Ghid de supravietuire Hardcore!


Publicat la: de catre Morrison

Ghid de supravietuire Hardcore!
  • Rate
0  /  5 din 0 voturi
Asta-i un articol menit sa salveze vieti. Asadar, luati-l ca atare. Mi-a trebuit ceva timp sa inteleg ce s-a intamplat la ultimul Urban Blast Fest cand niste bodyguarzi din Suburbia au lovit dur platitori de bilete si i-au trantit pe scari pentru ca au indraznit sa faca stagediving sau crowdsurfing. Nu exista cuvinte care sa descrie cu adevarat ce-a fost acolo, ideea e ca oameni au fost loviti cu bestialitate si n-a fost frumos.

Asadar, daca esti genul de persoana care se misca pe la putinele concerte rock autohtone, citeste si invata acest decalog al supravietuirii la un concert hardcore/punk/metalcore/nu-metal/orice muzica care implica miscarea picioarelor.

1. Uita tot ce ai vazut pe youtube!
Asa cum spunea un bodyguard : "Aici e Romania, baiatule! *poc* bucata in cap". In Romania nu e tolerat stagedivingul sau orice alta forma de manifestare mai agresiva, asadar, daca vrei sa faci asa ceva, mergi la un concert intr-o tara civilizata.

2. Tine-ti gura inchisa!

Cand un bodyguard te trage brutal afara din sala, incearca sa nu spui nimic. Nu comenta pentru ca el deja e nervos/speriat de manifestarile tale si risti sa ti se raspunda prin violenta. Ce s-a intamplat cu instinctul de auto-conservare?

3. Nimanui nu-i pasa de tine!

Trupa instiga la "moshpit" insa dupa 5 minute tu vei fi cel care-si va lua pumnul in fata, nu ei. Asadar, nu mai asculta ce-ti spun aia de pe scena. De cele mai multe ori habar n-au ce se-ntampla in fata scenei.

4. Nu consuma alcool sau droguri!

Daca un bodyguard te loveste fara motiv, iti va fi mai usor sa-l identifici si sa depui o plangere la politie daca esti lucid. Bodyguarzii adora sa bata oameni beti, e scopul lor in viata.

5. Asculta!

Daca oamenii din jurul tau iti spun sa te abtii de la un anumit tip de manifestare, fa-o! Unii de-acolo iti spun asta pentru ca probabil bodyguarzii te-au luat in vizor si nimeni nu vrea sa te vada batut.

6. Fereste-te de scandalagii!

Daca vezi vreun om mai agresiv in moshpit, fa un pas in spate. E posibil sa fii asociat cu el si sa-ti iei bucata asa cum si-o va lua probabil si el, doar pentru ca esti si tu prin zona.

7. Aminteste-ti cu cine ai de-a face!

Bodyguarzii dintr-un club nu sunt oameni cu o mare cultura muzicala, habar n-au ce-i ala Wall Of Death, pentru ei e doar o bataie pe care trebuie sa o opreasca. Din nou, vezi paragraful 3. Nu conteaza ce-ti spun aia de pe scena, ignora-i si vezi-ti de treaba ta.

8. Mergi la un concert cu prieteni sau cunoscuti!

In caz ca are loc vreo altercatie e bine sa ai martori. De asemenea, e frumos sa ai pe cineva care sa mearga cu tine la spital. ;)

9. Fii demn!

Daca cineva te-a lovit fara un motiv real la un concert, refuza sa mai mergi in acel club sau la concertele acelei trupe. Nu mori daca nu-i mai vezi pe Coma sau pe baietii de la New School Security insa s-ar putea sa mori daca-i vezi trantindu-te cu capul de scari.

10. Fii inteligent!

Daca te-a lovit cineva, da-l in judecata pentru tot ce are insa tine cont de toate cele scrise mai sus!

Hitscum

Breaking News


Comentarii:

Stefan la 21.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Ai dreptate in tot ce ai scris... Pe mine m-a deranjat caterinca ieftina din primul post... care in prima faza mi s-a parut lipsita de fond... now it all makes sense.. and you've got a point. My bad raspunde

HitScum la 21.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Cu tot respectul, Punkrider ... doar pentru ca tu ai fost lovit la concerte, asta nu inseamna ca e o stare de fapt normala. Sunt o fiinta educata care stie sa distinga binele de rau si refuz sa accept sa fiu lovit de un om oarecare. Cred ca in cele din urma totul tine de respectul reciproc, nu voi incuraja niciodata violenta la concerte fie ca vine din partea publicului sau a agentilor de paza. Nu suntem acolo sa ne batem, suntem acolo sa ne distram. Totul e ok atata timp cat toata lumea se simte bine, lucrurile pot fi rezolvate fara lovituri in fata. raspunde

PunkRider la 20.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Stefan : desi nu e subectul topicului o sa-ti raspund:Sa stii ca m-am gindit mult la chestia asta. Ma intreb uneori daca nu cumva am ajuns ca hipiotii sau rockerii aia de 30-40 de ani cind aveam eu 16. Rockerii aia se uitau la noi cu un fel de condescenta ..parca ar fi spus.. ia uite si la astia...nu mai e rockul ce-a fost...se duce pe apa simbetei cu terminatii astia . Dupa ce am analizat treaba destul de mult timp...eu zic ca nu am ajuns ca aia si ca atitudinea asta pe care o am pt EMO are ceva la baza. In primul rind am ascultat multe trupe EMO ...si pot sa spun ca "inteleg" sau "simt" muzica..ia-o cum vrei..nu-s ca rocarii aia mai vechi de care-ti ziceam pentru care alternativul sau noile curente.... nu reprezinta NIMIC.. e doar o muzica ce nu-i face sa vibreze. AS putea caracteriza EMO prin urmatoare expresie : "FORMA fara FOND!" Toate curentele de rock au avut ceva la baza dincolo de muzica..ceva care a facut ca oamenii care ascultau sa se identifice cu ele...EMO n-are nimic in FOND...numai zgomot ..e muzica unei generatii care a prins poate una dintre primele perioade prospere..din secolul modern...care nu trebuie sa se lupte cu probleme fundamentale de viata..And guess what...isi creeaza singuri problemele.. "Ah nu simt nimic..sint gol inauntru...vreau sa simt.. ma tai cu lama " ..clisee tipice emoerului .. eu unul cind ii vad ..parca emana o tristete nesfirsita...un fel de "nu-mi pasa" continuu...o resemnare de tot cacatul daca ma intrebi si pe mine... toti rockerii pe care i-am vazut pina acum de cind am avut contact cu muzica...incepind pina si de la hipiotii aia obositi...pina la alternativ..chiar si grunge care era depresiv.. aveau un fel de energie interioara..o chestie..mi-e greu sa o pun in cuvinte. Asa zisii pankisti emo care anul viitor asculta Wu tang si dup-aia devin tripatzi pe house definitiv... sint involutia majora in curentul rock pina azi. ca sa nu mai zic de formatii ..muzica de fatalai ... cum zicea cineva.. hai sa dam in chitari cit se poate de tare sa urlam in microfon cit se poate...si niste versuri...gen ma tai cu lama pe coaie in baie...ok poate o sa zici: "nu esti tu cel mai in masura sa judeci cum simte un om...e treaba lui..every generationhas its way...vorba lui Joe Cocker"...s-ar putea sa ai dreptate ...dar generatia asta e cea mai trista din istoria rockului pina acum..si se vede prin faptul cit de mult a decazut curentul ca numar de ascultatori....altadata erau stadioane pline in .ro acum..nici macar un club nu mai poti umple. poate lumea nu poate se se mai identifice cu o asemenea muzica...eu unul nu pot..alte chestie: cind mergi la concerte rock..nu esti la ateneu...shit can happen...nu te duci fugutza la politie pt ca ti-a tras un bodyguard o palma sau un sut in cur...ca nu esti fatalau... la cita bataie am luat eu pe la concerte....trebuia sa angajez 5 avocati..cam asta e raspunde

Stefan la 19.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Asa e, am scris ca un cur... aveam prea multe idei in cap si au iesit toate odata. Nu o sa stau niciodata sa-mi verific textul intr-o pagina de commenturi asa ca imi cer scuze pentru multimea de greseli.. Dar eu tot nu inteleg un lucru... Cum de un om, care a vazut cum e prin cluburile din Anglia, poate sa aiba atat de putina toleranta fata de "emoerii astia de 50 de kg cu tot cu haine"? raspunde

Pankist la 19.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Nu am incasat-o pana acum de la gorilele alea cu 2 clase insa daca s-ar intampla asa ceva i-as da in judecata filmat si alea alea...sa ajung si eu la stirile de la ora 5...ce numai taranii aia pot? raspunde

Pankist la 19.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Nu am incasat-o pana acum de la gorilele alea cu 2 clase insa daca s-ar intampla asa ceva i-as da in judecata filmat si alea alea...sa ajung si eu la stirile de la ora 5...ce numai taranii aia pot? raspunde

PunkRider la 19.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Stoicescule...ai dreptate...poate nu se cuvenea sa bag remarcile alea cu WP pe threadul asta..dar am ajuns sa nu ii mai suport pe emoerii astia de 50 de kg cu tot cu haine care tipa ca nu sint lasati sa se manifeste la concerte si dup-aia la prima palma luata de la bodyguards sau alti participanti la concert cheama repede politia. Asa ca da 'ignore' la remarcile alea ;-) PT Stefan : agramatule , o sa iau atitudinea mea de om superior si o sa ti-o bag tie in KUR. , Din toti oamenii care au postat pe thread tie iti sint sigur superior , avind in vedere ca nu stii nici sa scrii corect in limba romana. Zombie: la voi in Prahova... nu puteti face distinctie intre rockeri si altii pentru ca toti sinteti cam tzaranete.... :-D Asa ..ca altii sun PEACE..eu zic GIVE'EM THE BOOT! raspunde

Stefan la 19.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Vreau sa imi exprim regretul ca hitscum a patit asa ceva, dar nu sunt de acord in totalitate cu parerea lui despre bodyguard-zi. De asemenea, unii ar trebui sa se abtina de la commenturi(ma refer aici la zombie), ca nu e frumos sa vb in necunostinta de cauza(chiar si tu ai recunoscut ca nu stii care e faza) si daca avem minte hai sa incercam sa nu mai generalizam. Nu stiu care din cei 3 bodyguad-rzi de la concertul coma de pe 14 feb e hatebreed, dar stiu ca unul dintre ei a fost in public la concertul sick of it all, de acum aproape 2 ani si ceea ce a postat nu aveti de ce pune la indoiala. Drept urmare sunt sigur ca bodyguarzi din new school defence au habar de muzica la ale caror concerte asigura protectie si paza... asa ca nu mai generalizati. Sunt de acord ca poate mai exagereaza uneori, dar cel mai bun mod de a stopa violenta e de a o prevenii.. in consecinta trebuie sa reactioneze cu fermitate, si din cate stiu... sa scoti un tinar imbibat de alcool si adrenalina dintr-un club nu se poate face daca il iei cu zaharelul. Eu cred ca hitscum a avut ghinionul sa fi nimerit la un concert COMA. Daca a-ti fost la un concert COMA a-ti observa ca este printre trupele care atrage un numar foarte mare de reprezentante ale sexului frumos... mitele.. cu parul vopsit in 100 de culori... si care stau in fata pentru a vedea si ele ceva. Presupun ca la concertele COMA nu se mai preteaza crowd-surfingul din aceasta cauza si in incercarea de a proteja numarul mare de fete.. bodyguard-zi au incercat sa previna saritul in cap peste niste fete gigase(la concertul de pe 14 feb la care am fost as fi vrut sa ma sui pe public, dar cand am vazut gramada de fete ce era in fata scenei, am zis ca le storcesc daca incerc asa ceva). Si referitor la commentul lui punkrider.... poti sa-ti iei atitudinea ta de om superior si sa ti-o bagi in cur... de hitscum pot sa spun ca are cei 7 ani de acasa... dar de tine nu. PS: Ne vedem la IPR, COMA si ALTAR cu speranta ca ne vom mai civiliza putin si vom merge la concerte sa ne simtim bine...(respectand si felul celorlalti de a se simti bine). PEACE raspunde

HitScum la 19.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture In opinia mea trebuie pastrat in permanenta un echilibru. Nici sa-i lasi pe retardati sa-si dea in stamba ca de aia are nevoie orice club de bodyguarzi insa nici sa-i bati cand fac un stagediving ... cam asta cred eu ca ar mai fi fost de mentionat. raspunde

Hatebreed la 18.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture La ultimul concert Coma din Suburbia am acordat libertate aproape deplina celor care "au platit biletul" si au venit sa se MANIFESTE,am desprins cateva randuri din cronica acestui concert :"Pentru mine concertul Coma a fost un fel de sport extrem, inca imi numar vanataile, pentru ca lumea a fost un pic cam prea entuziasta la inceput. S-a tot scris despre moduri de manifestare la concerte, cert e ca mai e mult pana cand lumea sa inteleaga ca ideea principala e sa nu ii deranjam pe cei din jurul nostru. Si eventual sa incercam sa nu daramam boxele si monitoarele, dar astea sunt deja detalii. Dupa interventia lui Catalin, care a rugat publicul sa fie mai atent, mai ales ca sunt multe fete in sala, lucrurile s-au mai domolit un pic si ne-am putut bucura cu totii de concert." E bine asa,nu? Nu mai e nimic de adaugat.... raspunde

zombie la 17.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture stiu ce inseamna un concert... YUK !!! uneori dau dreptate si bodygarzilor, uneori nu... Sunt cate unii care chiar merita sa muste din peretii si pumnii bodyguarzilor. Acum nush care a fost faza din clubul respectiv, dar cred k tipu care s-a dat bodyguard (sincer nu mi s-a parut a fi... cred k mai mult era un cocalar care nu avea ce face si s-a ratacit pe metalhead.com . In orice caz... HCaddict, omule, nu te mai cobori la un asemenea nivel. Lasa-i sa injure, sa isi arate analfabetismul in care se scalda, lasa-i sa arda !!!! suntem de "n" ori mai sus ca cei care sunt in stare sa dea asemenea afirmatii de genu'. Dak un cocalar k asa zisul bodyguard de mai sus injura si ameninta k bate roackeri nespalati sau mai stiu eu ce, da-i in p__a mea k si asa sunt la un nivel in care noi ii calcam in picoare oricand. Bai cocalarilor, noi ne impiedicam de voi astia care imputiti societatea ! Sunteti niste paraziti din clasa de jos a analfabetilor care habar n-au sa se semneze. Ne p___m pe muschii vostrii de cocalari basiti (recycle bin - Imnul copiilor... desi nu sunt punkist). So.... cel mai destept cedeaza !!!! De d-astia ca tipul care si-a dat drept nume "da" (bodyguardul care ne bate pe noi roackerii) ma impiedic la fiecare pas in tot judetul prahova, si mai ales in ploiesti. am o intrebare pt el : dak erai fata in fata cu unul din noi te tinea sa zici ce ai fost in stare sa zici knd nimeni nu te putea vedea ??? in general cocalarii de genu asta atunci cand sunt in gasca sau la departare aduc afirmatii de genu'. dar dak sunt in inferioritate numerica sau intr-o capsula fragila unde pot fi atacati trec pe partea cealalta a strazii atunci cand intalnesc vreun rocker. Cel putin asa e in Ploiesti !!!!! raspunde

milku la 17.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture s0ber...sunt eu paranoica sau deduc total gresit : "uhuuu...t.arfe naziste printre noi " raspunde

Mihai la 13.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Problema cu lucrurile bune e foarte simpla.nu le va observa nimeni niciodata pentru ca asta e datoria unui bodyguard.Sa aibe grija de clubul in care-si desfasoara activitatea.nu vreau sa generalizez dar la noi majoritatea bodyguarzilor din cluburile de metal sutn cocalari.Nu-i cunosc personal dar am avut si eu ceva probleme.nu am luat niciodata bataie la un concert dar am vazut multe lucruri inadmisibile pentru un concert de metal.Sincer cine vrea sa vada un concert linistit sa stea in randurile din spate sau cine e mai tare cu nervii in fata.Acum sa imi exprim si punctul de vedere de musician e chiar frustrat sa vezi lumea la un concert de hardcore sau orice cu core in coada cum sta ca la teatru si aplauda intre piese.Slava domnului nu s-a intamplat asa ceva la niciun concert de al meu dar am vazut asa ceva si nu as fi vrut sa fiu in locul celor de pe scena.HC e mai mult decat un gen de muzica si asta o sa inteleaga un numar restrans de oameni si practic hardcore-ul de cand a pornit a fost o modalitatea de exprimare a frustrarilor si a nemultumirilor deci e oarecum firesc sa se lase cu manifestari dure.Eu o sa promovez mereu mosh-ul la concerte dar asa cum am facut-o mai mereu am facut apel si la civilizatie.Cat despre viziunile politice ale unora eu prefer sa nu comentez.Nu amestec politica cu muzica si din ce am vazut pe aici e vorba de muzica.La wall of death-uri am participat la noi si a fost ok de fiecare data. PACE! raspunde

s0ber la 13.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture uhuuu...t.arfe naziste printre noi revenind la subiect: atata timp cat la noi nu exista o scena ca lumea la nici un gen si concertele sunt destul de rare, nu mai conteaza pt lume ca e hardcore,punk,death sau ska...e roc frate hai sa ne rupem m/... poate cu timpul se maturizeaza si scena de la noi raspunde

milku la 12.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture de fiecare data cand am fost la vrun concert gen nu am patit asta dar au patit-o alti prieteni de ai mei...si e destul de naspa pace voua si mie...ca meritam ....let there be milk! raspunde

HitScum la 12.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Metalhead sustine libertatea de exprimare si dreptul la replica. De asemenea, identitatea mea nu e secreta, cei mai multi oameni care citesc chestiile astea stiu cine sunt, nu ma ascund in spatele unei tastaturi. Cat despre amenintari si remarcile cu tenta rasista ... no further comment! raspunde

Dudecore la 13.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture @Morrison - Lasa-mi pe mail un ID de Yahoo sau ceva pentru geek-talk @back on topic: Punkrider - bune observatii, mai ales aia cu "bodyguarzii actioneaza preventiv" (cel putin cei de la New School, pentru altii nu bag mana-n foc). Dar hai sa nu divagam si sa trecem in discutii despre "oameni cu eticheta" (i.e. nazi, anti-fa, blabla). Pana la urma discutam aici cu un scop: tuturor ne place muzica, indiferent de eticheta muzicala si/sau politica si vrem sa avem concerte cum sunt alea din strainatate. Atat. raspunde

Morrison la 13.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture stoicescule esti primu care se plange pana acu iti garantez io ca nu e de la noi nimic. nu e nici un CMS la mijloc let`s get back to topic. raspunde

Dudecore la 13.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Dude, la mine in browser NU UMBLU pentru un site care ar trebui sa mearga normal pe setarile default de Firefox. raspunde

colectivu' la 13.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Nu e CMS...umbla la tine in browser la cookiers raspunde

Dudecore la 13.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Bai nene, chiar NU E NIMENI care sa stie un PHP, MySql sau ceva de genu' in tot colectivu' Metalhead? Am scris un comment, am dat "submit" si expirase pagina de n-am putut sa recuperez textu'. Porcarie mai mare de CMS cum folositi aici n-am mai vazut. raspunde

PunkRider la 12.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture In primul rind..nu sint unul din bodyguarzi....ii cunosc..dar o sa incerc sa fiu impartial. Ghid de supravietuire hardcore...HA ! HA! CE C_A_C_A_T! Eu l-as numi mai degraba : @Decalogul_rocofanului_EMO_subnutrit_speriat_de_bombe@! Hai sa le luam punct cu punct. 1."In Romania nu e tolerat stagedivingu....aca vrei sa faci asa ceva, mergi la un concert intr-o tara civilizata." In cite tari civilizate ai fost tu ba la concerte de HC/PUNK in cluburi sa-ti dai cu parerea? In cluburi in afara RAREORI sint tolerate anarhiile cum sint la noi. In aer liber,festivaluri ,sali de concerte etc altceva...dar in cluburi nu prea. In Anglia am vazut la intrarea cluburilor poze cu aia care au facut urit pe acolo si nu mai intra in VECI. 2."Tine-ti gura inchisa! Cand un bodyguard te trage brutal afara din sala, incearca sa nu spui nimic" Ia zi tu ..dac-ai fi bodyguard..si de fiecare data ar trebui sa parlamentezi cu toti pustii beti care au chef de gimnastica si coate in gura...cum crezi ca ai sta cu nervii? Dupa citiva ani....nu cred ca bine. 3."Nimanui nu-i pasa de tine!" - NEADEVARAT D-aia si opresc pogoul cind devine mai nervos..ca lumea sa nu pateasca ceva... gen nas spart sau dinti lipsa de la coate in gura. 4."Nu consuma alcool sau droguri!" Nu consuma droguri. Consuma alcool moderat,nu bea ca porcii pina nu mai stii de tine...ca dup-aia sa borasti pina umpli buda aia din Suburbia de nu mai poate sa intre nimeni sau borasti pe scaune. De obicei astia care sint cei mai activi sint si cei mai beti. Bodyguarzii nu au nici o placere sa bata oameni beti si rareori o fac. 5." Asculta! Daca oamenii din jurul tau iti spun sa te abtii de la un anumit tip de manifestare, fa-o!" Adevarat. Clubul accepta un anumit mod de comportament.Mai bine te adaptezi din spusele altora,altfel s-ar putea ca adaptarea sa o simti pe pielea ta. 6."Fereste-te de scandalagii!Daca vezi vreun om mai agresiv in moshpit, fa un pas in spate. E posibil sa fii asociat cu el si sa-ti iei bucata asa cum si-o va lua probabil si el, doar pentru ca esti si tu prin zona." Adevarat...mai ales cind e intuneric...si multa lume..nu intotdeauna se vede "vinovatul" 7." Aminteste-ti cu cine ai de-a face! Bodyguarzii dintr-un club nu sunt oameni cu o mare cultura muzicala, habar n-au ce-i ala Wall Of Death, pentru ei e doar o bataie pe care trebuie sa o opreasca." Bai rocofane...cind bodyguarzii din Suburbia auzeau de punk prima data tu era in proiect in boasele lu' tactu. Asa ca clontu' mic . Oamenii aia sint mai HC/Punk decit esti tu si toti subnutritii aia EMO care ne sictiriti zi de zi cu prezenta voastra. Oricum..bine ai zis..aminteste-ti cu cine ai de a face inainte de a face afirmatii jignitoare...s-ar putea ca atunci cind o sa va intilniti fata in fata sa nu-ti mai poti sustine vitejeste argumentele cum o faci in fata monitorului. 8." Mergi la un concert cu prieteni sau cunoscuti!De asemenea, e frumos sa ai pe cineva care sa mearga cu tine la spital. " Mare dreptate ai aici.... nu pot sa te contrazic :-D 9." Fii demn!Nu mori daca nu-i mai vezi pe Coma sau pe baietii de la New School Security insa s-ar putea sa mori daca-i vezi trantindu-te cu capul de scari." Hai c-o dam in telenovele...in sclava Isaura... daca ti-e asa frica vino cu casca de biclist pe cap la concert. Sau nu mai veni...n-o sa-ti duca nimeni lipsa. 10." Fii inteligent! Daca te-a lovit cineva, da-l in judecata pentru tot ce are insa tine cont de toate cele scrise mai sus! " Parerea mea e asa : FII FOARTE INTELIGENT! Daca te-a lovit cineva ..ZI merci ca nu te-a lovit mai rau si vezi-ti de drum. Nu incerca sa dai in judecata oameni care nu stii ce spate au...s-ar putea sa dai de multi prieteni de-ai lor prin cluburile astea de rock de pe la noi...si nu cred ca poti sa-i dai pe toti in judecata. E un sfat practic ..din ce am vazut eu..nimic mai mult. Hai sa inchei: CLubul are un patron.Patronul l-a facut cu un scop principal : sa scoata bani. Pentru asta a instituit o anumita conduita in clubul asta. Intr-adevar..e club de rock...si mie mi se pare ca se da o libertate destul de mare la distractie. Numai ca unora ...nu li se pare ca sint "liberi" pina nu beau in nestire ,borasc sau se caca ,devasteaza buda, taie scaunele ,dau coate sau capete in gura la pogo,etc. Bodyguarzii actioneaza PREVENTIV. Ei previn evenimente nedorite care s-ar putea transforma in chestii serioase. Cine stie cum era in Fire in primii 2 ani..cind era libertate maxima ..stie despre ce vorbesc...era bors pe pereti in fiecare seara. Daca nu va convine...faceti-va barul vostru...dati libertate la pogo si o sa vin eu cu toti punkerii pe care-i stiu sa vedem daca o sa va placa. In legfatura cu Wall Of Death la ultimul concert COma din Suburbia: Bodyguarzii N-AU MISCAT UN DEGET.I-au lasat sa faca pogo.Asa ca nu mai mincati cacat. Iar prin faptul ca spui ca bodyguarzii nu stiu ce e ala Wall of Death si tu esti mare doctorand in el, hai sa-ti dau o informatie tie si tuturor formatiilor (mai ales cele antifa) care aveti dambla cu Wall: Wall of Death ca notiune a aparut cind nazistii in lagarele de concetrare imparteau o multime de evrei in 2 rinduri : stinga la un cocktail cu Zyklon-B ...dreapta la distractie la munca! Rindurile stateau fata in fata. Sieg Heil! M_u_i_e Antifa! PunkRider raspunde

HitScum la 12.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Motivul pentru care am mentionat Suburbia a fost unul simplu : sub ochii mei s-au intamplat chestiile alea. Si in Fire au fost altercatii in seara precedenta insa niciun platitor de bilet n-a fost batut. Unul dintre bodyguarzii de la Suburbia aproape mi-a rupt mana la INDIEpendenta si toata lumea care ma cunoaste stie ca n-am lovit niciodata vreun om in moshpit, nici n-am provocat vreo stricaciune vreodata. Dorinta oamenilor de securitate de a proteja aparatura clubului e de inteles insa de aici pana sa-ti pierzi controlul si sa lovesti un copil care are jumatate din varsta ta si cantareste jumatate din kilogramele tale e cale lunga. raspunde

Hatebreed la 12.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Salut tuturor,de obicei sunt mai rezervat in declaratii,dar odata cu revolutia din 89 am castigat ceva de pret pe langa democratie,DREPTUL LA REPLICA.M-am saturat sa tot intru pe diferite situ-ri si sa vad comentarii de prisos la adresa noastra,pt ca intotdeauna trebuie sa existe un grup de Hate-ri,carora nu le convine cate ceva.Mai bine decat Dudecore nu puteam sa ma exprim nici eu"normele de conduita",de obicei provin din cei 7 ani de acasa,care cu regret tre sa spun ca le lipseste cu desavarisre multor"platitori de bilet".Din cate evenimente au avut loc in clubul Suburbia,nu cred ca au existat vreodata probleme cu "facutul" de pogo,dar cam de fiecare data aceasta chestie a degenerat in HAOS,si nimeni nu a luat niciodata in calcul ca printre "platitorii de bilete" sunt oameni care nu au venit sa se manifeste ci sa-si vada si sa asculte trupa preferata intr-un loc linistiti,dar de cele mai multe ori nu au reusit,pt ca au fost luati pe sus si calcati in picioare de cei carora le place sa MANIFESTE,cum de altfel nimeni nu ia in calcul de cate ori erau sa darame boxele din fata scenei care sunt destul de scumpe si nu le-ar platii daca s-ar intampla ceva,dar suntem in Romania si totul se rezuma la "am platit biletul",ca si cum asta iti da dreptul sa iti faci de cap.In urma concertului Coma au fost persoane care au venit si ne-au multumit ca am intervenit si am dat afara tineri tulburenti,dar chestiile astea nu le vede nimeni,cum iar nu a o observat nimeni la concertul indie rock,cand niste pushti care venisera la concert au fost batuti pe strazi de tiganii din zona si eu cu colegul meu am intervenit(intelegeti voi cum),sarind in ajutorul pusthilor cu pricina,cu toate ca puteam sa fim nepasatori pt ca nu tinea cu nimic de atributiile noastre,dar astea sunt chestii care nu o sa le observe NIMENI niciodata.Cat despre muzica,cine are dubii este invitatul nostru sa discutam si ore in sir ca nu ma deranjeaza,in special cand e vb de HC......si Wall of Death....,cred ca nickul meu zice tot,cu asta vreau sa inchei,si reflectati cu atentie la ce am scris aici.Autorului articolului,PACE....si....mai multa MINTE! HARDCORENEVERDIES raspunde

evil_inside la 12.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Vad ca toti sunteti acuzatori. De ce nu spune nimeni nimic despre StufStock5 ,Emil , cand au vrut jandarmii sa intre in noi si bodyguarzii s-au pus in fata lor , iar toti au strigat "cinste lor , cinste lor , cinste bodygurdzilor". Acei bodyguardzi de la StufStock sunt cei din SUBURBIA... Daca vrei sa afli ceva despre o trupa sau un album , intreaba bodyguardzii de la Suburbia ; sunt mai Rock-eri decat va credeti voi. In Suburbia am calcat bodyguardul pe picior si el mi-a zis pardon nu m-a batut ca cei din B52.... Stiti doar sa dati cu noroi.... RUSINE.... De ce credeti ca aceste concerte se tin in acest club? Revizuiti-va afirmatiile , ganditi putin la rece si o sa-mi dati dreptate... RESPECT! raspunde

Mihai la 12.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Dudecore Stefan(aka cel ce a scris acest "ghid") a introdus exact acele elemente care il interesau.Din ce stiu eu pentru ca nu am fost acolo el a patit-o exact la acel concert cu exact acea "gasca" de badigarzi ca altfel nu stiu cum sa le spun.Sincer sunt si lucruri la care tin sa te contrazic Stefan.Poate altora de ep scena nu le pasa ce se intampla in fata ei dar mie da.A fost un eveniment destul de neplacut la un concert (chiar numai stiu care) la care chiar un prieten de-al meu a fost practic luat pe sus de acele brute care nu stiu ce-i aia rock daramite HC.La urmatoarea pauza m-am dus la individul cu pricina si l-am rugat sa nu se mai atinga de nimeni indiferent de ce se va intampla si spre suprindere si bucuria mea m-a ascultat.Ideea e ca sincer nu-mi pasa de astia care te dau afara daca faci stagediving.Chiar ii invit ca la urmatorul concert sa pofteasca sa ma dea si pe mine afara cand o sa fac un dive.In mare parte ce a zis Stefan acolo e foarte adevarat dar am avut un singur lucru de amendat.Noua(celor care suntem pe scena) chiar ne pasa de ce se intampla in fata scenei si ce se intampla cu publicul care plateste un bilet pentru a vedea o trupa live. PACE! raspunde

Dudecore la 12.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture (pentru administratorul site-ului: incearca sa adaugi elemente de formatare a textului pentru comment-uri. Am incercat sa scriu ceva lizibil, pe paragrafe, si uite cata mai wall of text-ul a iesit) raspunde

Dan la 12.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Imi pare rau pentru cele intamplate.... sincer credeam ca oamenii de acolo stiu despre ce e vba , stiu ce inseamna un concert de rock... dar se pare ca m-am inselat... imi pare rau ca nu am avut cum sa intervenim chiatr in momentele alea dar nu vedeam ce se intampla pe scari cand cantam pe scena... am incercat sa vbesc dupa eveniment cu bodiguarzii respectivi si sunt convins ca la urmatorul concert nu o sa se mai intample asa (cel putin la cele din suburbia) inca odata imi pare rau... Cred ca am vbit chiar cu cel care a postat acest articol dupa concert si el mi-a zis cele intamplate... oribil frate! Dan Coma raspunde

Dudecore la 12.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture Pentru autorul articolului: Cand mai scrii articole care se vor "ghiduri generale", incearca sa scapi de "random" namedrops gen Coma, Suburbia sau New School Security. Nu de alta, dar asa pari foarte subiectiv si iti pierzi credibilitatea. Pentru cititorii articolului: Mai trebuie adaugat un sfat in articol: in Romania publicul inca nu a inteles care sunt "normele de conduita" la un concert. O sa incerc sa enumar cateva cu speranta ca n-o sa mai fie atati nesimtiti la concerte. Cand cade cineva pe jos, trebuie neaparat sa fie ridicat de cineva de langa el. Nu conteaza daca acum un minut ala de langa tine te-a lovit la moshpit, da-i o mana si RIDICA-L! Cand gasesti un obiect pe jos care nu-i al tau, imediat il ridici cat mai sus ca eventual cel care si l-a pierdut sa-l identifice si sa si-l recupereze (sau il lasi la bar sau garderoba). Cand cineva care face crowdsurfing se apropie de tine, ridica mainile si incearca sa-l treci mai departe. Daca vezi ca unii n-au avut putere sa-l tina si ala a cazut, intinde-i o mana si ridica-l pana nu-l calca in picioare lumea. Daca nu ai venit devreme la concert, NU incerca sa te strecori prin gramada din fata care sta lipita de scena. De obicei, daca trupa care canta e importanta, cei din fata au venit devreme TOCMAI ca sa prinda un loc in fata. Nu e deloc placut sa ti se strecoare in fata cu scuze gen "pardon, pardon" un idiot care a intarziat juma' de ora si mai e si cu un cap mai inalt decat tine, de nu mai vezi nimic de pe scena. Daca ti s-a terminat sticla de bere, NU ii da drumul nonsalant pe jos. Cineva o sa calce pe ea eventual, se va face zob si urmatorul care cade pe jos o sa se taie. Pune sticla intr-un loc ferit, de preferinta pe tejgheaua barului sau pe o masa. Poti sa o dai si din mana in mana pana la cea mai apropiata masa. Cand concertul e de ska, reggae sau ceva care NU cere moshpit, nu incerca sa faci pe macho-man si sa incepi TU un moshpit. Nu o sa pari mai tare decat ceilalti "fraieri", nu o sa se uite la tine nicio fata mai frumos, n-ai nimic de castigat din asta. Pur si simplu o sa arati ca un retard. Si cel mai important: daca STII ca nu ai conditie fizica, NU te baga in moshpit. TOCMAI pentru ca nu se respecta normele elementare enumerate mai sus, bodyguarzii incearca sa opreasca crowdsurferii si pe cei mai violenti. Altfel, crede-ma, ar fi MULT mai multi raniti. raspunde

HCaddict la 12.02.2008 00:00 0 +-

User Avatar Picture ce tzaran...gunoierule...repetentule...cate clase ai absolvit mah ca tare's curios. baaah PRIMATELOR voi sunteti acolo sa lasati lumea in pace sa se manifeste cum vrea ca d-aia plateste bilet si face consumatie, ca sa aveti si voi o leafa baaaah ortacilor !!! a trecut evolutia pe langa voi paramecilor. tipic romanesc esti tu si cu tzaranii tai repetenti !! marsh la cotetz raspunde

  1   2

Ca sa comentezi pe site si sa strangi puncte trebuie sa fii logat. Logheaza-te sau Fa-ti cont intr-un minut sau logheaza-te cu Facebook in susul paginii.