Cronica Avatar - Tentacles

Cronica Avatar - Tentacles
Cronica Cronica Cronica Avatar - Tentacles - Tentacles - Tentacles este una din putinele trupe romanesti( din pacate le numaram pe degete), ce au reusit prin "miracole" precum munca si vointa sa ajunga la impresionantul statut de 10 ani de activitate, fiind probabil cea mai reprezentativa formatie de death metal romaneasca.

Cronica Cronica Cronica Avatar - Tentacles - Tentacles - Tentacles

Ce se poate spune despre ei? Un grup nascut in Craiova, undeva prin 1996. Inca de la inceput s-au pus serios pe treaba, ajungand in 1999 cu un contract la Bestial Records, avand la activ 2 demouri inregistrate. A urmat albumul "The Alchemist", iar feedbackul primit, le-a permis sa cante alaturi de trupe precum Ancient, Hypnos, Pandemia sau Rotting Christ. 2004 ii gaseste in postura de opening act pentru Pungent Stench la festivalul Spring Metal Festival din Austria, iar 2005 le-a permis sa imparta scena cu trupe precum Behemoth, Equilimbrium sau Possession.

2006 a insemnat pentru Cronica Cronica Cronica Avatar - Tentacles - Tentacles - Tentacles un nou inceput. Aici ma refer atat la muzica cat si la promovare. "Tentacles", al 6-lea material semnat Cronica Cronica Cronica Avatar - Tentacles - Tentacles - Tentacles, constituie o schimbare radicala de stil, cu un sound ceva mai occidental. De la clasicul death metal tehnic, craiovenii s-au axat pe un melo-death cu multe influente preluate de la americani si suedezi. Ce se poate spune despre acest material? Este un Ep,ce contine 5 piese menite sa traseze o idee generala asupra soundului prezent pe viitorul album Cronica Cronica Cronica Avatar - Tentacles - Tentacles - Tentacles.

Primul lucru de mentionat este productia si calitatea sunetului, ce se ridica la standarde europene, cel putin pentru Europa de Est. Albumul incepe in forta cu piesa "Dying Bachus", ce poate fi catalogata drept un trademark pentru noul sound Cronica Cronica Cronica Avatar - Tentacles - Tentacles - Tentacles. Urmeaza "Tentacles" si "Message On Skin", compozitii in care se observa influente din aria americana(Chimaira, Lamb Of God, etc).

De apreciat sunt pasajele clean excutate de catre Marius Popeanga(voc) si sectia ritmica asigurata de catre Dan Scurtu si Victor Manescu. Ultimele doua piese "The Deepest Corner Of The Mind" si "Domino" prezinta aceleasi elemente preluate din stilul prestat de catre trupele americane. "Tentacles" nu reprezinta o inovatie, muzica pe care o avem de fata fiind foarte asemanatoare cu ce se canta afara.

Insa de laudat este compromisul pe care Cronica Cronica Cronica Avatar - Tentacles - Tentacles - Tentacles l-a facut, precum si munca si efortul depus pentru realizarea acestui material. Cronica Cronica Cronica Avatar - Tentacles - Tentacles - Tentacles presteaza in continuare corect si precis, asa ca numai cuvinte de lauda pentru craioveni. Daca aveti vreodata ocazia sa ii vedeti live, cu siguranta nu trebuie sa ii ratati.

AVATAR

Nota: 8/10

1. Dying Bachus