Cronica Coma in Suburbia: Ultimul Macho Carnale

Cronica Coma in Suburbia: Ultimul Macho        Carnale
Ultimul turneu sustinut de formatia Coma a fost intitulat sugestiv Macho Carnale & The 6 Mariachi. Nu vrem sa stim cu exactitate cine este acest Macho Carnale, e la alegerea fiecaruia sa isi de frau liber imaginatiei dar va pot spune ca a fost ultima reprezentatie a acestui faimos personaj. Nu trebuie sa planga nimeni dupa el, nu e panica, se va inroarce sub alta forma prin toamna incolo cand ni s-a promis o surpriza.

Cu alte cuvinte joi seara in Suburbia a fost ultimul concert COMA din acesta perioada. Baietii au anuntat ca iau o pauza, dar nu de tot, ci pentru a lucra la piese noi. Despre concertul de joi va pot spune ca a fost neasteptat de multa lumea care isi dorea nespus de mult acest concert (Poate ar mai merge unu')

Clubul plin, aerisire 0, rasete plansete pogo si stage dive. Toata distractia a inceput pe la orele 21:00 in deschidere cu September's Fall, pe care spre rusinea mea nu i-am apucat. Imi cer scuze si promit ca voi merge la un concert de al lor cu prima ocazie (au o domnisoara la voce care suna chiar bine, din ce am observat )

Ora 10 si un pahar cu apa rece.COMA pe scena. A fost cel mai lung concert din ultima perioada, si nu cred ca a existat om din public care sa fi plecat nemultumit ca nu au cantat piesa X sau Y. De la Daddy pana la Povestea publicul a cantat alaturi de Dan si Cata. Si daca tot am mentionat Povestea, e absolut incredibil cum la fiecare concert indiferent de locatie, fiecare om din public canta piesa asta cap coada in locul lor. Daca pozela ar avea sunet, publicul ar reusi sa asurzeasca pe oricine.

Sunt concerte la care ai impresia ca vocea e de prisos, pentru ca exsta de partea celalata a scenei alte 100 de voci care vor cel putin sa o egaleze pe cea a omului de pe scena. Despre COMA nu mai ai ce sa spui in mare parte, poate doar ca mereu publicul vrea mai mult si mai mult. Poti sa vrei sa cauti nod in papura si tot nu gasesti. Multi spuneau ca ar fi o trupa prea linistita, usor melancoloca, se zicea ca s-ar fi domolit pe Nerostitele.

Eu imi sustin parerea pana in panzele albe : La un concert COMA iese macel in public (in sensul bun al cuvantului evident) .Iar cine nu ma crede poate veni din toamna sa afle. Pauza asta va aduce multe surprise placute, speram cu totii sa nu fie la fel de lunga ca cea intre Somn ( 2001) si Nerostitele (2006)

Si ca la fiecare concert publicul merge pe ideea "Noi d'aicea nu plecam, nu plecam acasa"dupa o ora si jumatate de cantat, s-a cerut bis. "Banal cat mai normal si daca se poate deloc original" este exact ce nu poti spune despre concertul asta. In cel mai bun caz la finalul acelei seri am putut spune ca Bruzli il bate pe Vandam si cu asta am plecat cu totii fericiti acasa cu urechile tiuind.

Alice N.