Cronica BIO si TEP ZEPI la Utopia

Cronica BIO si TEP ZEPI la Utopia
Ei bine joia trecuta, mai exact pe 3 mai, dupa tot vacarmul si harmalaia din Vama Veche, am avut parte in Utopia de un concert cu Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Bio si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica BIO si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia, cei din urma abia intorsi din excursia de la mare (ati putut citi despre ei intr-o cronica trecuta din Vama Veche). Lume foarte putina venita sa vada probabil singurele trupe din tara pe o felie foarte exploatata si de succes pe afara: stoner / grunge. Sugestiv tricoul lui Freaky de mai jos.

Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica BIO si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia

Despre Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica BIO si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia v-am mai tot scris si la fel si despre Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica BIO si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia, asa ca aceasta cronica va fi mai succinta si va relata doar lucrurile mai iesite din comun din seara de 3 mai din Utopia.

Am vazut in sala un grup de sase-sapte straini (nu stiu ce nationalitate aveau). Niste fete si niste baieti, unul dintre ei tatuat foarte frumos si colorat, putin tras, foarte destins si care a dansat pe toata durata concertului. Pareau foarte bronzati asa ca este probabil sa-i fi vazut pe Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica BIO si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia in Vama si sa fi venit special pana in Bucuresti sa-i revada.

Desi in fata unui public restrans, cele doua trupe au dat (ca de obicei) din ele tot ce au putut rezultand un concert de zile mari cu o atmosfera exceptionala. Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica BIO si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia si TEP ZEPI la Utopia au cantat (in sfarsit) si coverul The Doors pe care il tot asteptam de la concertul trecut. L-am filmat si il voi pune pe site curand. Avem si un interviu cu baietii gata asa ca nu schimbati canalul :)

Bio, acelasi show energic, oferit in fiecare concert de Timisoreni. Riff-urile puternice oferite de Freaky (Implant Pentru Refuz) alaturi de armoniile lui Horea (Blazzaj), umpleau perfect spatiul lasat de toba lui Flocea si basul lui (Bure) Pista. Iar despre Gabi (voce) nu stiu de unde sa incep si unde sa termin.

Lasand la o parte asemanarea izbitoare atat pe plan muzical si nu nu mai cu Layne Staley (RIP), lasand la o parte energia emanata in cele aproape doua ore de cantat non-stop, lasand la o parte jocul scenic de invidiat probabil de foarte multi solisti vocali autohtoni, si legandu-ne doar de coeziunea perfecta si de liantul care este vocea sa intre toate instrumentele trupei, Gabi a dovedit inca o data ca experienta pe care o are in spate face din el unul dintre cei mai buni solisti vocali care au cantat pe scena din Utopia.

Am filmat si cu ei o piesa, doua si le-am luat si un interviu.

Ma opresc aici. Daca vreti sa aflati mai multe despre Bio, urmariti interviul, dar mai ales, veniti la concertele lor. Se merita.