Cronica ZADUFF la Utopia

Cronica ZADUFF la Utopia
Aseara de 1 aprilie, dupa meciul Rapid - Steaua, Za Duff au urcat pe scena din Utopia in fatza unui public destul de restrans, axat in special pe prieteni buni ai trupei (care si-au cumparat bilet la concert, ca deh, prietenul prieten ramane). Inca o data am crezut ca fotbalul a batut rock-ul, dar se pare ca dupa prestatia de aseara a baietilor, m-am inselat. Za Duff a batut cu zece la zero. A batut detasat facand un show de zile mari si plin de energie.

Pentru prima data i-am vazut (nu am fost in Laptarie) cantand in noua formula, cu clapa. Claparul, rapidist infocat ca si Katala (printre putinii tristi ai serii din cauza victoriei Stelei), a uitat de cele trei goluri steliste, si a `scarpinat` clapa, umpland sunetul bucurestenilor. Trebuie sa laud aceasta idee, si sa sper ca e de bun augur, pentru ca notele sale incheaga sound-ul trupei si creste coeziunea acestuia. De fapt, cu clapa, muzica Za Duff capata conotatii noi si capata un aer degajat si bine conturat, inlocuind chitara omniprezenta pana acum a lui Andrei (voce), chitara (acustica) ramasa momentan doar pe anumite piese.

S-a dansat in fata scenei, nebunie mare, s-a dansat si pe scena, s-a sarit (Mysha face un adevarat show cand ii pui o chitara in mana, fie la seara Folk de miercurea, fie pe scena cu colegii din Za Duff), s-a cantat in cor, ce mai, lumea s-a simtit foarte bine. Asta demonstreaza profesionalismul la care au ajuns baietii, ei cantant cu aceiasi tragere de inima si in fatza la cateva sute de spectatori (Stufstock) si in fatza a catorva zeci.

Gabi (tobe) si cu Teddy (bass) au facut acelasi tandem si aceiasi echipa ca si pana acum, citand din clasici, bass-ul si cu toba mare sunand fara repros. Era destul de dsitractiv Andrei (voce), care, pana acum, obisnuit sa tina mai tot timpul chitara in mana, nu prea stia ce sa faca cu mainile. Ba le tinea in buzunar, ba plimba microfonul de colo-colo, ba le misca in stanga si in dreapta :) Un concert foarte bun cu o trupa care tot creste creste creste. Nu-i mai scapati live data viitoare. Credeti-ma, se merita !