Serj Tankian - Elect The Dead Symphony (cronica de album)

de Andrei

Mai jos va prezentam un articol adaugat de solitary666 cu ajutorul tool-ului de Citizen Journalism oferit gratuit de METALHEAD. Scrie si tu !

"Elect The Dead Symphony" este primul album live din cariera solo a vocalistului System Of A Down, Serj Tankian. Este un album unic,el fiind inregistrat cu ajutorul Orchestrei Filarmonice din Auckland. Contine majoritatea pieselor de albumul de debut al cantaretului,"Elect The Dead",insa si 2 piese noi.Una din ele va aparea pe viitorul sau album "Imperfect Harmonies".

Desi piesa de inceput a albumului "Feed Us" putea sa fie mai scurta,iar alta piesa mai cunoscuta putea fi introdusa in locul lui "Blue",acesta incepe promitator.Continuand cu hit-uri precum "Sky Is Over" si "Lie Lie Lie" , "Elect The Dead Symphony" se transforma intr-un adevarat spectacol.Continua cu "Money",unde se simte lipsa chitarii electrice,a basului si a percutiei mai evidente,si cu "Baby",piesa perfecta pentru un astfel de proiect.Urmeaza doua cantece noi,si anume "Gate 21", de pe inca ne-lansatul "Imperfect Harmonies" si "The Charade",piesa exclusiva pentru acest album.

Pe parcursul urmatoarelor cantece, tempo-ul scade."Honking Antelope" si "Saving Us" suna foarte bine in varianta simfonica,nici "Elect The Dead" sau "Falling Stars" nelasandu-se mai prejos,desi si aceasta din urma putea fi inlocuita cu o piesa mai cunoscuta("Blue" si "Falling Stars" apar pe varianta deluxe a albumului "Elect The Dead")."Beethoven''''s C*nt" mareste viteza concertului,pregatind scena pentru marele final."Empty Walls", lead-single-ul albumului de debut a lui ''''nea Serj,desi nu suna rau prezentata in aceasta varianta,iarasi se simte lipsa instrumentelor traditionale rock.

Un album unic,"Elect The Dead Symphony" ne arata ca muzica rock poate fi interpretata si in alt mod.Desi cateodata lipsa unui riff in forta pe o chitara electrica este frustranta,jos palaria in fata domnului Serj Tankian pentru aceasta idee extraordinara.

Nota: 8/10