Cronica Seattle Nights - Lunea Amara

Cronica Seattle Nights - Lunea Amara
Exista talent in unii oameni. Foarte mult talent. Si o parte din el iese la iveala incet incet pana se opresete sau picura. Dar talentul ramane. Si calea de a-l da pe tot afara si a face ceea ce esti menit sa faci, este sa incerci altceva. Ei bine asta a facut Alex (Nociv) cand s-a gandit la proiectul Red Rum. Si asta am avut si noi in minte atunci cand i-am propus sa se ocupe de seara de luni din Club Utopia, de Lunea Amara, Seattle Nights.

Alex si-a luat alaturi un prieten bun, pe Andrei, si inca doi colegi de breasla, pe Sorin si Razvan de la Luna Amara, si si-au facut un proiect, Red Rum. Red Rum e o combinatie letalta, si la propriu si la figurat. Red Rum reinvie legende si le face mandre ca au existat, si probabil privesc de undeva de sus catre scena. Alex l-a reinviat pe Layne Staley (Alice In Chains). Si intr-un mare fel ! Red Rum au adus pe scena din Utopia, rugina anilor trecuti, anilor de glorie ai rock-ului, rugina anilor `90 cu al sau stil ce i-a definit cel mai bine: grunge-ul. Red Rum este o trupa exceptionala. Au repetat impreuna doar de cateva ori, dar cand ai asemenea arsenal de artisti pe scena, nici nu-ti trebuie prea multe repetitii.

Cand iti plac trupele carora le aduci un tribut live, nu-ti mai trebuie nimic, decat curaj si un microfon si niste instrumente si totul curge de la sine. Invitatul serii a fost Nick tot de la Luna Amara. El l-a inviat pe Cobain. El a adus Nirvana in Utopia si la propriu si la figurat, pentru ca la cat de bine a cantat sigur Kurt se afla undeva in public si privea lung in dulcele-i stil propriu... Red Rum au mai interpretat si Stone Temple Pilots, Temple of The dog si multe altele... Seattle Frate ! Va asteptam si luni 26 martie la un nou set de Seattle si la un nou tribut legendelor...