Cronica Avatar despre concertul Avatar

Cronica Avatar despre concertul Avatar
A fost si concertul din clubul bucurestean utopia. trecusera 2 luni si ceva de la ultima noastra cantare in capitala, din decembire, in deskidere la Samael. saturati de concertele mari cu gasti celebre, care au devenit o obisnuinta deja, trupelor romanesti le revine din ce in ce mai dificila sarcina de a mentine treaz interesul publicului pt oferta autohtona. eh, profitand si de faptu' ca nu au prea mai fost concerte de club dupa sarbatori, am avut parte de un public destul de numeros: aproape 200 de oameni au venit joia trecuta sa ne auda pe noi si pe constantenii Blind Reason. tinerii metalcore-isti au cantat foarte bine - sunt un ascultator al genului si pot sa spun ca, dupa astfel de evenimente, ma mai linistesc: viitorul metalului nostru e pe maini bune.

A fost interesant ca la acest concert au venit si 2 colegi de-ai mei de la munca, sergiu peshte si cristi predan, insotiti de prietene, haha! frumos e ca niciunul dintre ei nu are legatura cu metalu', deci a fost un experiment bun pt ei, sa vina sa asculte live o muzica mai putin cunoscuta lor si sa stea intre oameni dintr-un mediu diferit. poate ca asta a si fost cea mai importanta victorie a noastra din seara aia: am fost convingatori si pt niste spectatori din afara fenomenului, carora le-a placut atmosfera si au inteles cat de mult inseamna sa asculti muzica live.

In rest, ne-am intalnit cu multi prieteni, a fost headbanging la greu, iar piesele noastre noi au fost primite cu entuziasm. asta a fost impresia mea la cald.a doua zi insa, intrand pe diferite forumuri, am descoperit unele voci care ziceau cam asa: nu-mi place noua directie Avatar, nu mai e death metal de ala ca pe vremuri, e altceva, nou si ciudat. sau: trupa imi place, dar nu imi place look-ul, de ce si-o fi facut vocalu' ala parul rasta? au fost doar cateva voci, dar care m-au enervat prin aroganta, tonul lor tamp-superior si dorinta de a asculta mereu si mereu cam acelasi fel de muzica. stiti, e ca la cei dependenti de radio: le este comod sa asculte zilnic acelasi playlist facut de altcineva. asa si cu astia de care va zic - le e mai usor sa asculte aceleasi piese Avatar sau altele noi, da' care sa sune ca alea veki, sa nu fie nimic nou si provocator ca sa le puna creerii la munca.. comunitatea metalistilor oligofreni, care traiesc cu iluzia ca rockerii sparg regulile, dar se inconjoara de altele, la fel de stricte precum cele pe care ei se lauda ca le dispretuiesc...pana la urma cantam in primu' rand pt noi si o sa vedeti ce album grozav si matur o sa scoatem la sfarsitu' anului (na, ca sunt si modest, hihi).

Marius Popeanga (AVATAR)