Cronica Crize si DoDiez in LMC

Cronica Crize si DoDiez in LMC
Vineri, 21, Live Metal Club, Bucuresti. DoDiez urmau sa urce pe scena alaturi de Crize pentru ultimul concert din turneul national Unholy Crizemas Day.

Live Metal Club e cunoscut deja ca locatie preferata de metalistii old-school, TRV. Asadar n-am fost surprins de atitudinea catorva dintre ei : "Crize? Cine &^%@ mea mai sunt si astia?". De asemenea n-am fost surprins nici de plecarea in masa a oamenilor, suparati de parca cineva le-a stricat distractia de-i obliga sa asculte aceste 2 trupe.

Suficienti metalisti old-school au ramas insa in LMC si sunt aproape sigur ca cei ce-au ramas n-au fost dezamagiti de ceea ce a urmat. Dupa o asteptare de cateva ore, DoDiez au urcat pe scena. Dupa momentul de reculegere pentru Timisoara anului 1989, DoDiez au revenit dupa mult timp cu planuri mari de inregistrare a unui nou album.

Cu Adrian de la PROOF ca nou basist al trupei, DoDiez au dat o reprezentatie de metal. Foarte putin core, foarte mult metal, un sunet ce aduce pe alocuri cu LAMB OF GOD, asadar metalistii old-school ar putea veni fara probleme la viitoarele concerte ale trupei pentru ca DoDiez promite ca n-o sa le irite auzul cu breakdown-uri prea multe ci doar riff-uri metalice de exceptie provenite de la 2 chitari.

Dupa o pauza mult mai scurta, CRIZE au urcat in forta pe scena. Sample-uri audio diverse combinate cu riff-uri grele, voci guturale si pig squeel-uri ascutite fac din CRIZE ceva cu adevarat unic in peisajul metalului autohton. Fara sa vreau am auzit impresii ale unor metalisti old-school din multime care erau mai mult decat incantati de ceea ce au auzit. L-am auzit chiar pe unul care exclama cu surprindere : "Frate, astia baga Death Metal??".

Daca asculti metal extrem si poti sa treci peste faptul ca baietii sunt tunsi scurt ori poarta hanorace si sepci, merita cu siguranta sa-i vezi macar o data daca n-ai facut-o pana acum. Cu siguranta nu mai sunt trupa de acum un an, cu atat mai putin cea de acum 2-3 ani, e probabil cea mai buna trupa de metal pe care o poate da Romania momentan si face cu siguranta parte din putinele care chiar pot iesi afara din tara cu un produs care sa nu ne faca de rusine.

Hitscum