Cronica Lansare Sincarnate + Gothic

Cronica Lansare Sincarnate + Gothic
Ieri seara Live Metal Club pe la ora 9 cand am ajuns era mai plin ca niciodata. Peste 200 de rockeri au fost prezenti la lansarea primului material Sincarnate - On The Procustean Bed, fapt imbucurator avand in vedere statutul de super underground al afisului. Din cauza altor indatoriri nu am putut sa prind prima trupa, In Defiance, ce il include pe Hoit, ex Grimegod, asa ca il las pe Fane sa scrie cateva vorbe despre acestia, acelasi Fane care a avut aseara un triplu-cvadriplu rol si de cameraman, si de reporter si de cronicar dar si de solist vocal.

Cronica Lansare Sincarnate + Gothic

Fane: In Defiance au reprezentat o premiera, cel putin pentru publicul din Bucuresti obisnuit cu solisti de tot felul. De aceasta data n-a fost un solist, ci o solista. Si deasemenea, nici nu a fost o imitatie Arch Enemy asa cum multi dintre noi se asteptau. In Defiance se indreapta spre un death metal balansat, cu tenta de brutal. Structura vocala se imbina foarte bine cu restul instrumentelor, insa acest lucru nu se datoreaza experientei ci mai degraba simplitatii. Vocea nu suna rau, dar ramane loc pntru mult mai mult in special pe partea de prestatie scenica. Totusi, e o fata la voce care ar putea profita din plin de aceasta ocazie.

Cronica Lansare Sincarnate + Gothic

Revenind la prima trupa pe care am prins-o, mai exact Snapjaw pot spune ca m-a bucurat faptul ca de-abia m-am strecutrat in fata scenei sa fac cateva poze cu baietii, datorita abundentei de thrasheri cu care deja ne-am obisnuit la concertele bucurestenilor. Snapjaw au sunat aseara mult mai inchegat, au cantat cu mai mult curaj si asta s-a simtit la nivel global, atmosfera fiind de nota zece atat in public cat si pe scena. Compozitiile au devenit solide si pentru prima oara cred mi-au spus "ceva". O bine meritata nota 10 pentru baieti dar si o intrebare cumva retorica legata de machiajul black-metal al unui dintre chitaristi :)

Incet incet au urcat pe scena si Necrovile. Nu sunt rautacios, dar nu inteleg mare lucru din ce incearca sa exprime compozitiile lor. Imi lasa impresia de similaritate si liniaritate desi sunt ascultator inrait de Cannibal Corpse si alte nebunii pe felie (mersi Animalu pentru Viral Load ! Bestiala trupa) .

Cronica Lansare Sincarnate + Gothic

Cronica Lansare Sincarnate + Gothic

Se pare ca sentimentul meu a fost generalist, atmosfera fiind putin cam anosta in timpul recitalului acestora. Probabil oboseala adunata pe lungul drum pana in Bucuresti i-a facut sa nu fie tocmai la inaltime. Dar, cronica mea este subiectiva, asa ca sper sa nu se supere nimeni, ba chiar sa ma corecteze daca gresesc.

Sincarnate au avut nevoie de ceva vreme pana sa se instaleze, dar se pare ca asteptarea a meritat pentru ca ne-a prezentat o trupa serioasa, deja matura si care stie exact ce vrea sa exprime. Cu un Fane pictat, machiat, desenat pe unde se putea de catre Costin (Twilight13Media), atmosfera a explodat imediat atat pe scena cat si in public. De notat tricourile purtate de baieti care includeau o parte dintre cele 7 pacate capitale, ceva exotic la trupele romanesti care mai mereu uita un aspect important: imaginea.

Cronica Lansare Sincarnate + Gothic

Cronica Lansare Sincarnate + Gothic

Concertul Sincarnate a acoperit cam tot materialul proaspat lansat (cumparati-l, ascultati-l - detalii la axa666@yahoo.com). Hit-ul serii a fost evident piesa pe care am tot bagat-o la rockoteca, Sincerly Yours, piesa cantat si la bis. O idee mai buna despre show-ul atat la propriu cat si la figurat al baietlor o sa puteti sa va formati urmarind filmarile pe METALHEADTV.com saptamana viitoare.

Gothic, ultima trupa a serii, dar si invitatii speciali veniti tocmai din Petrosani, au cam cascat toate gurile in Live Metal Club. Cu un show inchegat de peste o ora, show ce a inclus cover-uri Kreator, Sepultura si Amon Amarth, petrosanenii au demonstrat ca si dupa multi, multi ani pot fi una dintre trupele remarcabile ale undergroud-ului romanesc. E prima oara cand ii vad in noua formula si pot zice ca si-au gasit echilibrul.

Cronica Lansare Sincarnate + Gothic

Cronica Lansare Sincarnate + Gothic

Cu un Alin Petrut in forma, trupa a stors si ultima picatura de energie din nebunii prezenti in public. De mare efect au fost ultimele doua piese intens dorite de public la bis, piese rare cantate aproape ca acum 10 ani, ba chiar mai bine, piese ce m-au facut sa devin cumva nostalgic dupa acele vremuri.

Cronica Lansare Sincarnate + Gothic

O seara frumoasa, cu sunet bun, cu un public excelent, care a pus laurii acolo unde trebuie. Felicitari tuturor trupelor si felicitari Sincarnate pentru acest debut fantastic.