Cronica Blind Guardian la Arenele Romane

N-o sa scriu prea multe despre acest concert. Principala cauza fiind publicul, iar pe langa asta raceala inca persista (traiasca aspirina). Vineri 18 mai, intr-o isnorita zi de vara am avut placerea sa asistam la unul din cele mai importante showuri de pe la noi. Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Blind Guardian la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Bucuresti. Lideri ai metalului epic, trupa cu un renume important in ceeea ce priveste prestatiile live, iata ca nemtii supranumiti si barzii au avut ocazia de a incanta publicul roman si asta dupa aproximativ 20 de ani de activitate.

Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Blind Guardian la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane

Targovistenii de la Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Blind Guardian la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane au avut onoarea de a deschide concertul si de a incinge atmosfera. Din nou avalansa de concerte si-a spus cuvantul, publicul roman fiind in prezent in numar destul de mic si anume aproximativ 1000 de oameni.(sper sa se traga si un semnal de alarma cu o cazia asta). Oarecum trist.

Tin sa precizez inca de la inceput, ca promovarea nu a fost chiar atat de puternica. Insa cu siguranta nu acesta a fost motivul lipsei desavarsite a roackerului roman. S-a vazut interesul acordat de catre public. Si asta in conditiile in care Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Blind Guardian la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane sunt cap de afis la Wacken Open Air.

Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Blind Guardian la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane - Trupa care probabil pe la noi in tara nu prea mai are nevoie de nici o prezentare. Sub semnul unei ploi destul de grele, acestia au incantat cei cativa fani loiali ramasi in fata scenei. Un show in forta scurt, de 30 minute in care baietii au inceput cu Tari ca Muntii, ne-au trecut si prin Electric, finalul reprezentand un Strigat pentru toti cei prezenti. Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Blind Guardian la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane sunt o trupa live si asta se vede. Din ce am vazut eu, baietii se descurca mai bine pe scene de genul celor de la Arenele Romane, proftiand de tot spatiul disponibil.

Mi-a placut ca acestia nu s-au lasat intimidati de ploaie sau de lipsa publicului. La capitolul sunet, din ce stiu Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Blind Guardian la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane a cantat pe un backline diferit fata de cel al nemtilor. S-a auzit destul de clar, fara cine stie ce probleme. Si ce mi-a placut in special, e ca s-a auzit foarte tare. Oricum baietii au avut o prestatie foarte buna avand in vedere conditiile prezente. Asa ca felicitari Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Blind Guardian la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane.

Ploaia persista, publicul fugea, cam asta s-a intamplat dupa Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Blind Guardian la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane. Fiecare se adapostea pe unde putea. Intre timp, organizatorii anunta ca vor trebui sa recalibreze luminile si sa mute echipamentul. Si asta din cauza ploii. Si iata ca intr-un mod paradoxal dupa aproximativ 5-10 minute, ploaia s-a oprit. Si chiar la timp, pentru ca imediat dupa pe scena si-au facut aparitia cei de la Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Blind Guardian la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane.

Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Blind Guardian la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane - Ce pot sa spun? Am ramas oarecum rece. Si asta nu datorita organizatorilor, sau sunetului, ci din cauza publicului. La fiecare concert cu o trupa mare, ramaneam in primul rand impresionat de entuziasmul romanilor. Eh iata ca de data asta lucrurile au stat un pic altfel. In afara de cateva aplauze si urlaturi, pbulicul nu a schitat aproape nimic. Asta i-a nemultumit si pe nemti, la un moment dat Hansi schitand un zambet care mai mult aducea a dezamagire decat bucurie.

Lasand publicul la o parte, showul Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Blind Guardian la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane a fost printre cele mai bune prestatii live pe care le-am vazut in 2007. Cu un setlist ce s-a intins pe durata a aproximativ 2 ore, nemtii ne-au trecut cam prin toata cariera lor, incantand "publicul" cu piese precum Valhalla, Welcome to the Dying, Ashes to Ashes, Born In A Mourning Hall, Nightfall, This Will Never End sau And Then There Was Silence. Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Blind Guardian la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane si-au facut foarte bine treaba.

Hansi desi ajuns la o varsta considerabila, a fost la inaltime(cel putin la capitolul comunicare cu publicul). Nu s-au lasat mai prejos nici restul trupetilor. Inca din start l-am remarcat pe Frederick, probabil unul din cei mai buni tobari prezenti pe scena metal.

La capitolul sunet stam bine. S-a auzit clar, insa asa cum ne-au obisnuit cei de la Aquarius(sau cel putin pe mine), s-a auzit prea incet. Totusi trebuie sa recunoastem ca desi nivelul decibelilor era destul de "mic", instrumentalul s-a auzit foarte clar. Vocea lui Hansi mi s-a parut oarecum falsa cel putin la anumite pasaje. Poate a fost doar imaginatia mea. Oricum nu a fost unul din cele mai bune showuri ale lor(si aici cu siguranta avem si noi partea noastra de vina). Insa pe mine m-a multumit.

Cu chiu cu vai romanii au reusit sa ceara si un bis, de mare calibru caci mi-a fost dat sa aud Imaginations From the Other Side, The Bard's Song si Mirror Mirror. The Bard's Song cu siguranta este una din cele mai bune piese live din istoria metalului. La noi nu prea a fost asa. Multi nu prea stiau

versurile

, fredonand "la nimereala". Cativa aveau in fata foi cu versurile piesei. Dar iata ca rockotecile din cluburi au fost bune la ceva, romanii recunoscand cu usurinta Mirror Mirror. Pentru romani, asa fiind probabil cea mai cunoscuta piesa a lor.

Chiar daca publicul m-a dezamagit profund, am ramas placut impresionat de Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Blind Guardian la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane. Insa pentru a asista la un adevarat show din partea nemtilor, cred ca ar trebui sa ma duc pe alte meleaguri. Poate la Wacken. Si cam asta a fost. Un concert destul de rece(la propiu). And Then There Was Silence...

Galerie Foto: Blind Guarian si Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Blind Guardian la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arenele Romane la Arene