Cronica Lansare DVD aniversar OCS

Cronica Lansare DVD aniversar OCS
Omul Cu Sobolani au implinit aseara in Studio Martin 10 ani. Cea mai prolifica trupa de alternative romaneasca, si cand zic asta ma refer evident la numarul de albume si clipuri scoase, si-a invitat fanii la o aniversare deosebita : au lansat un DVD cu majoritatea clipurilor trupei - 10 ani Lumina. Un concert mediatizat doar pe un post de radio, intr-o revista si pe o televiziune, toate trei de mainstream, ar fi putut fi un esec. Dar se pare ca fanii s-au informat intre ei, si pana la urma s-au adunat in numar foarte mare aseara pe Bd. Iancu de Hunedoara.

Cronica Lansare DVD aniversar OCS
Lansare DVD aniversar OCS

Ajuns in club am strambat putin din nas cand am vazut ca trupele vor canta pe sistemul de sonorizare al clubului, aranjat putin cam ciudat pentru un concert. Se pare ca m-a inselat pentru ca sunetul a fost foarte bun pe fatza.

Prima trupa a serii a fost The Mood. E prima oara cand ii vad si sincer nu ma asteptam la prea multe din partea lor. Ei bine, am dat-o in bara din nou. Primul lucru care mi-a sarit in minte candam auzit vocea trupei a fost At The Drive In, desigur, maleata pe trend-ul de acum. The Mood au energie, sunt dedicati, au scule bune, un solist vocal carismatic, un tobosar dement si deja o brigada mica dar inimoasa de fani. Notabil este ca o trupa asa tanara are foarte multe piese proprii, cantate fara greseala si cu foarte mult entuziasm.

Cronica Lansare DVD aniversar OCS
The Mood

Solistul vocal e de urmarit. Daca la varsta lui are atata prezenta scenica si o voce atat de buna, cred ca in cativa ani trupa sa va capata destula notorietate incat sa poate sustine un concert serios ca headliner. Ma bucur nespus sa vad acest nou val de rock alternativ romanesc, si foarte multe trupe tinere cu membri la fel de tineri care prin propriile forte cresc de la concert la concert. Bravo The Mood !

Ei si incet incet am ajuns si la highlight-ul serii : Omul Cu Sobolani. Cred ca e al 50-lea concert pe care il vad cu baietii in ultimii sapte ani. Pentru mine show-ul de aseara a fost perfect pentru ca au cantat foarte multe piese vechi de pe primele doua - trei albume, lucru normal avand in vedere ca trupa aniversa 10 ani. Publicul a fost civilizat, cred ca pentru prima oara la un concert OCS si chiar s-a distrat de minune.

Cronica Lansare DVD aniversar OCS
Lansare DVD aniversar OCS

Cronica Lansare DVD aniversar OCS
Lansare DVD aniversar OCS

Pogo civilizat intre oameni care nu se cunosc: asta cred ca e idealul. Media de varsta undeva la 16-17 ani, lucru imbucurator, pentru ca la varsta asta majoritatea asculta tot felul de porcarii de drum`n` base si dance crezand ca l-au apucat pe Tiesto de-un picior.

Cronica Lansare DVD aniversar OCS
Lansare DVD aniversar OCS

Am remarcat totusi si foarte multe persoane peste 25-26 adica din vechea garda de fani OCS, lucru de asemenea imbucurator. Au ramas cu trupa si dupa 10 ani de zile si multe albume, chiar daca stilul bucurestenilor a suferit destule modificari din 1996 pana acum. Setlist-ul dupa cum spuneam a fost foarte variat, acoperind toate albumele trupei. Nu stiu daca e doar parerea mea, dar piesele vechi au fost cel mai bine primite, probabil din cauza ca n-au mai fost cantate live de foarte multa vreme. Baietii au cantat corect, cu pasiunea si dedicarea ce i-a tinut in picioare in toti acesti zece ani de activitate.

Cronica Lansare DVD aniversar OCS
Lansare DVD aniversar OCS

Momente notabile: Cezar a varsat cateva lacrimi la Copilul Rebel, Dan a dat o bere plina unui fan din public care tot cerea doua beri goale, pe piesa Zbor chiar s-a zburat putin public, unei tipe de la prea multa topaiala i-a sarit proteza, alteia i-a zburat ceva din sutien etc..

O seara reusita alaturi de cele doua trupe, The Mood si Omul Cu Sobolani. Inchei cu un bine-meritat : La Multi ani OCS !