau semi-pozitiva, dar pot spune ca in timp oamenii astia pot face multe daca au grija de sound si de imagine. Ceva Phoenix antic combinat cu Cargo sustinut de o linie melodica acceptabila. Probabil cea mai multa energie din toata sala o avea solistul vocal, care nu a stat o clipa locului, dansand si tzopaind in toate felurile cam prin orice spatiu liber gasea pe scena, ajutat de un parpalac a la Highlander si niste gesturi scenice provenite probabil din dansurile hipioate ale anilor 60, foarte inspirat totusi pentru ca se manifesta exact in tema pieselor cantate. O trupa de urmarit, desigur, intr-un alt concert si nu alaturi de doua trupe de heavy metal.

Cronica Iron Maidnem in Live Metal Club
Dakonia in Live Metal Club

Cronica Iron Maidnem in Live Metal Club
Dakonia in Live Metal Club

Dupa o mica pauza au urcat pe scena si maghiarii de la Iron Maidnem. Ne-au prezentat un show foarte lung compus evident doar din piese IRON MAIDEN, cantate foarte corect si cu mult suflet. Se putea observa foarte clar ca baietii se simt foarte bine, incurajati intens de publicul excelent de care au avut parte. Daca inchideam ochii puteam sa jur ca e Dickinson cu colegii pe scena. Tot respectul pentru oamenii astia, si, desi foarte multi rockeri mondeni i-au asociat cu Adibas sau Naik, eu va zic ca fac o treaba foarte buna.

Cronica Iron Maidnem in Live Metal Club
Iron Maidnem in Live Metal Club

Cronica Iron Maidnem in Live Metal Club
Iron Maidnem in Live Metal Club

Despre playlist ce sa va zic? Mai toate piesele cunoscute ale englezilor au sunat absolut impecabil. Nota 20 pentru instrumentisti, si nota 30 pentru sunetul foarte bun, probabil cel mai bun din Live Metal Club din istoria concertelor de acolo. Deci se poate !

Cronica Iron Maidnem in Live Metal Club
Iron Maidnem in Live Metal Club

O seara foarte frumoasa incheiata cu o rockoteca cam friguroasa :))