Cronica Vaduva Bob si Voodoo in Utopia

Cronica Vaduva Bob si Voodoo in Utopia

Aseara, marti 20 martie in Club Utopia, a avut loc primul concert dintr-o lunga serie, toate martea si/sau lunea sau duminica. Trupele prezente au fost Vaduva Bob si VooDoo, ambele in continua crestere de la concert la concert. Defapt izibitoare a fost schimbarea pe care au `suferit-o` VooDoo de cand i-am vazut live ultima oara. Daca nu stiati, `creierul` trupei este Cristi Dumitrescu, fiul deja lengendarului tobosar Iris, Nelu Dumitrescu. Se pare ca aschia nu sare departe de gard, si Cristi a facut din VooDoo ceea ce isi dorea. O trupa dinamica si care are ceva de spus. Live, nimic de reprosat. Totul ca un ceas elvetian. Vocalul (afro-american) da culoare si la propriu si la figurat trupei si are niste calitati de invidiat, vocea acestuia fiind perfect maleata pe ce canta bucurestenii. Piesele proprii sunt foarte dinamice si inchegate iar prestatia live a baietilor este fara gres. Avand in vedere ca trupa este relativ tanara, e un semn foarte bun care ofera multe sperante pentru viitor. Au cantat aproape o ora si au incheiat cu un cover Ugly Kid Joe, Everything About You, care a prins foarte bine la public. Felicitari si sper sa ne vedem cat de curand.

VooDoo

Dupa o pauza de cablat si instalat, s-au urcat pe scena baietii de la Vaduva Bob, in numar de trei. Izbitoare la prima vedere, vestimentatia lor a avut un impact destul de mare printre cei care nu ii mai vazusera live pana acum. La fel si machiajul. Sound-ul trupei, sustinut doar de o chitara un bas si tobe, capata conotatii destul de interesante, ducandu-ma undeva cu gandul la Placebo. Defapt, Peter, solistul trupei (si chitaristul), aduce cumva si ca stil si ca `design` cu Molko, vocalul Placebo, iar basistul cu Stefan. Vaduva Bob au destul de multe piese live pentru o trupa asa tanara si cred ca introducerea inca unei chitari in trupa i-ar putea duce departe. Ma bucura faptul ca si-au creat deja o mica `gashca` de fani (fane in special), care s-au zbantzuit pe toata durata concertului. O trupa expresiva care are multe de spus, cu niste titluri si

versuri

de piese la fel de ciudate ca si sound-ul lor. Multa bafta in continuare. Saptamana viitoare ne vedem la Lunea Amara (Seatlle Nights) - luni, si la Sarmalele Reci si Interzis, marti.

Vaduva Bob