Cronica Children of Bodom la Nokia Theatre

Cand i-am vazut pe Children of Bodom intrecandu-i pe scena pe legendarii Slayer vara trecuta in turneul Unholy Alliance, m-am decis sa profit si de ocazia asta de-ai vedea. Craciunul a venit mai devreme, asa incat dupa cum anuntasera inca din toamna, Children of Bodom s-au intors in New York, pentru a canta Duminica, 17 decembrie 2006 la Nokia Theatre. Poate totusi era mai bine sa mai astepte. Intorsi dupa 14 luni in care au fost numai pe drumuri acesti Children Of Bodom nu erau chiar pe masura asteptarilor mele.

Amon Amarth

Ce care au deschis scena au fost trupa de progressive death metal Gojira din Franta. Sincer sa fiu, m-au impresionat putin, prin prezenta scenica, variatiile, stilul si abilitatile lor ca trupa find atat solide cat si respectabile din punct de vedere tehnic. Pentru cei care sunt familiari cu serialul Metalocalyse, vazandu-i pe Gojira pe scena, mai ales in momentul in care se sincronizau dand din plete, era ca si cum i-as vedea pe Dethklok live. Mi-au placut si chiar as vrea sa ii mai vad live in New York. E foarte tare sa ii vezi pe Amon Amarth pe scena, cu atat mai mult pe liderul trupei Johan Hegg, care pasea apasat pe scena, cu microfonul in mana, urland ca un urias mitologic. Hegg s-a descurcat extraordinar de bine, astfel ca publicul l-a rasplatit strigandu-i in cor numele intre melodii.Avand in vedere ca sucesul lor in State e in crestere, destui oameni au ascultat si cunosc piesele de pe noul album, pentru ca Hegg sa reuseasca un duet incredibil cu publicul in timpul piesei The Pursuit of Vikings. Sunt 100% sigur ca Amon Amarth vor veni si in propriul lor turneu prin State in curand.

Amon Amarth

Amon Amarth

In sfarsit, au urcat pe scena mult asteptatii Children Of Bodom, pentru a canta un full set de piese, trecand prin catalogul lor intreg. In lista au fost incluse favoritele publicului "Needled 24/7", "Sixpounder" si "Angels Don't Kill", dar si melodii mai putin auzite in show-urile din State de pana acum: "Children of Decadence", "Mask of Sanity" si "Children of Bodom". Din pacate insa, nu a fost cea mai stralucita seara a lor. Dupa ce am vazut prestatia excelenta a celor de la Gojira si Amon Amarth, Bodom pareau cam neglijenti si obositi in numarul lor pe scena. Multe dintre elementele prezentate atat in show-ul din iunie, din New Jersey, cat si in inregistrarile live, nu au fost aratate pe scena de la Nokia. Au lipsit de tot sectiunile de duet sau solo-uri extinse, iar trupa arata cam pierduta. Totusi, Children of Bodom sunt un nume si o formatie profesionista, iar liderul trupei, Alexi Laiho a facut aluzie la principala problema atunci cand a spus la microfon ca formnatia era in turneu de 14 luni, ceea ce este foarte mult pentru orice trupa.

Children Of Bodom

In concluzie, chiar daca nu a fost cel mai bun concert oferit de Children of Bodom, a fost un show foarte frumos, m-am simtit foarte bine ca i-am vazut din nou live. Cu mai mult sau mai putin noroc ii voi prinde in turneu si anul asta in State, sper de data aceasta sa fie intr-o forma mai buna.

Dan

English Version

Pictures from metal-rules.com