Cronica Blazzaj in Laptaria lui Enache

Cronica Blazzaj in Laptaria lui Enache
Afisul lipit pe usa Laptariei lui Enache anunta simplu : Concert Extraordinar Blazzaj. Intotdeauna m-am intrebat de ce se foloseste atat de des sintagma "concert extraordinar". In fond, ce se intampla deosebit fata de data trecuta cand i-am vazut prin Bucuresti? In cazul Blazzaj insa, aceasta sintagma pare a fi la locul ei. De fiecare data cand Blazzaj urca pe scena incearca sa aduca ceva nou si sa asigure constant buna dispozitie.

Blazzaj in Laptaria lui Enache

Sambata, elementul nou esential a fost debutul Leliei alaturi de Blazzaj in Bucuresti. Trupa a fost intotdeauna cunoscuta pentru puternica prezenta a componentei feminine in muzica ei si Lelia nu a dezamagit, aducand evident ceva diferit in Blazzaj. Tinand cont ca e al treilea concert din viata ei, cred ca s-a descurcat remarcabil. Poate ca nu are bizareria fascinanta a Cristinei ori candoarea Marei insa aduce acel plus de tinerete si energie combinat cu o voce ceva mai dura si diferita. Daca ajuta cu ceva, cei mai multi baieti din public au spus despre ea ca e "HOT". :)

Blazzaj in Laptaria lui Enache

S-a cantat in 2 reprize cu o pauza de vreo 15 minute intre ele. Prima parte a fost mai funk, a doua a fost ceva mai rock iar publicul a raspuns foarte bine si la piesele relativ noi Previously On, Soldatii de Funk, Hai si tu sau Vis.

Aceeasi interactiune grozava a lui Vita cu publicul, aceeasi prestatie fara greseala a instrumentistilor de exceptie. De remarcat e si faptul ca la concertele Blazzaj exista intotdeauna un grup de ascultatori Implant Pentru Refuz care sustin constant trupa desi Blazzaj n-are nicio legatura cu IPR. Totusi, e de apreciat ca nu s-a strigat "Urma" cea mai "agresiva" piesa a trupei inca de la inceput cum s-a facut la alte concerte ale trupei.

Lelia si Blazzaj

Trupa si-a dezvoltat un grup bine definit de oameni care ii asteapta de fiecare data cu entuziasm si raspund cu aceeasi energie pe care o primesc de pe scena. Asadar, daca n-ati mai vazut de ceva timp un concert Blazzaj si l-ati pierdut si pe asta, nu cumva sa-l pierdeti pe urmatorul. Reprezentatiile in Bucuresti sunt destul de rare dar memorabile.

Hitscum

Blazzaj in Laptaria lui Enache (27.10.07)