Cronica Belphegor - Pestapokalypse VI

Cronica Belphegor - Pestapokalypse VI

Iata ca formatia ce acum cateva luni facea furori pe la noi in tara si nu datorita muzicii, ne incanta cu un nou material bazat pe clasica reteta Cronica Cronica Cronica Belphegor - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI. In ciuda turneelor destul de incarcate, austriecii si-au gasit timp sa aduca pe piata urmasul lui "Goatreich - Fleshcult", acesta purtand numele de "Pestapokalypse VI", un album la fel de zguduitor ca si precedentul.

Cronica Cronica Cronica Belphegor - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI

Daca pe "Goatreich" austriecii au incercat ceva experimente muzicale(pasaje doom si ritmuri ceva mai usoare), iata ca noul album este bazat pe clasicul stil Cronica Cronica Cronica Belphegor - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI si anume riffuri rapide, acelasi mesaj anticrestin si un black/death de asa maniera incat nu se prea poate reprosa nimic. "Pestapokalypse VI" impresioneaza prin tehnica, ea fiind asigurata de catre cei doi membri fondatori ramasi, Helmut si Sigurd.

Un alt lucru ce surprinde este diversitatea pieselor, fiecare avand ceva nou de oferit. La capitolul

versuri

, stam si mai "bine", caci de data asta austriecii au hotarat ca o singura limba nu este suficienta pentru a-si prezenta condamna crestinismul, asa ca au hotarat sa foloseasca 3 limbi( engleza, latina si germana) lucru ce probabil va starni alte controverse, in special in tarile in care Cronica Cronica Cronica Belphegor - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI au fost interzisi(asta insemnand majoritatea Europei).

De asemenea, austriecii au semnat un contract cu Nuclear Blast, ceea ce le-a asigurat cateva turnee prin America de Sud si Nord. Legat de producerea albumului, s-a apelat la serviciile lui Alexander Krull(Mastersound Studios), acesta inlocuindu-l pe Andy Klassen(Stage One Studio). De aceasta data observam un black metal mai predominant, majoritatea albumului constand in blastbeaturi si viteza.

Albumul incepe cu "Cronica Cronica Cronica Belphegor - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI- Hells Ambasador" o piesa ce consta in riffuri cu influente Slayer, insa acest aspect se schimba o data cu "'Seyn Todt In Schwartz", piesa ce schimba drastic viteza de executare a riffurilor. O piesa de rezistenta de pe acest album este "Angel Of Retribution" principalele puncte forte ale acesteia fiind vocea stil Goreflesh imbinata cu riffuri inovative, cel putin pentru Cronica Cronica Cronica Belphegor - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI.

Maximul de velocitate black metal o atinge "Chants For The Devil" alaturi de "The Ancient Enemy" si "Sanctus Perversum". Albumul este insotit si de doua videoclipuri la piesele "Cronica Cronica Cronica Belphegor - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI- Hells Ambasador" si "Bluhtsturm Erotika". "Pestapokalypse VI" a aparut si in varianta digipack, ea continand anumite "atractii visuale" ce ii vor incanta pe deplin pe fanii Cronica Cronica Cronica Belphegor - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI.

Se pare ca "nebunia" austriecilor produce albume din ce in ce mai bune. Personal consider " Pestapokalypse VI" unul din cele mai bune albume black/death existente la ora actuala. Cu siguranta face parte din categoria "must buy".

BELPHEGOR

1.Cronica Cronica Cronica Belphegor - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI - Pestapokalypse VI Hell's Ambassador
2.Seyn Todt Schwartz