Cronica Vena Cava si Cadavrul la Utopia

Cronica Vena Cava si Cadavrul la Utopia

Joia asta pe 6 iulie in noul sediu METALHEAD pentru destrabalare, nebunii si rocpletos, Club Utopia, cantara doua trupe de muzica populara death metal, Vena Cava si Cadavrul. Cei care ati fost sa ne traiti, cei care nu, sa ne traiti sa veniti pe viitor la altele :) Au fost disponibile la intrare aproape 100 de fluiere care au fost daruite platitorilor de bilet, s-a cantat in forta si cu c*i, au fost doua concursuri pe scena de Caraoche Detmetal si de Fluierat Spontan Roaceshte.

A da, s-a si cantat tot cu c*i :D CADAVRUL ca de obicei scurt si la obiect, legat, puternic, in forta, exceptional, cu un sound clar imbunatatit de cand i-am vazut ultima oara. S-a cerut si bis, s-a aplaudat, s-a sarit si pletosit nitel pe-acolo, scena si publicul s-au simtit fuarte bine! Dupa o pauza de instalare, s-au suit pe scena si nebunii de la Vena Cava, pusi iarasi pe dume, si imediat atmosfera a explodat.Show-ul lor live ca deobicei a fost presarat cu umor si voie buna. Decorul a fost asigurat de niste mileuri, balerine si copilasi de portelan, precum si un ceas cu Maica Domnului cu leduri, ce mai, un kitch total.

Toate au fost facute cadou la cele doua concursuri castigate la grohaila de Fane (Mg42/DinUmbra) si la fluierat de Wizard (Pleata/Parlung). A fost misto pe un sunet bun, a fost primu concert METALHEAD in Utopia. La rocoteca s-a pletosit lumea pana tarziu in noapte, apoi am mers acasa si ne-am culcat. Cam atat. Roager.