Cronica MASTER, Taine si altii in LMC

Cronica MASTER, Taine si altii in LMC
Marti pe 15 mai in Live METAL Club, invitati au fost americanii de la Cronica MASTER, Cronica MASTER, Cronica MASTER, TAINE si altii in LMC si altii in LMC si altii in LMC. Old school thrash metal cu urme de death. Se anunta un eveniment pe cinste. Ei bine, nu a fost chiar asa, cel putin nu pe toata durata sa. Avand in vedere ca show-ul trebuia sa inceapa la ora 17:30, intr-o zi de marti cand mai toata lumea are scoala sau serviciu, populatia prezenta la inceputul concertului era intr-un numar foarte restrans, cam 20 de persoane.

Cronica MASTER, Cronica MASTER, Cronica MASTER, Taine si altii in LMC si altii in LMC si altii in LMC

Prima trupa, la sacrificiu a fost Cronica MASTER, Cronica MASTER, Cronica MASTER, Taine si altii in LMC si altii in LMC si altii in LMC. Ne avand la dispozitie decat o singura statie de chitara (era totusi un Marshall), trupa a sunat poate putin ciudat. Nici monitorizarea nu le-a fost de mare ajutor. Oricum au dat tot ce-au putut din ei si pana la urma totul a fost ok. Un playlist similar cu cel din Suburbia, incheiat cu capodopera de cover Sepultura - Desperate Cry. Le-am luat baietilor si un interviu video, pe care il veti putea vedea online cat de curand !

Dupa o pauza de cateva minute, Cronica MASTER, Cronica MASTER, Cronica MASTER, Taine si altii in LMC si altii in LMC si altii in LMC au revenit pe scena, incalziti probabil dupa concertul cu Suffocation ! Acelasi stil brutal, cu mici incercari de tehnicitate.Un recital foarte scurt din care am prins doar ultimele doua piese, din cauza interviului cu Mr. Speckman pe care l-am luat afara! Imi place ca incet incet, aceasta trupa creste, suna mai legat, iar pe scena coerenta si coeziunea a crescut.

Nu o sa inteleg niciodata de ce Cronica MASTER, Cronica MASTER, Taine si altii in LMC si altii in LMC au cantat inainte de grecii de la Cronica MASTER, Taine si altii in LMC. Pur si simplu a fost trupa care a sunat cel mai bine din toata seara, iar Nepo a dat inca o adevarata lectie de tobe. Sunet de ceas elvetian, si un show scenic de invidiat, au facut din Cronica MASTER, Cronica MASTER, Taine si altii in LMC si altii in LMC un adevarat headliner al serii, desi pe afis erau undeva pe la mijloc. Playlistul foarte inspirat, pofta de cantat si tehnicitatea baietilor au devenit trademark-uri Cronica MASTER, Cronica MASTER, Taine si altii in LMC si altii in LMC la fiecare concert.

Cronica MASTER, Cronica MASTER, Taine si altii in LMC si altii in LMC

Despre Cronica MASTER, Taine si altii in LMC nu prea am ce sa scriu pentru ca nu mi-au placut mai de loc. Cu un tobosar nou, si cu un vocal pus pe fapte marete (vocea era mult mai dura decat ultima oara cand i-am vazut live in raposatul Viking) , totusi grecii au sunat cat de cat bine. Problema lor principala e liniaritatea pieselor si a sound-ului in general, probelma care s-a incercat sa se acopere cu o prezenta scenica cat de cat inspirata. Au chinuit un cover Rotting Christ, si au plecat de pe scena de parca nici n-ar fi fost. Eu inca eram sub influenta Cronica MASTER, Cronica MASTER, Taine si altii in LMC si altii in LMC !

Cronica MASTER, Taine si altii in LMC

Cronica MASTER, Taine si altii in LMC

Dupa o pauza destul de generoasa, cei trei thrasheri de la Cronica MASTER, Taine si altii in LMC au urcat pe scena. Despre Speckman numai de bine. Dupa interviul exceptional pe care ni l-a acordat inainte de concert, deja il priveam cu alti ochi, si parca siteam ce urma sa vina dinspre scena in timpul recitalului trupei sale ! Cronica MASTER, Taine si altii in LMC pur si simplu au rupt ! Cu un sound undeva intre Florida si Motorhead, au generat un moshpit de senzatie.

Cronica MASTER, Taine si altii in LMC

Cronica MASTER, Taine si altii in LMC

Pur si simplu cei aproximativ 60-70 de rockeri din fata scenei nu isi gaseau locul decat cu coatele si picioarele unul in altul. Am ramas stupefiat cat de puternic si legat putea sa sune o trupa formata doar dintr-un chitarist, un tobosar si un basist ! Un show foarte bun de nota zece oferit de americani, incheiat cu o sesiune de autografe si poze! Sper sa-i mai vad curand !

Cronica MASTER, Taine si altii in LMC

Rockerii se pozeaza cu Cronica MASTER, Cronica MASTER, Cronica MASTER, Taine si altii in LMC si altii in LMC si altii in LMC