Zob - Zuluoscarbravo

Zob - Zuluoscarbravo

Ghici cine s-a intors? Zob au venit sa faca haos, sau cel putin asa incepe noul material discografic intitulat Zuluoscarbravo, care printre altele contine un nou 'hit' demn de pus langa Radio Punk sau Telenovele, dar la asta ajungem mai tarziu. Asadar Roton are curajul sa lanseze un material care probabil nu va fi nici pe placul diminetii lui Razvan si Dani si nici in targetul orei vesele de la ProTV.

Cu toate acestea, Zuluoscarbravo se numara printre cele mai bestiale albume autohtone pe care le-am ascultat vreodata, cu o doza masiva de umor, acelasi Zob care in 95 genera haos la concertele din Preoteasa. Inregistrat in Romania, mixat in studioul Vita de Vie si masterizat in Budapesta, Zuluoscarbravo are un sound foarte curat, atent lucrat si in acelasi timp echilibrat daca observam atentia oferita fiecarui instrument in parte.

Desi pline de umor o parte din piese ofera o realitate pe care deseori multi o evita si poate ca avand in spate o casa de discuri, aceasta realitate va intra in vizorul unei alte categorii de public. Iar hitul de care va vorbeam mai devreme se numeste Jandarmii si are urmatorul refren:

Sunteti doar gunoiul omenirii
Sunteti doar o specie inferioara
Cei cu cea mai proasta meserie
Sunt cei de la jandarmerie

Zuluoscarbravo e lipsit de clisee, un disc foarte sincer cu idei deseori raportate la omul pe care il gasesti prin barurile de pe Lipscani si parca Zob nu s-a schibat deloc. Chiar ma gandeam ca dupa piese ca Printre Nori, muzica avea sa sufere schimbari. Nicidecum, daca v-au placut acum 5-10 ani atunci neaparat mergeti si cumparati Zuluoscarbravo, vorbim de acelasi Zob.

Gizas

Ghici cine s-a intors
IMO