Coca-Cola lanseaza campania globala 'Coca-Cola Music'

de Buvnitz

Coca-Cola lanseaza campania globala 'Coca-Cola Music'


In 2011 Coca-Cola energizeaza universul adolescentilor, imbinand pasiunea acestora pentru muzica cu talentul creativ al unora dintre muzicienii de top ai lumii.

Prin intermediul campaniei „Coca-Cola Music” tinerii primesc acces in culisele muzicii si se pot implica in procesul de creatie al pieselor formatiilor preferate: Maroon 5, One Night Only si Taio Cruz. Campania „Coca-Cola Music” reprezinta un nou proiect muzical inovator oferit de Coca-Cola tinerilor care au astfel sansa de a participa la procesul creator si munca artistilor de top ai industriei muzicale.

Anul acesta, proiectul „Coca-Cola Music”, va sustine trei colaborari muzicale, fiecare dintre ele dezvaluind o parte din secretele modului in care este creata muzica. Tinerii se pot implica in aceste colaborari de oriunde s-ar afla, impartasind momentul cu prieteni si fani ai muzicii din intreaga lume. Colaborarile vor prinde viata sub forma a trei experiente muzicale unice, ce-i vor avea in prim plan pe castigatorii Grammy, Maroon 5, energica trupa One Night Only si artistul, compozitorul si producatorul Taio Cruz.

Maroon 5

In premiera in industria muzicala, in cadrul unui maraton de 24 de ore, Maroon 5 va compune si inregistra un nou single, daruind tinerilor de pe intreg mapamondul, aflati in contact direct cu ei, sansa extraordinara de a-i privi si inspira. Oferind adolescentilor un loc virtual in studioul de inregistrari, sesiunea de 24 de ore va fi accesibila fanilor, prin intermediul unei tehnologii inovatoare de transmisie, care le va da ocazia de a urmari procesul de creatie si de a-si aduce aportul la realizarea noului single.

„Toti ne amintim de momentele adolescentei, cand cantam in camerele noastre, incercand sa ne imitam idolii. Asadar, sa poti lua parte la un proiect global, care ofera o incursiune in ceea ce se intampla in spatele usilor inchise este cu adevarat extraordinar.”, afirma Adam Levine, membru Maroon 5. „Suntem nerabdatori sa ne alaturam proiectului Coca-Cola Music si sa permitem fanilor din intreaga lume sa ia parte la procesul nostru creativ.”, declara acesta.

One Night Only

Talentata trupa „One Night Only” a compus si inregistrat piesa intitulata „Can You Feel It”, special pentru Coca-Cola. Videoclipul creat pentru aceasta piesa va deveni o referinta pentru adolescenti, care isi pot filma si trimite propriile inregistrari pentru a aparea alaturi de artisti in acesta. Videoclipul va putea fi transmis ulterior prietenilor prin intermediul retelelor sociale. Piesa, in care este folosita binecunoscuta tema de 5 note din campania Coca-Cola „Deschide si Savureaza Fericirea”, surprinde emotiile adolescentilor, uniti de dragostea comuna pentru muzica.

„Can You Feel It” este coloana sonora a spotului TV Coca-Cola ce transmite energia pozitiva, emanata de tineri din intreaga lume atunci cand savureaza un pahar de Coca-Cola si se distreaza ascultand muzica preferata. „Energia acestui proiect vine din dorinta de a arata lumii ca muzica are acelasi efect asupra oamenilor de pe intreg globul. Poate fi un moment de relaxare din viata cotidiana, intrucat nimic nu este mai placut decat sa te intorci de la scoala, sa deschizi o sticla de Coca-Cola si sa asculti muzica favorita”, afirma George Craig, membru One Night Only.

Taio Cruz

Oferindu-le tinerilor puterea de a promova un tanar talent pe scena globala a muzicii, „Coca-Cola Music” il va avea alaturi si pe super-starul Taio Cruz, unul dintre cei mai in voga artisti la ora actuala..

Fanii vor fi invitati sa aleaga artistii care vor colabora cu Taio la o piesa pe care acesta a creat-o special pentru Coca-Cola. Se vor inregistra versiuni diferite ale piesei, pentru a reflecta stilurile si particularitatile tinerelor talente din intreaga lume.

„Am fost mereu inconjurat de muzica. Cand eram adolescent, stateam in camera mea si imi imaginam ca sunt unul dintre idolii mei. Inainte sa devin cunoscut, cantam doar in camera mea.”, afirma Taio Cruz. „Este cu adevarat nemaipomenit sa fac parte din proiectul Coca-Cola Music si sa le ofer adolescentilor din intreaga lume sansa de a ma ajuta in alegerea artistilor cu care voi colabora. Este ceva unic si o ocazie de a fi mai aproape de fani si de tinerii artisti din intreaga lume prin intermediul muzicii.”, afirma acesta.

Coca-Cola si muzica

„Coca-Cola Music” este o campanie integrata de comunicare, ce se desfasoara pe mai multe canale, din care nu vor lipsi activarile din retelele sociale, evenimentele live, promovarea in-store, spoturile TV, panourile stradale si bineinteles, site-ul www.coca-cola.com/music, locul unde adolescentii vor putea discuta si vor putea afla ultimele noutati despre acest proiect.

Spotul TV Coca-Cola a fost lansat in Romania in 4 martie, coloana sonora a acestuia fiind melodia creata de trupa One Night Only, „Can you Feel It”.

Lansarea campaniei „Coca-Cola Music” reprezinta cea mai noua colaborare a brandului Coca-Cola cu muzica, un parteneriat ce dateaza inca de la finalul anilor 1800. Pe parcursul celor 125 de ani ai istoriei sale, Coca-Cola a sarbatorit muzica prin parteneriate cu cateva dintre cele mai mari nume ale scenei muzicale, printre care Aretha Franklin, Roy Orbison, Ray Charles, The Supremes, Petula Clark si mult mai recent cu artisti precum Cee-Lo Green, Travis McCoy, Train si K’naan.

„Coca-Cola are o experienta bogata in a-si aduce consumatorii mai aproape de muzica si de artistii pe care-i indragesc, folosind cele mai relevante si fascinante metode. „Adaptandu-ne permanent la schimbarile din lumea muzicala, evoluam constant in asocierea noastra cu muzica, tocmai pentru a ne asigura ca oferim artistilor si fanilor experiente inedite .”, declara Miruna Raclaru, Director de Comunicare Coca-Cola Romania.

„Coca-Cola Music este cel mai ambitios proiect muzical dezvoltat pana acum, punand accent pe experientele unice si inovatoare oferite fanilor din intreaga lume. Suntem increzatori ca prin intermediul colaborarilor si experientelor oferite, Coca-Cola va crea o legatura mult mai puternica intre tineri, muzica si artistii preferati”, a continuat Miruna Raclaru.

Campania „Coca-Cola Music” se va lansa in peste 100 de tari pana la finalul anului 2011.



Dacă vreți să vă înscrieți la newsletterul METALHEAD și să aflați primii ce trupe mari vin în România, dați un click aici: METALHEAD Newsletter

Intra si pe Canalul de Whatsapp METALHEAD si afla prima oara cine canta in Romania!


Ne gasesti si pe Instagram


Concerte recomandate: