Warganism explica refuzul de a canta la Rock City Open Air


Publicat la: de catre cristina_n

Warganism explica refuzul de a canta la Rock City Open Air
  • Rate
0  /  5 din 0 voturi
Mai multe cu:

Am primit din pareta formatiei Warganism urmatorul comunicat: Ne-am gandit sa publicam o pozitie oficiala a formatiei Warganism vizavi de conditiile de participare la acest festival. Nu vrem sa pornim o discutie legata de cum se face la noi si cum fac altii in alte parti. Nu ar duce nicaieri. Ideea este ca noi suntem in aceasta tara unde lucrurile stau intr-un singur fel si nu are rost sa le compari cu vestul Europei.

Pe scurt, am fost anuntati ca vom putea participa la Rock City daca vom vinde 10 bilete in valoare de 250 RON fiecare. Nu vrem sa parem infumurati sau pretentiosi, dar consideram aceasta conditie umilitoare si inacceptabila. Nu este normal intr-o tara lipsita de o industrie muzicala si de o piata reala, intr-o tara in care formatiile demetal nu sunt sustinute de case de discuri, sa existe astfel de pretentii din partea organizatorilor de concerte.

Daca am fi fost o formatie cu un fanclub si aceste bilete ar fi fost la un pret promotional pentru fanii care vor sa le cumpere de la noi, atunci ar fi fost de inteles. Sau daca macar ar fi spus: "Baieti, nu avem bani sa va dam, dar va dam 10 bilete si ce vindeti va ramane voua" tot ar fi fost ceva. Dar cand ni se spune: "Daca vreti sa cantati, vindeti bilete de 650 de euro si noi va dam 100 de euro inainte sa urcati pe scena", noi nu putem spune "OK".

Credem ca cei care se gandesc la asemenea conditii ar trebui sa ia in considerare eforturile pe care le face o trupa din undergroundul romanesc ca sa ramana in activitate. Asta inseamna in primul rand autofinantare. Asa cum noi ii respectam pentru eforturile pe care le fac ca sa organizeze concerte, consideram normal ca acest respect sa fie reciproc.

Fa-ti propriul tricou pe Fabrica De Tricouri.

Comentarii:

cursed_val la 30.05.2009 09:53 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
da ce va mai iese banu' daca pica rock city ba nu-mi vine sa cred :O raspunde

prettybeast la 30.05.2009 09:09 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
cred ca acest festival este ptr fraieri gen warganism. aduna bani ptr niste organizatori amatori. sau poate nu sunt amatori... la dat tzepe. e distractiv sa vezi toti lacheii si pupincuristii care incearca sa salveze acest festival, care e mort din nastere. nu e nevoie sa destabilizeze warganism sau alte trupe de 2 lei din Bulgaria ideea de RCOA, ptr ca au grija "organizatorii" sa fac asta. singuri. adica lucru manual raspunde

ninel39 la 29.05.2009 13:50 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Din toti astia care criticati decizia Warganism, ati ascultat macar ultimul album? Nu cred, fiindca daca l-ati fi ascultat n-ati mai fi avut nimic de zis. In momentul asta e trupa cu cel mai bun si legat sound de album din tot ce s-a facut in 20 de ani in Romania. Asta e respectul pentru fani, investitia pe care au facut-o, FINANCIARA, ca sa sune bine. Nu asta vrem cu totii, albume romanesti care sa sune bine? Sunteti culmea. Bravo Warganism. raspunde

elefterie la 29.05.2009 12:07 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
bai slugilor! se vede ca sunteti neamuri de slugi! ce poola mea reprezinta RCOA? s-a desfasurat deja prima editie in conditii exceptionale, incat sa ne castige tuturor respectu'? si sa-si permita retardatu' de voda sa ceara bani trupelor? cat de lipsiti de creier si demnitate puteti fi? poate ca la anu', daca merge treaba bine acu', o sa-si poata permite sa ceara bani unor trupe, de incepatori eventual. la ce mentalitate aveti, meritati sa fiti pishati in gat toata viata. daca cumva n-o sa se tina festivalu' sau daca jumate din trupe n-or sa vina, va promit c-o sa ma pish pe voi personal. raspunde

cursed_val la 29.05.2009 15:44 0 +-

User Avatar Picture
esti mai rau decat noi daca nu stii sa citesti si zici ca Warganism trebuia sa dea bani... daca erau asa de tari Warganism nu vindeau si ei 50 de bilete amarate la PRET PROMOTIONAL? prima-donne cu FITE, asta sunt ei. raspunde

laurentiu duta la 29.05.2009 10:40 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Bah fratilor, ce draq crima gasiti voi aici in faptul ca aveati ocazia sa vindeti bilete mai ieftine prietenilor, cunoscutilor etc.? Sau ei s-au saturat sa va mai asculte si n-au de gand sa se prezinte unde cantati voi? ) raspunde

Beli la 29.05.2009 02:43 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Au fost prea de bun simt organizatorii. Lasa voi cantati pe unde va asculta lumea (daca exista 'lumea' raspunde

rusine ! la 29.05.2009 09:40 0 +-

User Avatar Picture
@ Beli, foarte bine punctat, prea multe fitze din partea lor, muuuult prea multe . raspunde

cursed_val la 29.05.2009 01:53 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
))) ce promovare si-au mai facut si saracii astia... vroiau remuneratie coane!! nici nu i-au pus sa dea bani, doar sa vanda cateva bilete de caciula la PRET MAI MIC DECAT CEL DE PE PIATA... jalnic. forza Metal Masters si astia care comenteaza intre vizionarea de videoclipuri Tokio Hotel pe youtube mai taceti ca de la voi miroase tara. raspunde

aloe vera la 29.05.2009 00:30 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Sa va zic si eu o chestie, in afara exact asa se face. la toate festurile mari, care tin 2-3 zile, trupele mici, primesc un numar de bilete, care trebuie sa le vanda, pentru a putea canta in cadrul festivalului. nu orice trupe mica, din underground, merita gratis sansa sa cante pe o scena mare. oricum, daca asta vi se pare ceva nou pentru romania, aflati ca in occident se practica de multa vreme. Si nu la un numar de 10 bilete, la sute de bilete, care trupele le distribuie. Oricum, baiietii au avut sansa lor de a canta la un festival mare, in deschidere la trupe mari. raspunde

rusine ! la 29.05.2009 09:47 0 +-

User Avatar Picture
Pai da... avand in vedere ca nu ei sunt headlinerii, e normal sa vanda un anumit numar de bilete pentru a canta... Iar cu "afara"... nush ce naiba... majoriteatea cred ca in U.E. e 1 fel Heaven on Earth... si acolo e greu, statzi linistitzi, sunt destui tzepari, numai ca ei NU AU AVUT COMUNISM !!!!, nu au avut atatea schimbari si crize sociale precum noi. E normal ca ei o duc mai bine... dar vom reveni si noi, sunt sigur de asta . raspunde

Mesaj pentru Warganism la 28.05.2009 23:49 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Warganism si-au facut o reclama formidabil de mare prin chestia asta. Toata miscarea asta a fost bine gandita, analizata si executata. Felicitari Warganism pentru acceasta lovitura. Ati reusit sa va promovati pe gratis peste tot cu stirea asta. Pe toate siteurile de specialitate apare acelasi comunicat despre voi. Stirea cu vanzarea e o perdea falsa. Bine ca atunci cand ati cantat in deschidere Sepultura ati stiut sa taceti din gura sa inchideti ochii, si sa vindeti bilete. raspunde

Black_keys la 28.05.2009 22:40 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
din cate cred mesajul catre warganism a fost confidential. daca aruncati cu noroi nu demonstrati ca sunteti cu nimic mai buni. organizati voi un festival de amploarea asta si dup-aia comentatati. chinuiti-va sa aduceti trupele de pe afis, interesati-va, munciti si dupa ce va trec sudorile intrebati-va cum ar fi sa vina trupe pe care sa le platesti la festival si sa nu stranga pe nimeni in fata, nu v-ati gandi la o polita de asigurare serviciu contra serviciu? in fond, v-au pus sa vindeti prietenilor bilete mai ieftine, daca tot aia ar fi venit pt voi, le-ati fi facut lor un serviciu si voua sa cantati, dar na, niciodata nu va uitati in farfuria din care mancati raspunde

nightfall la 28.05.2009 22:07 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Brutal assault totusi e un festival de nisa mai mult:pt cei care sunt fani ai metalului f greu.In plus e nasol acolo,in noroaiele alea...Eu zic ca cel mai echilibrat si care reuseste sa satisfaca multe gusturi ar fi hellfestul din franta.Am dat ex asta pt ca wacken e sold-out din cate stiu in moentul de fata dar la asta din franta mai gasiti bilete raspunde

hopa mitica la 28.05.2009 21:55 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
eu nu inteleg de ce nu mergeti la Brutal Assault :-?? mergeti cu aceeasi bani si vedeti si trupe mai misto... raspunde

cortina la 28.05.2009 21:31 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
aveti dreptate,astia de la festivalul asta is tzepari oricum,nuva luati bilete....oricum nu o sa vina nici immortal,nici amon amath ... cica sa vinzi bilete....hahahah,cat de penal,romania style raspunde

rusine ! la 28.05.2009 21:36 0 +-

User Avatar Picture
@Cortina, itzi intzeleg motivele de suspiciune cu privire la acest festival, dar este dreptul nostru de a spera sa vedem un asemenea festival. Dupa Artmania, Coke Live, Rock n Iasi, Stuffstock, Bestfest, consider ca am meritat dreptul de avea si noi un festival de o asemenea anvergura. Eu zic sa le dam credit organizatorilor, Metal Masters, care pana acum au facut o treaba excelenta . Sa lasam "trupe" de frustratzi gen Warganism care nu sunt in stare sa vanda nici macar 10 bilete si sa ne pregatim pentru Amon Amarth, Immortal, Mayhem si restul trupelor . In ceea ce priveste Romania, este nedrept sa incercam sa generalizam... anul trecut, in Romania, au fost 1000 (o mie) de concerte rock si metal la nivel natzional, lucrurile merg CLAR spre un drum BUN . raspunde

Plm la 28.05.2009 21:58 0 +-

User Avatar Picture
Nu e penal deloc! Stii ca o gramada de trupe platesc bani buni pt a canta in deschidere la trupe mari? Organizatorii astia nu le-au cerut bani, au ceru sa vanda 10 bilete, mare lucru... Deci nu dau bani din buzunarul lor, sa zica "multumesc". Si cine s-a gasit sa comenteze, warganism, ce au facut baietii astia in toti acesti ani? Trupe ca Trooper sau Negura, care sunt la fel de vechi au ajuns de cel putin 10 ori mai mari da pe aia nu-i auzi sa se planga. raspunde

rusine ! | 29.05.2009 09:43 0 +-

User Avatar Picture Sunt absolut de acord, de cand s-au reformat parca au inceput sa aiba tot mai mult pretentzii de venerare din partea noastra... raspunde

rusine ! la 28.05.2009 20:12 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Ah, si inca ceva, sunt curios ce succes ar avea, trupa de mare valoare, Warganism in "Vestul Europei" ))))))))))))). Warganism !!!! tzinetzi minte, datorita noua, romanilor si Romaniei existatzi, noi v-am ascultat si v-am cumparat casetele !!!!! asa ca mai usor cu acuzele la adresa Romaniei !!! raspunde

rusine ! la 28.05.2009 19:42 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Daca nu va convine in Romania, va invitam sa plecatzi , suntem satui de tradatori de neam si patrie. Cand nu suntetzi in stare sa facetzi ceva, cand nu va convine ceva, datzi repede vina pe Romania, pentru ca deh, e mai usor sa dai vina pe altul si sa nu-tzi asumi propria incapacitate. raspunde

Morphia la 28.05.2009 19:37 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
REFUZUL de a canta pe o scena cu unii din monstrii metalului international.cumva,acest lucru mi se pare extrem de stupid.dar,cum saracul are mandria lui,a actionat in cauza.si nu tara e de vina,fratilor.oamenii din ea is de rahat raspunde

rusine ! la 28.05.2009 19:44 0 +-

User Avatar Picture
Ai dreptate, Morphia, dar as adauga ca doar un anumit procentaj de oameni este de rahat, precum acesti tradatori de neam si patrie. raspunde

karpudaimon la 28.05.2009 19:28 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
si ne miram ca ne fac altii tigani raspunde

warganism la 28.05.2009 19:20 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
fara compromisuri baieti! feghetzi organizatori de concerte raspunde

Romania SUCKS la 28.05.2009 19:17 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Nu pot sa cred ceea ce citesc - adica se incearca organizarea unui festival si, la cel mic "incident" sa zicem, toti incep sa injure organizatorii si sa blameze acest festival .. ce porcarie. In locul celor de la Metal Masters nici nu m-as mai obosi sa fac ceva pentru tara asta, nu merita. De ce nu asteptati sa vedeti cum va fi, si apoi sa arucati cu noroi, dak va fi cazul. Cat despre relatiile trupe - organizatori, asta e strict treaba lor, e intelegerea = contractul lor. Dak nu ajung la un consens, trupa nu canta. Simplu de tot. Care e problema voastra sa injurati atata si sa va bucurati de eventualitatea anularii festivalului ?!?!? raspunde

rusine ! la 28.05.2009 19:51 0 +-

User Avatar Picture
@ Romania SUCKS. Ai dreptate, dar sunt multe trupe la noi care isi vad de treaba lor, iar munca lor incepe sa culeaga roade, aici ma refer la trupe precum Trooper, Magica, Negura Bunget, Piatra, Krepuskul, Illuminati, MG42, Snapjaw, LOST, Act, Bucovina, Altar, True Mind, Sincarnate, Abigail, Do Diez, Nexus, Murther, Tiarra, Highlight Kenossis. Nu trebuie sa generalizam datorita unei formatzii plina de oameni frustratzi gen Warganism. Si trebuie sa apreciem si publicul roman care asteapta sa vada nume mari precum Amon Amarth, Immortal sau Mayhem. Metal Masters, multzumim si nu bagatzi in seama trupele frustrate raspunde

copil prost la 28.05.2009 18:45 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
mah cate porcari scoateti ba organizatori ba trupa ba aia plm nu va dati seama ca organizatori nu mai stiu ce sa faca sa vanda bilete ? sa nu se anuleze fesu si sa se faca de rusine in fata lumi? mai ales la cateva trupe mari pe care ei iau invitat? si cer asta trupelor mici si ei nu ca nu ca plm vreau grosu pai stai un pic frate tu ca trupa (warganism) no name vrei sa iti faci promovare si sa ai bani mergand la concerte? sa scoti cd si sa se vand? mai canta si in plm pe gratis sau cel putin pe bani mai putini si indeplineste ce iti cer organizatorii. oricum fetesti NU o sa fie in romania e mult prea tare fesul ptr asa tara cu asa oameni! care tot ce fac e sa se imbogateasca de pe pielea ltora hotzi nemernici! sunteti niste ipocriti domnilor ORGANIZATORI mas bucura foarte tare dak la sf de fes sa trebuiasca sa dati bani din buzunar ! raspunde

dasferatu la 28.05.2009 18:26 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
ba ce e asta ma trebuie sa dai bani sa canti intr-un festival sponsorizat???? bravo warganism - restul papagalilor sa dea bani sa cante. oricum, luait aminte aici - festivalul e o teapa, o sa vedeti. mai intai vor anunta pe rand ca nu stiu ce trupe au renuntat sau s-au retras - si tot asa, veti vedea. raspunde

corect la 28.05.2009 18:19 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Baieti ati procedat foarte corect. Bravo. Tineti capu' sus si in viitor. Sper sa se schimbe odata lucrurile in tara asta. Nush ce sa zic, dar am tot auzit chestii nasoale despre festivalu asta. Om vedea. raspunde

nickname la 28.05.2009 18:08 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
plm de afaceristi in romania!da' de ce nu vindeti voi biletele alea, ca de-aia v-ati infiintat!!sa luati sponsorizari si sa vindeti bilete.nici macar atata nu sunteti in stare? raspunde

emendem la 28.05.2009 18:00 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Metal Masters manca rahat. Festivalu anulat! raspunde

night hawk la 28.05.2009 17:26 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Go Warganism \\\ Festivalu asta miroase a anulare. raspunde

Serjj la 28.05.2009 17:14 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Festivalu pu..li ii si asta. Imi fac si io trupa maine, plus un credit la banca sa fac rost de bani si mama ce pizdos is ca am cantat la Fetesti!!! raspunde

??? la 28.05.2009 17:10 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
mi se pare normal, "vrei sa canti la festu meu? baga banu" raspunde

Sergiu Costica la 28.05.2009 16:59 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Pe undeva, baietii au dreptate. Ori vorbim de promovarea trupelor din underground, ori vorbim de exploatarea acestora pentru bani. Pe de alta parte, cine stie, poate sunt oferite si alte servicii in acest "pret". Ceva gen promovare intensa si asa mai departe... Totusi, cred ca ar trebui ca organizatorii sa regandeasca aceasta cerere, pe care ma indoiesc ca multi pot sau sunt dispusi sa o indeplineasca. raspunde

celsiussitiopen la 28.05.2009 16:28 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
mesajul pare clar: warganism nu vor sa dea bani ca sa cante. aveti ceva impotriva? raspunde

Nick Pitic la 28.05.2009 16:19 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Astia de la Warganizm cred ca se asteptau sa fie platiti gras la ce fitze stiu eu ca au in freza. eventual sa cante inainte de Amon Amarth ) Si pana la urma noi nu mergem la festul asta ptr. ei si nici pentru vreo alta trupa din Romanica.Si uite cum gasesc no name astia motive sa-si mai faca un pic de reclama dand cu noroi in altii. de aia trupele noastre u or sa ajunga prea curand undeva pentru ca ua atitudini de genul celor de mai sus. raspunde

  1   2

Ca sa comentezi pe site si sa strangi puncte trebuie sa fii logat. Logheaza-te sau Fa-ti cont intr-un minut sau logheaza-te cu Facebook in susul paginii.

Noul Videoclip Trooper - Voodoo