Cronica Incubus - Light Grenades

Cronica Incubus - Light Grenades
Cronica Cronica Cronica Cronica Incubus - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades nu poate fi numita o formatie-legenda deoarece, formatia practic s-a nascut atunci cand Brandon Boyd si Jose Pasillas erau in scoala generala. Dar sa trecem peste aceste amanunte. Majoritatea fanilor si criticilor spun ca S.C.I.E.N.C.E. este cel mai bun album Cronica Cronica Cronica Cronica Incubus - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades. Putini stiu insa ca formatia a lansat "Enjoy Cronica Cronica Cronica Cronica Incubus - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades" si "Fungus Amongus" inainte de albumul mentionat.

Si chiar mai multi oameni au aflat de aceasta trupa abia la succesul comercial al albumului "Make Yourself". Piese ca "Stellar", "Pardon Me" si "Drive" au condus albumul spre varf.

Cronica Cronica Cronica Cronica Incubus - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades

In 2002, "Morning View" a devenit al 40-lea album dintre cele mai bine vandute in acel an. Doi ani mai tarziu, publicul a primit "A Crow Left of the Murder" care combina inclinatiile mai experimentale de pe "S.C.I.E.N.C.E." si "Fungus Amongus" cu muzica rock mai mainstream de pe "Make Yourself" si "Morning View"; de asemenea era foarte incarcat cu subiecte politice. "Light Grenades" este cel de-al saselea album al formatiei care a fost lansat pe 28 noiembrie 2006 si contine 13 piese. Intr-un interviu, chitaristul Einziger a spus ca "suna ca 13 formatii diferite cantand 13 piese diferite...".

Prima melodie "Quicksand" este foarte melodica si destul de deschisa. Pentru unii poate parea usor enervanta. Avand doar 2:13 minute este destul de simpla iar ecourile ambientale sunt doar pentru iubitorii muzicii soft care vor sa simta ca plutesc in spatiu. Urmatoarea melodie, "A Kiss To Send Us Off" ne mai aminteste putin de vechea trupa Cronica Cronica Cronica Cronica Incubus - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades. Piesa cuprinde mai multe elemente diferite. Incepe asa cum nimeni nu s-ar astepta sa inceapa o piesa de dragoste Cronica Cronica Cronica Cronica Incubus - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades, apoi se schimba in riff-uri puternice de chitara si parti vocale intrinseci. Are un feeling asemanator cu cel al hitului "Megalomaniac".

Odata cu piesa "Dig" intram in sfarsit in partea mai buna a albumului. Initial, formatia a spus ca "Dig" va fi o melodie R&B. Se pare ca s-a transformat intr-una rock. Este unul din acele track-uri de care chiar te poti lasa absorbit sau pe care poti sa il asculti in mod repetat. Un echivalent al lui ar putea fi "Wish You Were Here", cu tot cu riffurile de chitara hipnotice si vocea usoara, moale.

"Anna Molly" care e si primul single extras de pe acest album, se aude deja peste tot, si nu e de mirare deoarece este destul de bun, judecand si dupa videoclipul piesei. Urmeaza "Love Hurts" care trateaza din nou un aspect referitor la dragoste. Cu un beat destul de simplu, si versuri frumoase merita ascultata ca o balada de dragoste.

O melodie destul de bine construita, cu un solo simplu de chitara in mijloc, "Love Hurts" ne prinde repede cu refrenul "Love hurts, but sometimes it's a good hurt and it feels like I'm alive.". Urmatoarea piesa, care da si titlul albumului, "Light Grenades" este in stilul rock specific lui Boyd. Probabil nu va fi placuta de multi ascultatori de muzica moderna, dar cu siguranta ne da cu un pas inapoi cand ne gandim la stilul trupei Cronica Cronica Cronica Cronica Incubus - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades.

"Earth To Bella Pt.1" incepe cu o strofa usor folk si cu o chitara acustica care trece apoi spre ceva mai rock. Pe parcursul strofelor ne amintim de "Morning View", in timp ce refrenul continua sa se construiasca pe sunetele de pe "A Crow Left of the Murder". Ceea ce se intampla in refren poate este putin supraincarcat si coplesitor in comparatie cu atmosfera din restul melodiei.

Este o piesa destul de buna, dar cu siguranta nu cea mai buna, de aceeea nu pot sa imi dau seama de ce se repeta la sfarsitul setului.

Urmeaza "Oil and Water" care este intr-un ton mai moale, reflectiv si intunecat. Tonul mai intunecat din vocea lui Boyd se potriveste perfect cu tobele si chitara, in timp ce bass-ul aduce un zumzet mai lenes spre sfarsitul piesei. Este totusi o melodie prea diferita de felul in care este construit restul albumului.

Despre urmatoarea piesa, "Diamonds and Coal" s-a spus ca e ca si cum Smashing Pumpkins s-ar intalni cu Cronica Cronica Cronica Cronica Incubus - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades. Este intr-adevar ceva proaspat si suna diferit de tot ce a facut pana acum Cronica Cronica Cronica Cronica Incubus - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades. Din lipsa altui cuvant, putem caracteriza track-ul ca sunand conventional. Simplitatea cred ca e cea care il face atractiv. In ceea ce urmeaza, adica piesa "Rogues", ne indepartam de traditional si conventional.

Eizinger revine la stilul lui spastic cu chitara, iar trupa canta strofe cu porniri si opriri bruste, Boyd conturand usor totul. Bridge-ul chiar scoate in evidenta chitara ca o multitudine de efecte. Este un track cu unele parti simple si altele haotice. In "Paper Shoes" formatia isi concentreaza energia si emotiile intr-o piesa foarte melodica, de reflectat. Din punct de vedere liric, aminteste de Radiohead.

Desi este o piesa mai intunecata de pe album, nu este prea deprimanta datorita contrastului dintre versuri si stilul muzicii. Pastreaza natura experimentala a albumului in timp ce ramane inca accesibila majoritatii ascultatorilor. La "Pendulous Threads" tonul chitarii, sunetul tobelor si notele vocii sunt foarte asemanatoare cu ce stim de pe "A Crow Left of the Murder". Beat-ul si intensitatea, foarte variate de-a lungul piesei este mai bombastica cu o noua intorsatura a melodicitatii.

Din punctul meu de vedere, este cea mai interesanta piesa de pe album. Ultima piesa "Earth To Bella Pt. 2" este aprope aceeasi ca prima parte cu exceptia ca are o atingere mai atmosferica si un final mai zgomotos.

Multi poate vor spune ca acest album nu dezamageste chiar deloc din punct de vedere acustic, chiar daca unele piese il mai tocesc usor. Totusi mijlocul acestui material chiar tine in viata acest CD si il ajuta sa curga. Cronica Cronica Cronica Cronica Incubus - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades - Light Grenades continua sa isi trateze ascultatorii cu sunete extraordinare si versuri frumoase din partea lui Brandon Boyd. Nu este un album care sa devina clasic instant, dar merita ascultat, mai ales de amatorii genului.

INCUBUS

HarryHaller
Nota: 7/10