Children Of Bodom - Are You Dead Yet (cronica de album)

de

Am reascultat Are You Dead Yet si pur si simplu nu m-am putut abtine sa nu zic: F*cuk it ! E prea tare ca sa nu fac o cronica la el, cu riscul de a fi bagat undeva iar ;) PRODUS 100% ORIGINAL, fara ajutor de nicaieri! O considerati excelenta sau cretina, I don`t give a...

Are You Dead Yet este al 5-lea album de studio al trupei de melodic death metal Children Of Bodom. Numele albumului lansat in 2005 a fost ales, dupa cum zicea Alexi intr-un interviu, dupa o betie crunta a lui Alexi, care l-a "recompensat" cu cateva fracturi.

Albumul contine 9 piese extrem de... complexe. Riff-uri excelente pe fiecare piesa, bateria suna pe masura. Si clapele sunt scoase in evidenta si pe acest album...Piesele cele mai...incarcate de furie, ca sa zic asa, sunt Are You Dead Yet ?! si In Your Face. Solourile sunt mai rapide. Piesa Next In Line aduce putin cu Hatebreeder, datorita solo-ului melodios (asta a sunat cam pleonastic).

Albumul poate fi considerat mai mult o experienta decat un album... Are You Dead Yet este un nou inceput pentru Children Of Bodom. Despre versuri... Alexi nu si-a abandonat "dragostea" pentru versurile agresive, iar acesta nu e singurul lucru ramas din vechiul lor stil. CoB au aratat ca sunt in stare sa faca un album care sa nu contina nici un pic de power metal !

Bastards Of Bodom mai pastreaza din vechiul CoB... Living Dead Beat are niste parti vocale si instrumentale grozave, dar la baza sta Janne alaturi de clapele lui ! Are You Dead Yet (piesa) a fost prima piesa CoB ascultata de mine, si are un loc special in sufletul meu...Pur si simplu nu pot zice ceva de rau despre piesa, nu ca nu ar avea (poate are poate nu), dar refuz sa o comentez ! Singurul lucru pe care il zic despre ea este ca o piesa care sa fie si furioasa si melodioasa in egala masura nu am mai auzit !

Punch Me I Bleed... printre cele (daca nu cel mai) mai emotionante piese facute de CoB...Riff-urile, soloul, versurile pur si simplu ma emotioneaza pana peste cap ! Nu pot sa mai am oricare alta stare de spirit in afara de tristete adanca...In Your Face, se poate spune ca defineste albumul. Este, in opinia mea, cea mai dura de pe album si este cel mai bun exemplu pentru noul stil abordat de ei. Riff-ul principal intra in mintea oricarui ascultator al piesei si iese foarte greu...Este un riff pe atat de simplu pe atat de complicat...Complicat de scos din cap :)).

Trashed, Lost&Strungout este facut in stilul clasic CoB ! Este un fel de combinatie Hate Crew Deathroll cu Hatebreeder. Albumul este inchis cu We`re Not Gonna Fall, un mod perfect de a inchide un asemenea album. Piesa energica, frumoasa si care ar face si pe cel mai putin lipsit de ritm sa prinda rapid ritmul acestei piese.

Toate piesele sunt incredibile, este dificil pentru cineva aflat la prima ascultare a albumului sa isi aleaga preferata. Instrumentatie beton, stil nou, vocalele lui Alexi care se potrivest perfect cu stilul ! Un CoB schimbat cu succes.

Tracklist Are You Dead yet:

1. Living Dead Beat
2. Are You Dead Yet