Cronica Underlondon 3 pe plaja la Vama Veche

Eh si fuse si Underlondon 3. Participante au fost trupele K-Tron, TheApplicants si OCS. Ditamai scena pusa in fatza la Shire. Din ce-am observat cu sculele venisera baietii lui Singer. Sper sa ma insel pentru ca sunetul a fost absolut oribil. Boxele puse exact inspre vant (a batut vantul din acea directie toate 5 zile cat am stat in Vama). Suburile puse undeva pe nisip foarte jos, iar top-urile urcate pe ele nu depaseau inaltimea de 2.5 metri.

Mai exact, sunetul batea exact in cei din primele randuri, aria acoperita fiind de maxim 15 metri de la scena. Asa ca mai in spate se auzea mai nimic (scuzati expresia) sau foarte incet. Trecand peste asta, nici la evenimentul asta nu am poze, dar incerc sa fac rost de la organizatori (E-Magic).

Pentru prima oara in viatza mea, i-am vazut pe OCS pe scena, in toata puterea cuvantului. Se tineau pe picioare destul de bine, semn ca nu luasera nimic la bord. Si pentru prima oara cand ii vad live (i-am vazut de vreo 30 de ori; eram fan al albumelor vechi) au cantat in adevaratul sens al cuvantului. Au cantat corect, legat, bine, dezavantajati putin de sunetul slab. Se pare ca pe scena se `auzeau` asa ca au facut un concert foarte bun. Kinderime puzderie, shaluri, lantzuri, pantaloni in cur (oare inteleg ceva oamenii astia din albumul ala genial Ne Punem In Cap?).

Explic paranteza: toti noii fani OCS canta despre beri goale, beri pline, tine pasul cu mine si etc. Nu ma mira ca de pe albumul exceptional mentionat mai sus, nu se canta live mai nimic. Trecem si peste OCS si ajungem la TheApplicants. De fapt nu ajungem ca nu i-am vazut. Nici nu stiu daca au cantat. Cat au cantat domnii am fost la Soni la concertul Travka si Tep Zepi. O sa aflu cum a fost si o sa va relatez :D

Am revenit in fatza scenei mari pe undeva pe la sfarsitul recitalului trupei cap de afis, K-Tron. Recital probabil il numesc ei pentru ca pe scena era un haos general. Doi chitaristi (dintre care un basist) si o tipa foarte foarte foarte beata, pictata pe fatza ca un curcubeu drogat. La fel si ceilalti doi membri, pictati, colorati, tzopaiau de colo colo de nebuni. Muzica, inexistenta. Sincer nu am inteles nimic din ce incercau ei sa `spuna` acolo.

Mai tarziu am vazut ca tipa de se zebnguia si-l calarea pe chitarist era defapt un fel de DJ al trupei, pentru ca din 3 in 3 minute mai invartea un buton acolo la un mixer sau la un platan. Multa energie. Defapt prea multa, combinata cu alcool, a generat la caderea chitaristului de pe scena (ca-n filme). Buluc de era sa se dea cu capul de o banca ce tinea loc de gard in fatza scenei. Tipa, curioasa ce-a patzit pictatul, s-a aplecat putin peste marginea scenei sa priveasca, si BUF, cu cracii peste asta. LOL. Cam atat despre K-Tron.

Inchei cu un nou LOL. Cam atat. Fu si Underlondon 3. Asteptam Underlondon 4 intr-o locatie decenta cu un sunet decent. (vezi Underlondon 2).

P.S. Am filmat ceva din K-Tron. Pun zilele astea pe net.