Children Of Bodom - Blooddrunk (cronica de album)

de

Ceea ce veti citi mai jos nu este numit de mine (cel putin) o cronica de album in adevaratul sens al cuvantului...Eu prefer sa ii spun "Ce imi place/nu imi place la Blooddrunk". Albumul a fost lansat in 2008 si este cel de-al 6-lea album de studio al trupei finlandeze de melodic death metal Children Of Bodom.

...si nu este deloc cel mai bun ! In opinia mea este chiar cel mai slab. Pana la albumul respectiv, trupa ne obisnuise cu un anumit sound, cu clapele scoase mult in evidenta si altele...Odata cu aparitia acestui album, o mare parte din soundul Children Of Bodom a disparut. Sunt destui fani care critica acest album, si au si de ce. Este un album acceptabil, de nota 7 cel mult ! Sunt si cateva piese reusite (Tie My Rope, Banned From Heaven) cu un solo excelent, dar sunt si piese foarte slabe (Blooddrunk)...Celelalte piese ramase, as zice ca sunt acceptabile, precum albumul.

Blooddrunk este albumul cel mai slab al trupei, dupa cum am mai zis. Cele 5 discuri lansate inaintea lui au avut cate ceva nou...Are You Dead Yet este un album total diferit fata de celelalte 4, fara element power metal in el si reprezinta inceputul unui nou Children Of Bodom. Ei bine, Blooddrunk nu vine cu nimic nou, as zice chiar ca vine cu ceva minusuri...Dupa cum a afirmat si Morrison intr-o cronica la acelasi album, deja "al 6-lea album de studio ar trebui sa aiba standarde destul de ridicate pentru o trupa ce a ajuns etalon pentru melodic death metal" si "de ce au trebuit 3 ani pentru a scoate un material de 35 minute chiar nu pot sa-mi dau seama". Nici macar o copie a lui Are You Dead Yet nu este...cel mult una nereusita, extrem de nereusita ! Este plictisitor, scurt si nereusit.

Clapele sunt putin folosite, ceea ce da un aer...monoton. As putea spune ca are ceva influente thrash. Tie My Rope foloseste clapele cel mai mult. Tie My Rope si Banned From Heaven pot spune ca imi plac, este ceva de capul lor...S-ar potrivi mai mult pe Relentless Reckless Forever decat pe Blooddrunk. Totusi, cea mai slaba parte a albumului sunt versurile. Sunt extrem de slabe, mediocre cel mult, ca si cum un copil de 12 ani le-ar fi scris in vre-o ora plictisitoare la scoala...

"They say drinking is a way to die
But at the end dying is a way to drink" (Blooddrunk)

Niciodata cei de la CoB nu au avut versuri geniale, dar cele de pe Blooddrunk sunt execrable, groaznice ! Poate ca pentru cineva care nu a auzit de CoB, si care ia albumul acesta la ascultat, nu suna atat de rau pe cat este pentru noi, cei care au ascultat fiecare disc scos de trupa.

Tracklist Blooddrunk:

01. Hellhounds On My Trail
02. Blooddrunk