Cronica Romeo Must Die si Crize in Fire Club

Editia a doua a Urban Blast a debutat ieri seara in Fire cu un concert organizat de Bring The Noise care ni i-a adus pe englezii de la Romeo Must Die si pe bastinasii de la Crize. Maxim 100 de persoane in club (unde la inceput iti tremurau chilotii pe tine) au incins atmosfera inca de la primele riff-uri Crize. Bucurestenii au cantat cu o singura chitara, Stefan fiind plecat o perioada din tara, asa ca trupa a sunat cel putin ciudat sau exotic. Shole (voce) cred ca era oricum putin racit dar asta nu i-a impedicat pe fanii die-hard sa sara in cap aproape pe orice acord.

Cronica Romeo Must Die si  <a href=Crize in Fire Club" title="Cronica Romeo Must Die si Crize in Fire Club">

Setlist-ul Crize a fost asemanator cu cel din ultimul lor concert in Bucuresti in Live Metal Club. Nimic special de notificat decat ca publicul a fost mai civilizat si cu media de varsta parca putin mai ridicata decat de obicei. Pacat insa ca in sala erau doar vreo 3-4 metalisti, semn ca inca mai avem multe de invatat si ascutlat pana sa intelegem ca si trupele de "*core" canta tot o forma de metal, ba chiar mai agresiva decat multe alte stiluri cu *metal in coada.

Despre Romeo Must Die nu stiam mai nimic in afara de ce am gasit pe pagina lor de MySpace, asa ca nu ma asteptam decat la un show exploziv cu o trupa no-name formata din membri ai unor altor trupe semi-cunoscute si in voga acum ceva vreme. Englezii mi-au placut in general, dar in special doar pe primele 4-5 piese pentru ca apoi s-a ajuns la o liniaritate buna doar cu multa bere si adrenalina in vene.

Cu un sound aflat undeva intre Pantera, Hatebreed si "alegeti orice trupa serioasa de metalcore americana", Romeo Must Die au reusit doua lucruri: sa inebuneasca publicul (care oricum ar fi sarit in cap mai pe orice) si sa faca show pe scena. Solistul vocal seamana cu Phil Anselmo in tinerete si s-a cam dat de gol cu sursele de inspiratie cu un cover dupa "A New Level", o piesa dificila pe care au cam chinuit-o dar cu impact serios la public.

Un concert per ansamblu reusit, cu sunet acceptabil si public bun, deci inca o bila alba pentru Bring The Noise.

O galerie foto a concertului de aseara din Fire Club poate fi vazuta aici: Galerie Foto Crize si Romeo Must Die la Fire Club