Cronica Cap De Craniu - First EP For A Surgery

Spre rusinea mea, d-abia acum am reusit sa ascult acest minunat material semnat Cap de Craniu. Pentru mine First EP for a Surgery este cel mai bun material de pe piata autohtona scos anul acesta. Desi nu ma omor dupa stilul prestat, Cap de Craniu suna excelent. Stilul e destul de variat. Nu se canta aiurea, structura fiind bine asezata. Mi-a placut foarte mult ca nu e o tocatura tampita si atat. Chiar se canta frate.

Albumul incepe cu un intro foarte amuzant, probabil scos din filmele horror de mana a doua. Prima piesa Killer s**t trateaza problema unui c***t umblator. Cel putin asa reiese din

versuri

: "I am the s**t coming from your deep/From the throat to your a*s/That was my leap. La capitolul muzica, piesa se prezinta foarte bine. Avem de fata un deathcore cu ceva elemente oldschool bine lucrat. Partea buna e ca piesa e melodica.

Cronica Cronica Cap De Craniu - First EP For A Surgery - First EP For A Surgery
Cap De Craniu

Ma rog, in sensul de death/grind of course. Urmeaza Consumers, piesa ce se axeaza mai mult pe aria deathcore. Soundul e modern, structura e buna, ce mai o piesa de calibru. Railway train monday football e printre preferatele mele. Vocea precum si tobele contribuie foarte mult la aceasta compozitie. Scurta si la obiect. Lauren's Shaving Kit continua linia de ansamblu prezenta pe album. Foarte tare e ca toate piesele au ritm si sunt destul de melodice. In special piesa de fata. De altfel, avem si cateva elemente oldschool death. Urmeaza Kranium Transplant Failed, piesa cea mai trista de pe album.

Cronica Cronica Cap De Craniu - First EP For A Surgery - First EP For A Surgery cap
Cap De Craniu

Nu de alta da are un sad face la sfarsitul titlului. Piesa de fata predomina in elemente old school precum si de deathcore. Daca nu stiti, albumul are si o poveste. Este vorba de Laurentiu, cel mai tare zombie. Povestea n'o stiu prea bine, insa e vorba oricum matze, sange si alte chestii aferente. Si pentru curiosi, va prezint urmatoarele pasaje: "I Serve my country/I love the f*****g...My new skull waits/I'm finally glad to meet it's taste, it's all made by plastic, chineze made, it's so fantastic".

In concluzie se vede ca daca pui 4 nebuni unu langa altu, se poate contura un proiect de calitate. Cap de Craniu cum siguranta este ceva ce pe la noi un prea s-a facut si tocmai de aceea ar trebui sa sustinem aceasta trupa. Si nu numai aceasta trupa.

CAP DE CRANIU

1.Zombie Alarm:)
2.Killer s**t