Cronica Za Duff in Big Mamou

Cronica Za Duff in Big Mamou
Vineri seara, inainte de a purcede spre grohaiala din Live Metal Club, am decis sa fac un mic popas in Big Mamou, unde avea loc concertul Za Duff. Am auzit de acest club, insa curiozitatea nu a fost atat de mare incat sa merg la un concert. Aerisirea si spatiul redus isi spun cuvantul, astfel ca aceasta locatie nu se alfa pe lista de preferinte a celor 100 de oameni care isi pierd 3 zile din 7, pe la diverse concerte.

Cronica Cronica Cronica Za Duff in Big Mamou

In fine, am intrat dupa care m-am oprit la 5 metri de usa de la intrare (cu un design "atragator", specific unei case la curte) si asta din cauza spatiului redus. Lume "multa", cativa zeci de oameni, atat cat permite spatiul clubului. Prieteni vechi de prin Utopia, voie buna, muzica blues si jazz plus trupa Za Duff, care se ocupau de ultimele pregatiri pentru recital.

Dupa un scurt dialog cu baietii de la Travka, unde principalul subiect a fost Mayhem si mathcore, am incercat sa imi gasesc un loc in fata, pentru a-mi face o impresie generala despre aceasta formatie bucuresteana. Si uite cum am dat de una din cele mai enervante catelgorii de public si anume "auzi, poti sa te misti putin in dreapta, ca nu vad nimic". Trecem si peste acest mic detaliu si ajungem la trupa.

Sunetul a fost mult mai bun decat ma asteptam, asta si pentru ca formatia a venit cu o instalatie decenta. N-am stat sa cataloghez Za Duff intr-un stil anume..trupa canta un rock cu multe influente funk plus ceva reggae. Muzica dinamica, foarte ritmata cu priza la public, in special la partea feminina.

Scena foarte mica, a reprezentat un dezavantaj mult prea mare pentru trupa. Vocalul si in special chitaristul au incercat cateva dansuri, sarituri, etc insa la un pas in fata, probabil ajungeau in "ringul" de dans al fetelor hipnotizate de ritm (serios, se dansa p-acolo). Za Duff este o trupa live, in special datorita atmosferei. Nu este genul de concert la care mergi pentru a vedea solo-uri senzationale sau la care sa observi un acord gresit. Este un recital la care te duci pur si simplu pentru a dansa si a te simti bine.

Un playlist interesant cu piese axate pe diferite genuri de rock (dar nu metal:) ). Oricum, din cate am vazut, nu sunt compozitii care se repeta. In concluzie, Za Duff este o alternativa buna pentru tonele de grohaieli. Enjoy.

Bufnitz

Za Duff la Big Mamou (19.10.07)