Cronica Angra - Aurora Consurgens

Cronica Angra - Aurora Consurgens

In sfarsit, Aurora Consurgens, noul album al trupei braziliene Cronica Cronica Angra - Aurora Consurgens - Aurora Consurgens, a fost lansat. Numarand a 15-a aniversare si in ciuda schimbarilor radicale de componenta in 2000, baietii inca se bucura de scena si sunt capabili sa scrie piese minunate. Daca "Temple Of Shadows" a fost probabil unul din cele mai bune albume ale anului 2004, nu a fost usor pentru trupa sa revina cu ceva similar in intruchiparea noului album, dar inainte de a ne astepta la ceva specific, se poate spune ca Cronica Cronica Angra - Aurora Consurgens - Aurora Consurgens ne-a luat Pamantul de sub picioare schimbandu-si stilul. "Aurora Consurgens" va poate parea surprinzator

Cronica Cronica Angra - Aurora Consurgens - Aurora Consurgens

"Temple Of Shadows" a fost un album pur Power Metal ( unul cu adevarat bun ) cu urme braziliene evidente, un album direct cu bune imnuri de Metal si "lovituri" impresionante,perfecte pentru prestatiile live. Dar "Aurora Consurgens" este de departe diferit.

Cu inspiratia provenita dintr-o carte secreta de Saint Thomas d'Aquin, versurile de pe "Aurora Consurgens" privesc, in general, problemele societatii si ale umanitatii. Trebuie sa stiti ca acest album este mult mai complex decat materialele precedente ale trupei, iar daca aceasta pretinde ca "Aurora Consurgens" este cel mai greu album al lor, ar trebui adaugat ca este cea mai complexa si bine cizelata lucrare din intreaga lor discografie.

Intr-adevar este cel mai greoi, in primul rand, vocea lui Edu este inca frumoasa, dar se poate vedea ca poate canta si un pic mai "heavy". Prin asta nu intram in Death Metal, dar veti observa ca vocea sa nu este intotdeauna "dulce" pe noul album. Pentru a va da un alt exemplu luam "The Course Of Nature" unde pauza de chitara nu e foarte departe de Thrash. "Aurora Consurgens" nu duce lipsa de elemente heavy, dar principala diferenta ce reiese din compararea sa cu "Temple Of Shadows" e ca nu este un album pur Power Metal.

La urma urmei nu reprezinta o problema faptul ca "Aurora Consurgens" nu urmeaza drumul trasat de "Temple Of Shadows", ci din contra, e o buna modalitate de a arata publicului ca pot face si alte lucruri la fel de bine si ca nu se ghideza dupa experienta acumulata. Noul album tinde spre Progressive si pe langa complexitatea amintita anterior, este mai intim, lucru care poate fi problematic pentru unii dintre noi.

In primul rand nu trebuie sa va asteptati la mega hit-uri pe "Aurora Consurgens", dar veti gasi aici cele mai bune performante ale lui Kiko si Rafael ce vor sprijini talentul lui Edu, Aquiles si Felipe. "Aurora Consurgens" aduce ceva nou in lumea Cronica Cronica Angra - Aurora Consurgens - Aurora Consurgens si daca aveti rabdare sa-l ascultati cu atentie, cu siguranta nu va va displacea.

Dupa cum se spune, niciodata nu se schimba echipa invingatoare, asadar design-ul albumul a fost din nou realizat de Isabel de Amorin, iar mixarea si inregistrarea de Dennis Ward. Un sunet perfect si un booklet cu desene si imagini interesante acompaniaza acest album pe care nu se afla invitati alti muzicieni.

O dovada de curaj din partea trupei se afla in spatele noului album prin schimbarea stilului. Nu este un album chiar usor de gustat, dar este cu siguranta unul dintre cele mai bune ale trupei. Un album ce nu trebuie ratat!

ANGRA

Pry