Iris Aeterna - DVD Made In Romania

de Ionel Musat

Iris Aeterna - DVD Made In Romania

Mai jos va prezentam un articol adaugat de ClassicRockLover cu ajutorul tool-ului de Citizen Journalism oferit gratuit de METALHEAD. Scrie si tu !

Am aflat de curand ca Iris , trupa mea romaneasca de suflet , va lansa un DVD cu concertul sustinut pe 8 octombrie 2009 la Sala Polivalenta din Bucuresti.

Desi titlul nu prea imi inspira nimic , am fost extrem de curios sa vad ce calitate video/audio poate avea un DVD scos de o trupa romaneasca. Ei bine : impecabila.

De la sunetul aproape perfect pana la miscarea camerelor , trebuie sa spun ca am fost impresionat. Nu credeam ca cineva din Ro mai are curajul sa scoata ALBUME (nu descarcari gratis de pe net , nu la pachet cu nu stiu ce reviste) , si sa faca lucrul asta bine. Totul este foarte bine realizat si credeti-ma , DVD-ul isi merita toti banii. Cei cinci canta toate hiturile carierei lor , dintre care amintesc Trenul Fara Nas , Pe Ape , Somn Bizar , Doamna In Negru , Calatorul , Pamantul il Cuprind , Maxima , etc.

Stiu ca Iris au dat nastere multor controverse , cum ca ei n-ar fi trebuit sa deschida AC/DC sau Rolling Stones. Pai cine ? Niste trupe de club care canta in fata a 300 de oameni? Atunci ce-o sa faca in fata a 65,000 de suflete ? Cand vine o elita a rockului la Bucuresti , trebuie sa o deschizi cu alta elita. Nu e logic ? Concertul de la Polivalenta demonstreaza acest lucru si vreau sa spun ca am fost intr-adevar impresionat.

Bravo producatorilor , bravo managementului si bravo celor care au venit cu ideea acestui DVD. Iris este si va ramane o legenda a rock-ului romanesc , oricat de hulita si invidiata ar fi. Pretul de 30 de ron nu mi se pare deloc exagerat , si inca o data tin sa precizez ca iti trebuie destul de mult curaj sa lansezi un album pe piata , intr-o tara in care nimeni nu mai cumpara muzica.

Recomand tuturor acest DVD , si credeti-ma , nu veti fi dezamagiti. Concertul de 2 ore este unul magistral , plin de viata , iar daca nu ati fost acolo , trebuie sa vedeti neaparat.