Cronica Luna Amara in ClubA

Cronica Luna Amara in ClubA
Vineri seara, Club A, fum de tigara, cercei, tricouri negre, verzi, galbene, in dungi, oameni cu varste intre 15 si 35 de ani, muzica live, Luna Amara.

Asteptam cu nerabdare dar in acelasi timp cu teama concertul asta, pentru ca ultima oara cand vazusem live Luna Amara era trei dimineata, candva in timpul saptamanii, intr-un club aproape gol, si ramasesem cu un gust destul de amar, pentru ca stiam ca baietii avusesera parte atunci de niste circumstante nefavorabile. Ei bine, concertul de vineri nu m-a dezamagit de loc, ba chiar din contra.

Am ajuns in Club A pe la sapte seara, baietii erau inca la soundcheck, dar nu dupa mult timp a inceput si concertul. Nu mica mi-a fost mirarea cand l-am descoperit in spatele bass-ului pe Eugen Nutescu (Oigan) de la Kumm. Sorin nu a putut veni, asa ca Oigan a fost invitatul Luna Amara. Dupa cum a marturisit Mihnea, Oigan a invatat piesele in cateva ore, dar acest lucru nu s-a simtit, si formula inedita in care au cantat Luna Amara a fost un succes.

In scurt timp au fost depasite emotiile si publicul s-a apropiat curajos de scena. S-au cantat piese mai vechi si piese mai noi, mai soft si mai suparate, piese considerate clasice pentru repertoriul Luna Amara si piese care pentru mine au fost la prima auditie, cum ar fi Kill the Dancer", cantata doar de Nick. Am ascultat "Somn", piesa care live m-a lasat fara cuvinte, Rosu aprins" si Gri Dorian". Nu a lipsit nici cover-ul NIN The Hand That Feeds", iar la sfarsit baietii nu au fost lasati sa plece, acestia revenind pe scena pentru un bis.

Am incercat sa fac poza la playlist, pentru cazul in care ma trada memoria si nu mai imi aduceam aminte ce piese au cantat, dar o pustoaica a reusit sa fure, intr-un moment de neatentie, playlist-urile de pe scena si betele de tobe ale lui Razvan. O dovada de pasiune, fara dubii.

S-a vazut ca formatia s-a simtit bine, s-a vazut ca publicul s-a simtit bine, asa ca nu am decat de bine de zis despre concertul asta. Sunetul, cel putin in fata scenei, a fost fara probleme, doar fumul de tigara devenise greu de suportat la un moment dat.
Luna Amara au concert pe 2 februarie in Laptaria lui Enache. Abia astept sa ii revad. Ne vedem acolo pentru un concert acustic.

Irina (SK)