Cronica Straight Opposition in Utopia

Cronica Straight Opposition in Utopia
Marti, Utopia, Straight F ckin Opposition. Trebuie sa recunosc ca nimic nu m-a pregatit pentru ceea ce aveam sa vad in urmatoarele 2-3 ore. Mai intai au urcat pe scena Cronica Cronica Cronica Cronica Straight Opposition in Utopia in Utopia in Utopia in Utopia si cu 10-15 prieteni si cunoscuti in fata au dat drumul la hardcore. Nu ma asteptam la mare lucru... n-a durat prea mult insa si cei din fata scenei s-au incins la hardcore dancing. Neo, Ulise, Alex si Cristi au indemnat la "renasterea scenei hardcore" din Romania si publicul a raspuns pe masura.

Cronica Cronica Cronica Cronica Straight Opposition in Utopia in Utopia in Utopia in Utopia

Din ce am auzit, F.D. au facut si un cover dupa piesa "Scratch The Surface" de la Sick Of It All insa s-ar putea sa ma insel. Daca am gresit, sunteti liberi sa ma injurati. Ma bucur sa vad ca mai apar trupe noi cu potential in Romania si ca nu toata generatia hardcore de acum 2-3 ani s-a dat pe Drumm N Bass.

Au urmat Cronica Cronica Cronica Cronica Straight Opposition in Utopia in Utopia in Utopia in Utopia ... si sincer nici nu stiu ce sa spun despre ei decat ca nu s-au integrat deloc in peisaj. Cu un soi de trash metal cu ceva influente heavy, Cronica Cronica Cronica Cronica Straight Opposition in Utopia in Utopia in Utopia in Utopia au avut ceva oameni ce i-au sustinut insa s-au aflat in locul nepotrivit la momentul nepotrivit. Si-au facut ei treaba insa publicul hardcore venit pentru Cronica Cronica Cronica Straight Opposition in Utopia in Utopia in Utopia n-a raspuns foarte bine la muzica lor.

O scurta pauza si vreo 20 de oameni s-au pregatit de hardcore. Primele acorduri au oferit o combinatie de SOIA cu riffuri moderne specifice Hatebreed si nebunia a inceput. Mihai de la Protest Urban a inceput sa-si miste trupul suav de 100+ kilograme cu pasi adaugati si maini in aer (miscari care i-ar fi facut invidiosi si pe New Kids On The Block), creand un loc destul de mare in fata scenei. Un circle pit veritabil a marcat inceputul piesei secunde, vreo 30 de secunde de alergatura spargandu-se intr-un hardcore dancing brutal cum n-a mai vazut UTOPIA sau - indraznesc sa spun - vreun alt club din Bucuresti. Agresivitatea a fost insa mai mult decat civilizata, pe tot parcursul show-ului n-a cazut nimeni si nimeni nu a fost lovit desi au existat vreo 2-3 impingeri oarecum necaracteristice hardcore dancingului.

Cronica Cronica Cronica Straight Opposition in Utopia in Utopia in Utopia

Singurele concerte din Bucuresti care au mai avut un circle pit atat de ordonat au mai fost cele de la Godmode in deschidere la Deftones, Sick Of It All si Born From Pain, asadar pot spune ca aceasta cantare a fost cu adevarat una reusita din punct de vedere al manifestarii publicului. Mesaje antifasciste si Straight Edge au invigorat piesele agresive insa pozitive. Vocalul trupei a fost ridicat pe mainile oamenilor de vreo 5-6 ori, o data atat de sus incat practic a fost lipit de tavanul clubului, am citit pe fata lui o oarecare ingrijorare insa exaltare, i-a cazut cablul de la microfon insa si l-a recuperat rapid.

Am vazut de toate in acest show : 2 circle pit-uri de vreo 30 de secunde, bycicle kicks, un pusti care facea sau incerca sa faca roundhouse kicks, arm windmills, pumni aruncati haotic in aer, stage diving si nu in ultimul rand pogo veritabil (nu imbranceli asa cum se face "pogo" in Romania pe la concertele COMA si OCS ci sarituri verticale intense).

Pe scurt, un show grozav ... daca ascultati hardcore sau hardcore metal, aveti cat de cat o educatie muzicala in acest sens si n-ati participat la acest concert va pot spune ca ati pierdut destul de multe, chestii pe care nu le vedeti la orice ora intr-un club romanesc.

HitScum

Cronica Cronica Cronica Straight Opposition in Utopia in Utopia in Utopia la Utopia